איך להפוך לקוחות למעריצים של העסק שלכם?
לבניית נאמנות מותג יש השפעה גדולה על העסק שלכם והמקום אליו הוא הולך. מדובר למעשה בכוח משמעותי שיגרום ללקוחות שלכם להעריך ולהעריץ אתכם, לאהוב אתכם
לבניית נאמנות מותג יש השפעה גדולה על העסק שלכם והמקום אליו הוא הולך. מדובר למעשה בכוח משמעותי שיגרום ללקוחות שלכם להעריך ולהעריץ אתכם, לאהוב אתכם
פרסום דיגיטלי חיוני לכל בית עסק כיום, גדול או קטן, ובכל תחום. האינטרנט מציע לנו שלל אפשרויות נהדרות לקדם את העסק, לייצר חשיפה גדולה יותר
פייסבוק כבר מזמן איננה רק רשת חברתית, אלא זירת עסקים חיה ובועטת למרחקים. עסק שאין לו דף פייסבוק עסקי, מחמיץ הזדמנות אמתית לעשות עסקים ברשת.
הקצב המהיר של הרשת, יוצר אתגרים שקשורים בזמן של העלאת תמונות וסרטונים כמו למשל באינסטגרם. גם אורך הסרטונים מוגבל (אם כי בקרוב זה הולך להשתנות).
קידום הוא מילת מפתח מאוד משמעותית בכל מה שקשור לרשת. עד האינטרנט לא הייתה לזה שום משמעות, אבל מי שאחראי להתפתחותה של המילה הוא הדף
הקמת דף עסקי בפייסבוק הוא חובה לכל עסק או חברה שרוצים למנף את עצמם ולהיחשף גם בפייסבוק. קמפיין לידים בפייסבוק הפך לאחרונה לקמפיין הכי יעיל לכל עסק שזקוק
המסחר המודרני של היום מתרחש ברובו בזירת המסחר המקוונת באינטרנט, עשרים וארבע שעות ביממה, ובכל מקום על פני כדור הארץ. הפוטנציאל הכלכלי עבור כל עסק
אין זה סוד כי היום נדרש כל עסק, חנות או חברה המוכרת שירותים, לתקציב שיווק באינטרנט ובעשור האחרון ניתן לראות עסקים רבים מעבירים תקציבים ומשקיעים
איך כתיבת תוכן שיווקי תקדם אתכם? – אין מי שלא נכנס לאינטרנט על בסיס יומי, שכן זהו המוח הנוסף שלנו, החנות שלנו לאין סוף מוצרים,
כשאתם מחפשים משרד פרסום עבור העסק שלכם, כדאי לדעת איך לבחור נכון, על מה חשוב לשים דגש, כי היום הפרסום והשיווק האינטרנטי הוא שם המשחק
מיתוג עסקי יתרונות רבים וברורים עבור כל חברה, או מוצר או כל עסק. מבין היתרונות הרבים והבולטים ניתן למנות את העלייה בזכירות הרבה שמקבל המותג
איך קידום בפייסבוק עוזר לעסק שלך ? הדרך המהירה והיעילה לפריצה המיוחלת ולזינוק קבוע במכירות, עבור כל עסק גדול בינוני או קטן, עבור כל עסק
אם אתם מעוניינים לעקוב אחרי התקדמות הפרויקטים, מתקשים להעריך כמה זמן ומאמץ יידרשו לכם על מנת לסיים משימות ואתם מרגישים כי רשימת המטלות הרגילה המונחת
כאשר אנחנו מבצעים פעולה מסוימת חשוב מאוד שיהיו לנו כמה שיותר נתונים לפנינו וכמה שיותר מידע בנוגע להחלטה שאנחנו הולכים לקבל. זה נכון כאשר אנחנו
שוק האינטרנט העולמי מתאפיין בכך שיש כמה חברות ענקיות אשר שולטות בכפיה ומכתיבות כיצד כל השוק פעול. ללא ספק כיום החוזקות העיקריות של השוק הזה
אם יש מקצוע קשים בחיים זה ניהול של עסק, אך אם יש מקצוע יותר קשה מאשר סתם ניהול של עסק זה ניהול של עסק גדול.
מכיוון שהתכנית מד מן הייתה כל כך מצליחה אנשים רבים חושבים כי שוק הפרסום הומצא בשנות השישים של המאה העשרים וזוהי טעות חמורה. אחרים חושבים
יש לכם אתר אינטרנט ולא יודעים אך לפרסם אותו בפייסבוק? הקמפיין לא זז? כיום בעלי עסקים רבים מבינים כי על מנת לתפוס את תשומת השלב
אי אפשר לדבר על עולם העסקים מבלי להידרש לעולם הדיגיטלי. ללא נוכחות דיגיטלית אנחנו ניקלע לבעיה רצינית ביותר וספק רב אם נצליח לשרוד. כיום ניתן
תסתכלו על שוק החקירות הפרטיות בארץ או על שוק האינסטלטורים, על שוק משחקי המחשב או על שוק הווטרינרים ותראו כי בכול תחום ותחום עסקי בארץ
הנתונים מראים כי כל שנה אלפי עסקים, קטנים, גדולים ובינוניים נסגרים. לא נגזים אם נאמר כי על כך עסק שמצליח יש חמישה או עשרה עסקים
פרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם, ושוב פעם פרסום עסקים באינטרנט! השם להצלחה בעסקים היא כמו שבטח כבר ניחשתם זה פרסום. השאלה היא רק מהי הדרך הכי
כמו שאתם מבינים, פרסום באינסטגרם תפס בצורה יוצאת דופן בעולם הדיגיטל. עבור סוגים שונים של עסקים, אינסטגרם הוא הזדמנות משמעותית כדי ליצור לקוחות חדשים או
אם אתם מעוניינים לעקוב אחרי התקדמות הפרויקטים, מתקשים להעריך כמה זמן ומאמץ יידרשו לכם על מנת לסיים משימות ואתם מרגישים כי רשימת המטלות הרגילה המונחת
פרסום משפיענים הוא אחד הטרנדים החמים בעולם הפרסום. המותגים המובילים מבצעים בו שימוש כדי להגיע לקהל צעיר ועדכני. פרסום משפיענים מעניק חותמת חברתית למותג, בדומה
בטח יצא לכם להיתקל לא פעם בעסקים שכל פוסט שלהם גורר מאות לייקים ועשרות תגובות ולתהות לעצמכם: כיצד הם עושים את זה? מה הופך את
המונח טרגוט החל להיות מדובר לפני שנה בערך ומאז המהלך הזה רק מתפתח. זה נוגע לקמפיין פרסום בגוגל, יכולת זיהוי קהלי יעד והכוונה מגמתית. הפרסום
כמו שפרסום בפייסבוק יכול להיות מועיל ולהרים עסקים וחברות לשמיים, ככה תלונה אחת של לקוח לא מרוצה בקבוצות, פורומים, בפייסבוק ועוד עלולים לגרום לנזק תדמיתי
פרסום בפייסבוק עובד הכי טוב באמצע השבוע, כך עלה ממחקר שעשתה חברת קלאוט מסן פרנסיסקו העוסקת בפרסום ושיווק בפייסבוק. הנתונים הללו עלו מניתוח שעשתה החברה
עד לא מזמן, כל מי שרצה לפרסם את העסק שלו, מוצר, שירות או אג'נדה, נהג לפנות אל ערוצי שיווק שכיום מכנים אותם "המדיה המסורתית". ערוצים
שם מתחם הלא הוא "דומיין" הוא שם של אתר באינטרנט ויש כל מיני דומיינים בעלי סיומות שונות. שמו של האתר הוא ייחודי והוא רק שלו,
הרבה בעלי עסקים קטנים כבר מבינים שהדרך שלהם להשיג לקוחות חדשים, צריכה להיעשות דרך הרשת, והם רק צריכים לבחור מה לעשות קודם כדי שהנוכחות שלהם
פרסום בפייסבוק למובייל, גדל הכי הרבה כמו כל שוק הפרסום למובייל. ב-2015 30% מההשקעה בפרסום באינטרנט הייתה במובייל. עד 2018 אומרים מומחים ממשרד פרסום דיגיטלי
ג'נסיס מדיה גאה להציג: כל השלבים לקידום באינטרנט ופרסום איכותי באינטרנט על מה ניתן לקרוא במאמר זה: קידום אורגני קידום ממומן פרסום בפייסבוק דפי נחיתה
היום בעידן האינטרנט כל בעל עסק וכל חברה כבר מזמן מבינים את המשמעות של פרסום ושיווק באינטרנט. שלטי חוצות באיילון או פרסומות בטלוויזיה כבר לא
לצד שמות של משרדי פרסום דיגיטליים, חברת בניית אתרים, חברת קידום בגוגל ועוד יש לפעמים משפט ורשום בו: שותפים רשמיים של גוגל. אז מה זה
אם יש לכם אתר ברשת ואתם רוצים לחשוף אותו, לצאת במבצע, לדווח על מוצרים חדשים ועוד מידע שלדעתכם חשוב לעסקים שלכם, אתם צריכים לעשות קמפיין
עד כמה חשוב פרסום בפייסבוק אנחנו יודעים וגם יש לנו כמה סיבות טובות למה אתם צריכים לעשו קמפיין כזה אבל ראשית בואו נתייחס גם להלך
זו פעם ראשונה בעולם שכל עסק קטן או גדול יכול למצוא תקציב לקמפיין פרסום בגוגל, ולא משנה מה הגודל שלו הוא יכול לעשות את מה
מכירים את המילה אינטראקציה. בעידן הדיגיטל היא גם הגיעה לפרסום בגוגל, בפייסבוק. מה שתרצו. העיקר שתהיה אינטראקציה. תודו שזה הרבה יותר מעניין להגיב מאשר לעשות
עפ"י מחקר של משרד רואי החשבון PWC ISRAERL כפי שפורסם בגלובס, השנה שהסתיימה זה עתה היא החזקה ביותר בפרסום אינטרנט מול הטלוויזיה. עפ"י המחקר ההכנסות
אין שום ספק כי פרסום בגוגל מהווה את אחד הכלים היעילים והאפקטיביים ביותר לחשיפת המסר השיווקי שלכם למיליוני לקוחות פוטנציאליים בכל רחבי העולם. גוגל אינה
בעוד הפייסבוק הולך ומתעצם בחיינו מדי יום, אין פלא כי רבים מבעלי העסקים מוצאים את פייסבוק כאחת מפלטפורמות הפרסום המובילות באינטרנט ובכלל כיום. ניתן לפלח
ספליט טסטינג הוא אחד המושגים החשובים בעולם הפרסום הממומן. פרסום בפייסבוק הוא חלק מרכזי בענף הפרסום הממומן ולכן אם אתם עומדים להשקיע ממיטב כספיכם בפרסום
עמוד עסקי הוא כמו אתר קטן. עמוד פנימי בתוך פייסבוק המוקדש לעסק שלכם. לאחר הקמת דף עסקי בפייסבוק ובחירת השם, הקטגוריה והתמונת פרופיל תוכלו להתחיל
כשמדברים על פרסום בגוגל קשה שלא להתייחס להשוואה הזאת שכולם עושים כל הזמן בין הפרסום הממומן בגוגל ובין הקידום האורגני. הפרסום הממומן בגוגל מתבצע באמצעות
כל בעל עסק מקצה סכומי כסף בלתי מבוטלים עבור פרסום. כיוון שהפרסום הוא זה שבסופו של דבר מביא את הלקוחות לרכוש או לבצע הזמנות. כך
פרסום בגוגל אדווארדס הוא אחד הכלים העוצמתיים ביותר באינטרנט להשגת לקוחות חדשים לעסק. היתרון העיקרי בשיטת פרסום זו היא השגת תוצאות מהירות יחסית ליתר טכניקות
הרבה מאוד עסקים קטנים קורסים בהיעדר חזון, יעדים ושאיפות להשגת מטרות. הבסיס של כל הצלחה בעסק קטן או גדול היא השאיפה של בעליו להשיג, ואם
כאשר גולשים מחפשים משהו, הם עושים את זה דרך מנוע החיפוש גוגל, משום כך סביר להניח שאם הם גם רוצים לפרסם משהו, תצטרכו לעשות את
פרסום בגוגל באמצעות קידום ממומן – שיטת פרסום המאפשרת להיות בראש תוצאות החיפוש של גוגל באמצעות קמפיין הפונה בדיוק לקהל יעד שמחפש את אותו שירות
גוגל היא פלטפורמת הפרסום הכי דומיננטית בארץ. מומחי הפרסום של חברת ג'נסיס מדיה מעניקים לכם עצות נכונות לפרסום בגוגל. זה נכון שכל אחד יכול, אבל
התחום של קידום אורגני הוא אחד התחומים הכי חמים היום ברשת. איך להגיע למצב שאתר מצליח להתמקם בעמוד הראשון של גוגל ולפחות בשלושת המקומות הראשונים,
תקראו לזה איך שאתם רוצים אבל דף מעריצים בפייסבוק הוא הזדמנות מצוינת לקדם אתרים בגוגל ולעשות שיווק ומומחים לעניין אומרים שזה אפילו עדיף על פני
לפני כמה שבועות קיבלו כל חברי פייסבוק בפרופיל האישי שלהם את שאלת המילארד דולר: "רוצים לדעת איך פייסבוק מרוויחה כסף?". מי שבכל זאת רצה לדעת
בבואכם לקדם אתר בגוגל, עומדות בפניכם שתי אפשרויות. מצד אחד, באפשרותכם לבחור בקידום אתרים אורגני, כלומר ביצוע פעולות שונות מאחורי הקלעים של האתר על מנת
עפ"י מאמר של נייג'יל הוליס באתר איגוד השיווק הישראלי, נבדקו בשלוש השנים האחרונות שלל פרסומות בפייסבוק, מול פרסומות ברשת ובאתרי מדיה אחרים וחשוב מאוד להבין
עפ"י מחקר של משרד רואי החשבון PWC ISRAEL שפורסם בגלובס, בשנת 2016 יגדל בישראל ואחר כך בעולם כולו, נתח הפרסום באינטרנט ויעבור את נתח הפרסום
החלפת קישורים הוא מושג מעולם קידום אורגני של אתרים, ואומנם כאשר מדובר בביטויים מאוד תחרותיים היא הפכה לטכניקה פחות מקובלת, אך עדיין שמישה ובעלת תוצאות.
מעל 65% מהחיפושים באינטרנט בארץ ובעולם מבצע מנוע החיפוש גוגל. נתון זה בלבד אמור לגרום לכל מי שרוצה לראות ולהיראות ברשת, לחשוב על הדרך בה
מאז הוצגו כלי הקידום בתשלום בפייסבוק, הפכה הרשת החברתית מרשת בלתי אמצעית בה נפגשים כולם ועל הדרך רואים איך אפשר לשבת על רהיטי ניקולטי ולהרגיש
עד שלא עלתה לאוויר רשת האינטרנט, אנשים הכירו מותגים רק בשווקים. מבנה הרשת שדוחס אליה את כל המוצרים והשירותים שבארץ ובעולם, מחייב יצירת סדר בכאוס
עולם הנדל"ן בישראל עבר בעשור האחרון תהפוכות של ממש. עד לפני עשר שנים מי בכלל שמע את המושג קבוצות רכישה, הפשרת קרקעות חקלאיות? ועוד כל
יש יותר מדי אנשים בארץ שאוהבים לאכול. יותר מדי שפים שפותחים וסוגרים מסעדות, יותר מדי תוכניות בישול ואמת אחת: אם אתם חושבים לפתוח מסעדת יוקרה,
העיר הראשונה בארץ שנתנה דעתה על מיתוג היא העיר תל אביב שיצאה עם הסלוגן הידוע "עיר בלי הפסקה". רוצה לומר הכול פה מעניין, מרתק, ססגוני,
נכון לשנת 2014 היו בישראל מעל 5.6 משתמשים ברשת האינטרנט. עפ"י סקרים על הרגלי הגלישה של הישראלים 45% מהזמן הם גולשים, כאשר עפ"י אתר ALEXA
הראשונים שצריכים לברך על המצאת העולם הדיגיטלי כמובן שיווק באינטרנט הם העסקים הקטנים ומומחי השיווק של ג'נסיס מדיה מעלים כמה נקודות חשובות למחשבה. אם נביט
פייסבוק שלחו לשותפים שלהם לפרסום את הנתונים הכי מעודכנים על הפרסום והרי הם לפניכם כפי שנתקבלו אצל מומחי הפרסום בפייסבוק של חברת ג'נסיס מדיה. בכל
אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות לאתר אינטרנט, כדי שהוא יהיה נוכח וקיים ברשת, זה לקדם אותו בקמפיין אורגני. קמפיין אורגני מתבצע ע"י פרסום באינטרנט של
יותר מדי בעלי עסקים וחברות מגיעים לחברת הפרסום והשיווק המובילה ברשת ג'נסיס מדיה, עם טענה דומה: האתר שלנו לא מוכר, הקמפיין השיווקי שלנו לא הצליח
הרבה לקוחות שפונים לחברת ג'נסיס מדיה, באים עם איזה סוג של טראומה שנוצרה אצלם בעקבות קמפיין פרסום בגוגל שהם עשו לבד והם מבקשים כעת, לעשות
שיווק באינטרנט זה אחד הדברים המרכזיים שמעסיקים את חברת ג'נסיס מדיה, איך לנצל את כלי הפרסום של גוגל כדי לעשות קמפיינים מוצלחים ללקוחות. הבנת הכלים
כמעט לכל עסק או חברה יש היום אתר אינטרנט שמותאם לפעילות העסקית שלו. אבל אתר אינטרנט לא מועיל אם הוא לא דינמי וכדי שיהיה לו
חברת ג'נסיס מדיה מתמחה ביצירת קמפיינים של פרסום בגוגל, מנוע החיפוש שכדאי לכל לקוח שלנו להכיר ויותר מכך- כדאי לגוגל להכיר את האתרים שלהם ואנו
אין ספק כי אין היום עסק או חברה שאין להם דף בפייסבוק. אומנם זה חינמי ומתאים לכולם אבל אם אתם לא לוקחים חברת מיתוג שתעשה
פרסום באינטרנט לעסקים מאפשר חשיפה גדולה שמקבלים כל מיני עסקים קטנים ובין השאר נותני שירותים. היום כל אדם במדינת ישראל (חוץ מעולה חדשה בת 102
פרסום באינסטגרם-הגיע הזמן להפוך את העסק שלך לויראלי! לא סתם היא נבחרה כפלטפורמת הפרסום החזקה של 2020. פרסום באינסטגרם יכול להקפיץ את העסק שלכם בכמה
כל העניין עם מיתוג הוא כמו שאלת הביצה והתרנגולת. האם המיתוג הוא בעצם דרישה של הצרכנים או שהוא התחיל מהיצרנים? איש איננו יודע את התשובה
רשת החברתית מלאה בפעילות, גולשים רבים מחפשים באמצעות האינסטגרם תכנים המעניינים אותם ולכן כיום יותר מתמיד משתלם וכדאי לקדם עסקים בצורה הזו. האינסטגרם הינה פלטפורמה
20 עובדות על גוגל שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול! מנוע החיפוש גוגל נמצא בבעלות חברת גוגל. לארי פייג' וסרגיי ברין דוקטורנים במדעי המחשב מאוניברסיטת סטנפורד,
חיפשת אופנוע ברשת, והנה הוא מופיע לפניך בכל גלישה! מכירים את יכולת הטרגוט שרודפת אחרי הגולשים (TARGET), היא כבר עמוק ברשת ואתם עמוק בתוכה. בוודאי
אין ספק כי העולם הדיגיטלי הפך לזירת העסקים הכי חמה ורותחת. בין שאר הנתונים שאנחנו מגלים על העומס והצפיפות ברשת, אפשר גם למצוא מאמרים על
כל הרעיון סביב הקמת אתר, קמפיין פרסום בגוגל או בפייסבוק הוא לייצר כמה שיותר לידים. בעולם הדיגיטלי של פרסום באינטרנט, לעומת העולם המציאותי, ההתקשרות של
פרסום באינסטגרם הינו תהליך חשוב לכל חברה שרוצה למתג את עצמה ברשתות החברתיות השונות, כאשר חברה פעילה באינסטגרם היא מראה ללקוחות שלהם שהיא קיימת. אז
אם אתם בעל עסק או חברה קטן כגדול אתם חייבים היום שקיפות ונראות ברשת וזה מתחיל מאתר מקצועי ולכן מיתוג עסקי באינטרנט מתחיל מאתר. לא
פרסום בפייסבוק- איך זה עובד? עם 4 מיליון משתמשים ישראלים בפייסבוק אין ספק כי הפלטפורמה הזאת מעניינת היום כל בעל עסק וחברה ולא חשוב באיזה
פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל? בתור חברת פרסום דיגיטלי אנו בוחנים את המוצר או השירות של כל לקוח לו אנו רוצים לעשות קמפיין פרסומי ומוצאים
פרסום באינטרנט זה עובד כותרת המאמר הזה בהחלט תזכה לתגובות הבאות: ברור- פרסום באינטרנט עובד אחרת לא היו מפרסמים. ברור שיש לידים אחרת לא היו
מגוחך לראות לפעמים עד כמה הדור הקודם מנסה ליישר קו עם הטכנולוגיה והעולם הדיגיטלי. זה מתחיל עם הסמארטפון שיש לכל קשיש בכיס שיש לו אותיות
זה לא יאומן איזו קפיצה עשתה הרשת ב-5 השנים האחרונות. מרשת אינטרנט שכולם נמצאים בה, לרשת שחייבים להיות בה. מאתר אחד לכל חברה- כמה אתרים
היום זה ברור יותר מכל, כי האינטרנט הפך לזירת הפרסום החדשה והגועשת וכל מי שלא עושה איזה שהוא קמפיין ברשת, יצלול בסופו של דבר לקרקעית
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם