Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם-
הגיע הזמן להפוך את העסק שלך לויראלי!

לא סתם היא נבחרה כפלטפורמת הפרסום החזקה של 2020. פרסום באינסטגרם יכול להקפיץ את העסק שלכם בכמה שלבים קדימה.

פרסום באינסטגרם

ג'נסיס מדיה

5/5

ניהול עמוד אינסטגרם

העידן הדיגיטלי מתמקד בחזות ובמראה יותר מהכל. הניראות, העיצוב והקומפוזציה הם חלק בלתי נפרד מכל עסק בעידן הרשתות החברתיות. אינסטגרם הייתה בין הרשתות החברתיות הראשונות שזיהו מגמה זו, ומבוססת כולה על שיתוף תמונות וסרטונים. למותגים, זו אפשרות מדהימה להציג את העסק דרך תמונות וסרטונים, החושפים את המהות האמיתית של העסק ולתרום לקהילה הנוצרת סביב המותג ולנאמנות הנבנית סביבו.

בשנים האחרונות אינסטגרם מיצבה את עצמה כרשת חברתית לצעירים, וכל עסק המעוניינים להגיע לקהל צעיר חייב להיות בה. החיבור בין הרעיון של אינסטגרם לעוצמה של פייסבוק, הופכת את אינסטגרם לכלי פרסומי רב עוצמה.

01

קהל מעורב ואיכותי

כמות המשתמשים באינסטגרם גדלה בכל יום ומחקרים מראים כי התנועה היא איכותיות במיוחד. לקוחות צעירים, מבצעים פעולות רבות באפליקציה ולא חוששים לגשת לעסקים ולקיים איתם קשר ישיר.

02

חשיפה גבוהה

כמות המשתמשים משפיעה על החשיפה של פרסומים עסקיים, הגדלה מיום ליום. עסקים המפרסמים באינסטגרם נהנים מחשיפה זולה במיוחד בהשוואה לערוצים מתחרים, ומעט מאד תחרות ברוב התחומים, שכן מפרסמים רבים טרם השכילו לנצל את הפוטנציאל הגלום בה.

03

יותר רכישות

יותר ויותר גולשים רוכשים מוצרים אונליין ואינסטגרם היא הפלטפורמה המושלמת לפרסום המוצרים למכירה.
בזכות המימד הויזואלי הנרחב, המוצרים הופכים נגישים לרכישה וגולשים יותר נכונים להגיב ולרכוש דרך מודעות שהוצגו בפיד שלהם.

04

טירגוט מדויק

החיבור לפייסבוק מקנה לאינסטגרם את עוצמת הטירגוט של פייסבוק. השימוש בתחומי עניין, נתוני משתמשים וקהלים דומים מאפשר להגיע ליותר משתמשים מאי פעם, בצורה מדויקת ומיטבית.

פרסום באינסטגרם, מה זה כולל?

פרסום באינטרנט

חלון ראווה

אינסטגרם משתמשת כחלון הראווה של העסק שלכם בעזרת תמונות וסרטונים איכותיים, התורמים למיתוג וחשיפה של העסק שלכם, ויצירת מוקד עניין עבור לקוחות חדשים וקיימים כאחד.

פרסום באינטרנט

קריאטיב מדליק

תמונות וסרטונים הם החלק המרכזי בפלטפורמה, אבל כיצד ואיך משתפים את התוכן הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מאינסטגרם. התמונה הנכונה, בזמן הנכון עם מלל קצר ומדויק וכמובן, #האשטגים רלוונטים.

פרסום באינטרנט

פילוח קהל יעד

ההבנה של קהל היעד הרלוונטי, וחשיפתו לתכנים ולתמונות של העסק שלכם, בעזרת כלי טרגוט מתקדם, אנו מגיעים לקהל הנכון ביותר, באינסטגרם.

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

40 סיבות טובות לקמפיין פרסום באינסטגרם!

פרסום באינסטגרם עובד, הלקוחות שלכם כבר שם אז למה אתם מחכים? כמעט כל משתמש מתקין את תוכנת האינסטגרם כדי לעקוב אחרי חברים, מפורסמים ומוצרים אשר מעניינים אותו. מותגים ועסקים הבינו זאת ולכן הם משתמשים בפלטפורמה זו כדי להגדיר את הנוכחות שלהם ברשת גם דרך פרסום באינסטגרם. דרך פרסום באינסטגרם ניתן ליצור קשר עם לקוחות רלוונטים, ניתן לתת לגולש ערך מוסף. ומנהלים קמפיין של מודעות פרסום באינטסגרם המגיעות בדיוק לגולש הנכון, לקהל הרלוונטי שבאמת מתעניין בתחום שהעסק מציע. שילוב של קמפיין קידום ממומן מוצלח, תוכן איכותי, תמונות או סרטוני וידאו שיגמרו לגולש לעצור בדיוק במודעה שלכם ולבצע פעולת רכישה.

ידע זה כוח

פרסום משפיענים הוא מאוד יעיל

פרסום משפיענים – מה זה אומר?

פרסום משפיענים הוא אחד הטרנדים החמים בעולם הפרסום. המותגים המובילים מבצעים בו שימוש כדי להגיע לקהל צעיר ועדכני. פרסום משפיענים מעניק חותמת חברתית למותג, בדומה

פרסום באינסטגרם

אינסטגרם

לסיכום אינסטגרם נולדה כאפליקציה חברתית תמימה שכל מטרתה היתה לשתף תמונות בין המשתמשים, אך עם השנים התפתחה במהירות מרשימה ואף הפכה לפוטנציאל עסקי מפלצתי ברמה

ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות – כל מה שצריך לדעת! יש לדעת ולברור היטב היכן משקיעים את המאמצים בבחירת הפלטפורמה החברתית המתאימה ביותר עבור העסק שלך. למשל,

בשנים האחרונות אינסטגרם נהפכה לרשת חברתית פופולרית עם השפעה חזקה על קהל הצעירים ונחשבת למכרה זהב.
הכל תלוי בצרכים שלכם ובמה שדרוש עבור העסק שלכם, יחד איתכם נבנה תקציב ותוכנית אסטרטגית שתוביל להצלחת הקמפיינים. 
יש לנו מעל 20 לוחמי מקלדת שמכורים לעבודה שלהם! יש להם ניסיון רב עם פרסום באינסטגרם ואנו מפרסמים למעלה מ150 לקוחות מרוצים. 
עכשיו זה הזמן המתאים ביותר, כולם שם והגיע הזמן שגם אתם תהיו שם.
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page