Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בגוגל בכל תקציב!

פרסום בגוגל בכל תקציב!

פרסום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

זו פעם ראשונה בעולם שכל עסק קטן או גדול יכול למצוא תקציב לקמפיין פרסום בגוגל, ולא משנה מה הגודל שלו הוא יכול לעשות את מה שהגדולים עושים ברשת.

בואו נחשוב ביחד על המהפכה שיצר ערוץ הפרסום בגוגל. תחשבו לפני כמה שנים הפרסום כולו התחלק בין העיתונות הכתובה, הטלוויזיה והרדיו (פחות). הפרסום היקר ביותר היה עמודת כפולה ב-7 ימים שמחירו האמיר למאות אלפי שקלים ובטח שלא כל חברה הייתה יכולה להרשות את זה לעצמה.

עכשיו מה תגידו אם נגיד לכם שהיום כל עסק אפילו קטן, אפילו של איש אחד נגיד- מרחיק יונים, יכול לקבל פרסום ששווה לכפולה בידיעות אחרונות דרך פרסום בגוגל ויותר מזה, במה תגיד מרחיק יונים שמעולם לא יכולת להרשות לעצמך לצאת אפילו עם פליירים, שהיום אתה יכול לעשות את הפרסום שחברת טבע לתרופות עושה. האם אתה מאמין לזה? אם לא, אתה צריך להמשיך לקרוא את המאמר הזה.

הרשת עובדת בשביל כולם- פרסום בגוגל

אם תיכנסו אל גוגל אדווארדס ותרצו לצאת בקמפיין בגוגל (אגב אנחנו לא ממליצים לכם לעשות את זה בלעדינו ונגיע גם לזה), אתם תבחינו שהדבר היחיד שמשנה את המחירים לגבי הקלקות על מודעות בקמפיין פרסום הוא מילות וביטויי מפתח פופולאריים.

לגוגל שהוא אשף החופש והשוויון לא אכפת אם אתם מעצמה כלכלית או חברה קטנה שעושה שקעים לחשמל. לא מעניין אותם אם אתם מוכרים פלאפל או דירות באמריקה, מה שמעניין אותם זה כמה אתם מוכנים לשלם על מילות המפתח שלכם ובהתאם ייבנה לכם קמפיין פרסום שמתאים לתקציב ולצרכים שלכם עם כתיבה שיווקית בהתאם.

הפרסום מעולם לא היה אמיתי יותר כמו פרסום בגוגל

המשפט הידוע "האמת שבפרסום" לא נולד כך סתם. הוא נוצר מהספקות והפקפוק של הצרכנים כלפי מודעות פרסום שלדעתם אמרו חצי אמת. כלומר יכולים להראות לכם תמונה של מרצפות יוקרה אבל במבט עמוק הם מתגלות כדהויות. סתם דוגמה. כלומר מאז ומעולם נהגו המפרסמים לייפות, ולייצר תפאורה נוחה למה שהם ניסו למכור כדי להגדיל, לפאר ולהוסיף יופי למה שבאופן טבעי לא היה כזה. בגלל שאנשים היו קונים דברים שהתגלו כשונים לגמרי ממה שפורסם עליהם "מלבין קרמיקה" שמצהיב במקום להלבין ומטלית "לאורך זמן" שהתפוררה אחרי שעה, שלא לדבר על סופרלטיבים של מוצרי מזון שהתגלו כבעלי טעמי לוואי חזקים במיוחד, נוצר המשפט "האמת שבפרסום" על דרך הלגלוג על השימוש שעושים המפרסמים כדי לשווק מוצרים לא מוצלחים.

ברשת זה לא יכול לקרות מכמה טעמים שיפורטו להלן.

מידע לא נכון הופך לויראלי- פרסום מוטעה בגוגל

קידום בגוגל עובד אבל עכשיו להזכיר שלגולשים היום שהם גם הצרכנים יש היום הרבה כוח. אי אפשר למכור להם יותר "פיצה" בטעם של קרטון או גלידה בטעם של אופטלגין. אם מישהו יעז וינסה לעשות את זה מה שנקרא בשפת הרחוב –"הלך עליו".

תוך שניות ייכתב על כך פוסט בפייסבוק עם תמונה של הקרטון או האיכס של הגלידה וזה יזכה לתגובות ולשיתופים, כי הגולשים עצמם ירצו לנקוט עמדה ולסגור חשבון עם המפרסמים, ובואו נקצר ונאמר שתוך שעה אפשר גם לסגור את מפעל הגלידה הזה וגם את הפיצה, כי זהו נגמר להם הזמן.

סיבה נוספת שבגללה האמת בפרסום היא רק בפרסום בגוגל זה משום שבאותה מידה של תגובות שליליות, הגולשים גם מביעים את דעתם החיובית וכאשר זו הופכת לוויראלית אנשים יכולים להתעשר מקמפיין פרסום בגוגל שחברת פרסום דיגיטלית ידעה למתג אותו כמו שצריך. לא צריך יותר מזה.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page