Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הרבה בעלי עסקים קטנים כבר מבינים שהדרך שלהם להשיג לקוחות חדשים, צריכה להיעשות דרך הרשת, והם רק צריכים לבחור מה לעשות קודם כדי שהנוכחות שלהם תקיף את כל אפשרויות הפרסום שיש.

כלומר אתר זה רק ההתחלה. ואולי הם לא צריכים אתר, אלא דף נחיתה או אתר קטן "מיני סייט" ואולי פרסום בפייסבוק. אם תיכנסו למשרד פרסום דיגיטלי ברשת, תקבלו ייעוץ איך אתם מתחילים לעשות לעצמכם פרסום ולהביא לקוחות.

פרסום בגוגל לעסקים קטנים

אתר זה הדבר הכי בסיסי שאתם צריכים. אל תלכו לחבר של הבן דוד שלכם שיבנה לכם אתר, לכו לחברת בניית אתרים רצינית ומקצועית שמסוגלת להעמיד לכם אתר מקצועי, יפה ומעניין.

אם האתר שלכם לא יהיה אטרקטיבי, גולשים לא ייכנסו אליו בכלל או יישארו בו שנייה ויינטשו.

אתם יודעים מה קורה לאתר כזה? הוא נעלם כמו שהוא קם. גוגל לא מקדם אותו, שום מקדם אתרים לא יוכל לקדם אותו. אם יש לכם אתר מצ'וקמק, ישר יחשבו שגם אתם מצ'וקמקים. אתם צריכים להבין שכל מה שאתם עושים משליך עליכם.

אם אתה מרחיק יונים ויש לך אתר מ'צוקמק יחשבו שאתה מרחיק יונים מצ'וקמק כמו האתר שלך, ודקה אחרי שתרחיק אותם הם יחזרו…

אחרי שבונים אתר צריך פרסום בגוגל.

לקוחות מגיעים דרך פרסום בגוגל. נקודה!

אתם רגילים לפרסום בעיתונים, זה ברור זה מה שהיה לכם כל החיים אבל עכשיו אם אתה טכנאי של דוד שמש ואתה מחפש לקוחות איך נראה לך שרוני, רינה, תמרה ושירה ימצאו אותך? מה הם ישלפו את המגנט שלך מערימת המגנטים. ממש לא!

הם יעשו את מה שכל אחד שמחפש בעל מקצוע עושה היום הם יכנסו לגוגל יקלידו טכנאי דוד שמש מומלץ, יגיעו לטלפון שלך (נקווה שאתה ברשימה…) וירימו לך טלפון. מחפשים GIFT CARD לעובדים? מקלידים בגוגל ומוצאים בדיוק מה שהכי מתאים לכם. ככה זה פרסום בגוגל, קל, יעיל ואפקטיבי.

הם יסמכו על הפרסום ועל ההמלצה כמו שגולשים מתנהגים היום. היום אנחנו מזמינים חשמלאי, טכנאי, שרברב, צבעי, שיפוצניק וגם את הדירה רואים ברשת, זאת הדרך, ולכן פרסום בגוגל זו הדרך של כל בעל מקצוע להגיע ללקוחות שלו וכדאי שזה יהיה בדרך חיובית.

מי יעשה לך פרסום בגוגל?

גוגל אדוארדס זה "משרד הפרסום" של גוגל. הוא הזרוע המבצעת של קמפיין פרסום בגוגל.

נכון ת'כלס כל אחד יכול להיכנס לגוגל אדווארדס ולעשות קמפיין פרסום בגוגל לבחור מילות מפתח, לנסח מודעות ולהריץ קמפיין אבל אתם לא אנשי מקצוע ובנושא הזה של פרסום, לכו אל משרד פרסום דיגיטלי לעשות את זה באופן מקצועי. מה שנקרא כל אחד והמקצוע שלו, ולכו על זה בתור כלל בחיים. אל תנסו לחסוך כסף בדברים ולחפף, תעשו את הדברים שלכם בצורה מקצועית. (אם אתם מקצועיים כמובן, אם לא, גם האתר הכי מרשים לא יעזור לכם).

החליפה העסקית שלכם- אתם פרסום בגוגל

זה באמת לא בעיה לעשות פרסום בגוגל, אבל האם אתם יודעים לכתוב מודעות? מתי לפרסם? האם יש לכם מושג איפה נמצאים קהלי היעד שלכם, באיזה שעות הם גולשים? מה הם מחפשים ואיך לפנות אליהם.

אמרנו לכם שתתעסקו עם מה שאתם טובים בו. תשאירו למשרד פרסום לעשות את מה שהוא יודע והעסק שלכם יגיע לתוצאות יפות.

כדי לעשות פרסום בגוגל שיניב הרבה לידים (כניסות), שגולשים ישאירו לכם פרטים, אולי למשל אתם צריכים מספר טלפון וירטואלי כדי לקבל שיחות. (אתם יודעים אם אתם עומדים על המזגן, אתם לא יכולים לקבל שיחה וככה תפסידו לקוח).

יש לנו מדריך שלם של פרסום בגוגל ואם אתם צריכים משהו אנחנו תמיד כאן בשביל לייעץ לכם

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page