Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בגוגל עם Similar Audiences

פרסום בגוגל עם Similar Audiences

פרסום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

המונח טרגוט החל להיות מדובר לפני שנה בערך ומאז המהלך הזה רק מתפתח. זה נוגע לקמפיין פרסום בגוגל, יכולת זיהוי קהלי יעד והכוונה מגמתית. הפרסום הדיגיטלי מנסה לעשות מה שעולם הפרסום במציאות מעולם לא הצליח לעשות- להגיע אל הלקוח הפוטנציאלי לפי פרמטרים מדויקים, לדעת עליו מראש המון דברים ולהתאים לו את הפרסום, זמן הפרסום, ניסוח המודעות וגם סוג הפרסום בגוגל.

עד היום היה הטרגוט עוקב אחר הגולשים לכל מקום, בגלל היסטוריית החיפושים שלהם. עכשיו גוגל השיקו פיצ'ר חדש בשם Similar Audiences שהיה זמין עד כה בגרסת בטא למספר מצומצם של לקוחות.

הכלי הזה מאפשר לעשות טרגוט ללקוחות פוטנציאליים שלא היו באתר, אלא בגלל הדמיון ביניהם לבין לקוחות שכבר ביקרו בו.

הפיצ'ר הזה- פיצ'ר הקהלים הדומים בהחלט דומה לזה של פייסבוק Lookalike וגם לפיצ'ר של רשת הדיספליי מטעם גוגל.

הוא מאוד יעיל עבור פרסום בגוגל, ובהחלט יכול לתרום למפרסמים מידע שמיש על אסטרטגיית פרסום.

גולשים ונכנסים לרשימות RLSA

רשימות RLSA (Remarkting Lists For Search) אלה הן רשימות אשר ניתן ליצור אותן על סמך הגולשים שנכנסים לאתר שלך, וזה עובד בקמפיינים המיועדים לרשת החיפוש בלבד. רשימות רימרקטינג אלה של מודעות חיפוש, עשויים להוביל אתר ללקוחות מתעניינים, דרך זה שמפרסמים מודעות במקומות בהם הם ממשיכים לחפש כל מיני דברים, כאשר מציעים להם דברים עפ"י אופי הגלישה והחיפוש שלהם.

הטירגוט הזה מתחשב בחיפושים שהגולשים עשו באתר שלכם, והתוצאות הן אוטומטיות עפ"י MACHINE LEARNING של גוגל.

פיצ'ר הקהלים הדומים החדש הזה עוזר לכל המפרסמים קמפיין פרסום בגוגל, לטרגט גולשים המחפשים דברים דומים לגולשים שנמצאים ברשימות RLSA, בזמן שהם גולשים ומחפשים את אותם דברים ולכן אפשר להציע להם אותם בזמן אמת, כאשר יש חיפוש וכוונת קנייה.

הפיצ'ר הזה יש לומר כבר הגיע להצלחות אחרי קמפיין פרסום בגוגל, שעלה אחרי שנעשה שימוש במידע הזה.

יתרונות הפיצ'ר החדש – קהלים דומים!

  • במקום לנחש ולטעות בטירגוט קהלי היעד, הפיצ'ר החדש מוביל ומכוון לקהלים הנכונים.
  • מגדיל את החשיפה ללקוחות חדשים.
  • מכניס לקוחות פוטנציאליים לרשימת הרימרקטינג.
  • מאפשר פילוח מדויק כאשר עולים עם פרסום בגוגל.

כאשר עולם הפרסום או לפני עלייה של קמפיין פרסום בגוגל רוצים לפלח קהלים, הוא עושה שימוש בתורות פסיכולוגיות לגבי אפיון אנשים והגדרות של טיפוסים. לכל טיפוס יש את ההתנהגות שלו בכל מיני תחומים, תחומי העניין שלו וזה גם מגיע לרשימת הקניות שלו.

הרשימה הזו, זה מה שמעניין את המפרסמים. כל מי שמעלה קמפיין פרסום בגוגל, רוצה לכוון והכי נכון. אפשרות הטירגוט של הקהלים הדומים בהחלט עשויה להביא לתוצאות יותר גבוהות גם בהגדלת אחוזי הלקוחות החדשים, וגם בנתוני השיווק.

באמצעות הוספת התג של רימרקטניג לאתר, גם אם הגולשים לא ביצעו המרה באתר שלכם, הם יתווספו לרשימה שבסופו של דבר תכיל רק אנשים איכותיים ובעלי עניין.

קהלים דומים -המרה כמו של RLSA!

משתמשי גרסת הבטא של קהלים דומים שיש להם כבר ניסיון עם הפיצ'ר הזה, מדווחים על קצב המרה של קהלים דומים כמו קהלי רשימות הרימרקטינג וב-50% יותר מאשר המרה של לקוחות חדשים.

ה-  CTR שלהם (אחוז הקליקים)  גבוה ב-65% מאשר זה של הקהלים החדשים, והיתרון הכי חשוב הוא שהחשיפה באמצעות שימוש בכלי קהלים דומים היא הרבה יותר מרחבה מחשיפה רגילה באמצעות קמפיין פרסום בגוגל.

חברת הרכבים פיאט קרייזלר עשתה שימוש בפיצ'ר החדש והעלתה את אחוזי ההמרות שלה ב-22% ואת ההקלקות ב-11%. שווה!

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page