Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בפייסבוק- מי המרגלים שלכם?

פרסום בפייסבוק- מי המרגלים שלכם?

פרסום בפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כמו שפרסום בפייסבוק יכול להיות מועיל ולהרים עסקים וחברות לשמיים, ככה תלונה אחת של לקוח לא מרוצה בקבוצות, פורומים, בפייסבוק ועוד עלולים לגרום לנזק תדמיתי לכל עסק וחברה.

כיוון שמדובר בהרבה מאוד נישות וערוצי פרסום בפייסבוק וברשת בכלל, אחד הדברים שהכי קשה לכל חברה או עסק לעשות זה לדעת שאיזה תלונה עליהם התפרסמה. לפעמים הם פשוט לא יודעים.

לפעמים הם יודעים את זה מאוחר מדי, אחרי שהרבה מאוד אנשים נחשפו לזה והגיבו ופתאום השם והמוניטין שלהם תלויים על חוט השערה, ואנשים כבר התרשמו מהם לשלילה, ורשמו להם ציון (נמוך) ונשבעו שהם לא קונים אצלם יותר, ואמרו גם לחברים שלהם לא לקנות אצלם ונוצר עליהום גדול, קבוצה גדולה של אנשים לא מרוצה, מתלהמת, כועסת והכול בגלל תלונה אחת של לקוח מוצדקת או לא, תיכף נגיע לזה.

אי אפשר לדעת תמיד- פרסום בפייסבוק

לחפש תגובות עליך ברשת כאשר אתה בעל עסק או חברה, זה לא בעיה, אבל זה בהחלט חצי משרה. זה להיכנס לרשת מדי יום כל כמה שעות ולחפש האם יש איזה שהוא מידע חדש, תלונה, תגובה על קמפיין פרסום בפייסבוק, על פוסט, באתר החברה וזה בהחלט דורש הרבה זמן והשקעה. יותר מזה בגלל איך שכיום פרסום בפייסבוק עובד, שהכול נעשה מהר וכאן ועכשיו גם התגובה צריכה להיות מהירה, לפני שזה יהיה ויראלי לפני שייגרם הנזק ולכן הפתרון האפשרי להגיב על "לכלוכים ברשת" הוא פשוט לשכור את שירותיהם של "מרגלים".

הם כמובן לא מרגלים אבל הם בהחלט חבר'ה מאוד דיגיטליים שהרשת היא מקצועם או עניינם והם גולשים בה שעות רבות בפלטפורמות בהן יכולה החברה להיות מאוזכרת לטובה או לרעה, ובהחלט אפשר להטיל עליהם את המלאכה להודיע מיידית על כל פרסום חדש.

זו  יכולה להיות תגובה על קמפיין פרסום בפייסבוק, תגובה של לקוח מרוצה וזו גם יכולה להיות תלונה חמורה שיש להתייחס אליה מיידית.

פרסום בפייסבוק- טבעה של תלונה!

טבעה של תלונה זה שהיא מתלוננת. תלונה היא בדרך כלל לראות את חצי הכוס הריקה, להתאכזב ממשהו שציפיתם לו. לקבל משהו אחר ממה שרציתם, לא להיות מרוצה ממשהו והרבה פעמים מתלוננים צודקים.

יש גם מתלוננים לא צודקים. אלה הם האנשים שאף פעם לא מרוצים משום דבר, שקשה להניח את דעתם ולגרום להם להיות מרוצים. הם מגיבים רע גם לפרסום בפייסבוק, לכל דבר. הם רוצים יותר מדי, דורשים יותר מדי ובעיקר חושבים שהכול מגיע להם. אלה הם בדיוק הלקוחות שיקנו נעלי אדידס בחמישים ₪ ויתלוננו שהן מזויפות. אז מה חשבתם שנעלי אדידס מקוריות עולות 50 ש"ח.

אלה הם אנשים שבדרך כלל עושים את עצמם תמימים והתלונה שלהם נובעת הרבה פעמים מכך, שהם בעצם מתחרטים על הקנייה. אין שום דופי במוצר שהם קנו, יש רק דבר אחד שהם לא רוצים- זה אותו ואחרי שהם קנו אותו, ואז באה התלונה ואין קשר בין התלונה לבין המציאות. הם יוצרים מציאות אחרת בה התלונה שלהם תיראה מוצדקת והם אלה שיוציאו דיבה הכי הרבה.

המרגלים ילשינו לכם מהר על פרסום רע!

כמה חברים טובים שלכם ברשת, כאלה שגולשים כל הזמן. קוראים כל מיני מודעות של פרסום בפייסבוק, נמצאים גם ברשתות אחרות ובאתרים ומודעים למה שויראלי ומה שקורה, הם אלה שצריכים להיות המרגלים שלכם בפייסבוק. הם יודיעו לכם מיד על כל פוסט או פרסום שעלול לגרום לכם נזק, ואתם תגיבו בשיא המהירות כי למהירות התגובה שלכם יש משמעות גדולה כאשר מדובר ברשת.

ג'נסיס מדיה מספקת שירותים נוספים כגון: שיווק בSMS, קידום באינסטגרם, קמפיין באנרים ועוד.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page