Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » משרד פרסום דיגיטלי לבניית מותג!

משרד פרסום דיגיטלי לבניית מותג!

משרד פרסום
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כל העניין עם מיתוג הוא כמו שאלת הביצה והתרנגולת. האם המיתוג הוא בעצם דרישה של הצרכנים או שהוא התחיל מהיצרנים?

איש איננו יודע את התשובה האמיתית, אבל מה שבטוח כבר בתקופות קדומות היה אורז שעל השק שלו לא היה רשום כלום, והיה אורז שעל השק שלו היה שם. זו אולי דוגמה לכך ששם היה כנראה סוג של חותמת, איכות וגושפנקא, מה שגם היום הופך משהו למותג. החתימה על האיכות, תביעת הבעלות והפרסום בפומבי- כן גם על שק אורז. לכן כיום יותר מתמיד עסקים רבים פונים אל משרד פרסום המתמחה בבניית מותג וכמובן יצירת שפת מותג.

איש לא מתחתן עם כל אישה…

מאז ומתמיד אנשים חיפשו ומצאו הבדלים. אין איש שמתחתן עם כל אישה ואין אישה שכל גבר מוצא חן בעיניה. אנחנו בני האנוש שיש להם שאיפות, רצונות והם לא מתפשרים- יכולים ורוצים להבחין בין דברים. אנחנו מביעים את דעתנו ורוצים לחיות לפי טעמנו וכן- אנחנו גם יודעים להעביר ביקורת על הצרכנות או השירות סביבנו ויודעים להבחין בין שירות טוב לשירות רע. בין מוצר איכותי או מוצר שמתבלה טרם זמנו. אנחנו יודעים להגיד עם מה טוב לנו ועם מה רע לנו ואנחנו יודעים בוודאות לזהות מתי מכרו לנו מותג או זיוף. כן יש לנו לבני האדם את היכולת למדוד, לשקול, להעריך ואי אפשר למכור לנו FAKE ולספר לנו שזה מותג על. אנחנו לא מטומטמים. אנחנו רוצים מותגים טובים ! מותגים שנעשו ע"י משרד פרסום מקצועי.

מותג מעיד על הרמה של היצרן!

השאיפות, הרצונות וחוסר הפשרה שמובילים אנשים גבוה, הם ערכים שיש אותם לא רק לצרכנים, אלא גם ליצרנים. או איך לומר, עד שהם יצרנים או צרכנים הם אנשים ששואפים גבוה ולכן, מאיזה צד שלא תסתכלו עליהם כדאי להיות חבר שלהם או לעשות איתם עסקים כי הם רוצים יותר.

אז כשאדם כזה פותח עסק, הדבר הראשון שמעניין אותו הוא לבנות עסק משורה של עקרונות שבעצם מגלם כל מותג. מותג שואף, רוצה והוא חסר פשרות. אם הוא לא היה כזה הוא לא היה מותג. ולכן כל אדם המחפש באמת לבנות מותג ולא סתם עוד חנות… אתם כבר יודעים, הוא פונה אל משרד פרסום מיומן בתחום. הוא רוצה משרד פרסום שיצעיד אותו הלאה בדפי הרשת כאשר הוא מתחיל קמפיין פרסום באינטרנט, יצעיד אותו.. להצלחה!

מותגים הם לא בינוניים!

מותגים אף פעם לא יכולים להיות בינוניים, כי אם הם יהיו כאלה, הם לא יוכלו להפוך למותגים. כדי שחברת פרסום המתמחה בתהליכי מיתוג תהפוך עסק למותג, העסק הזה צריך לעבוד כמו מותג. מבטיח ומקיים, איכות גבוהה, בלתי מתפשר, בעל יתרונות בולטים, מנצח בשוק שלו, בעל בשורה חדשנית, מעניין ומיוחד ועוד.

חלק מהלקוחות שמגיעים אלינו – חברת פרסום ג'נסיס יודעים שיש להם מוצר מנצח ביד שרק רוצה לצאת החוצה ולהיות המותג שלו, ויש את אלה שלא יודעים או שבטוויסט קטן נוכל להפוך אותם למותג כפי שמגיע לו בין אם זה באמצעות בחירת סלוגן שיווקי , שם לעסק או כל דבר אחר.

חברת פרסום עם טוויסט למיתוג מנצח!

השיטה שלנו עובדת והיא מוכיחה את עצמה במאות תהליכי מיתוג שהעברנו משרדים, חברות ובעלי עסקים. הדרך להתמתג היא נכונה כדי להצליח בשוק של היום. אחוזי ההישרדות של עסקים בלתי ממותגים שואפת לעסק ומספיק להבין את מספר העסקים הנסגרים כל שנה כדי להבין שמיתוג היה חסר להם כמו אוויר לנשימה. חשוב להזכיר שכמו שתהליך של מיתוג עסקי עוזר לעסקים להצליח גם שילוט דיגיטלי עוזר להפוך כל עסק למצליח עוד יותר ולכן חשוב לשלב ביניהם.

משרד פרסום ג'נסיס מדיה צוותים של אנשי מקצוע שהתפקיד שלהם זה להעביר את העסק שלכם תהליך מיתוג שיגרום לכם להוביל, להיות בראש, לבלוט ולהיות מצרך נפוץ ופופולארי. לא חשוב אם יש לכם מוצר, מסעדה, אם אתם רופאים, רואי חשבון או חשמלאים, אם לא תמתגו את עצמכם במיוחד באינטרנט, מי בכלל ידע שאתם קיימים.

אם אתם רוצים לדעת יותר על פרסום מיתוג, וללמוד על השיטה המיוחדת שלנו שהעמידה על הרגליים כבר עשרות עסקים מוצלחים, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהתייעץ אתנו.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page