פרסום משפיענים – מה זה אומר?
פרסום משפיענים הוא אחד הטרנדים החמים בעולם הפרסום. המותגים המובילים מבצעים בו שימוש כדי להגיע לקהל צעיר ועדכני. פרסום משפיענים מעניק חותמת חברתית למותג, בדומה
מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.
077-2305107
לח"י 25 בני-ברק
לא סתם היא נבחרה כפלטפורמת הפרסום החזקה של 2020. פרסום באינסטגרם יכול להקפיץ את העסק שלכם בכמה שלבים קדימה.
העידן הדיגיטלי מתמקד בחזות ובמראה יותר מהכל. הניראות, העיצוב והקומפוזציה הם חלק בלתי נפרד מכל עסק בעידן הרשתות החברתיות. אינסטגרם הייתה בין הרשתות החברתיות הראשונות שזיהו מגמה זו, ומבוססת כולה על שיתוף תמונות וסרטונים. למותגים, זו אפשרות מדהימה להציג את העסק דרך תמונות וסרטונים, החושפים את המהות האמיתית של העסק ולתרום לקהילה הנוצרת סביב המותג ולנאמנות הנבנית סביבו.
בשנים האחרונות אינסטגרם מיצבה את עצמה כרשת חברתית לצעירים, וכל עסק המעוניינים להגיע לקהל צעיר חייב להיות בה. החיבור בין הרעיון של אינסטגרם לעוצמה של פייסבוק, הופכת את אינסטגרם לכלי פרסומי רב עוצמה.
כמות המשתמשים באינסטגרם גדלה בכל יום ומחקרים מראים כי התנועה היא איכותיות במיוחד. לקוחות צעירים, מבצעים פעולות רבות באפליקציה ולא חוששים לגשת לעסקים ולקיים איתם קשר ישיר.
כמות המשתמשים משפיעה על החשיפה של פרסומים עסקיים, הגדלה מיום ליום. עסקים המפרסמים באינסטגרם נהנים מחשיפה זולה במיוחד בהשוואה לערוצים מתחרים, ומעט מאד תחרות ברוב התחומים, שכן מפרסמים רבים טרם השכילו לנצל את הפוטנציאל הגלום בה.
יותר ויותר גולשים רוכשים מוצרים אונליין ואינסטגרם היא הפלטפורמה המושלמת לפרסום המוצרים למכירה.
בזכות המימד הויזואלי הנרחב, המוצרים הופכים נגישים לרכישה וגולשים יותר נכונים להגיב ולרכוש דרך מודעות שהוצגו בפיד שלהם.
החיבור לפייסבוק מקנה לאינסטגרם את עוצמת הטירגוט של פייסבוק. השימוש בתחומי עניין, נתוני משתמשים וקהלים דומים מאפשר להגיע ליותר משתמשים מאי פעם, בצורה מדויקת ומיטבית.
אינסטגרם משתמשת כחלון הראווה של העסק שלכם בעזרת תמונות וסרטונים איכותיים, התורמים למיתוג וחשיפה של העסק שלכם, ויצירת מוקד עניין עבור לקוחות חדשים וקיימים כאחד.
תמונות וסרטונים הם החלק המרכזי בפלטפורמה, אבל כיצד ואיך משתפים את התוכן הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מאינסטגרם. התמונה הנכונה, בזמן הנכון עם מלל קצר ומדויק וכמובן, #האשטגים רלוונטים.
ההבנה של קהל היעד הרלוונטי, וחשיפתו לתכנים ולתמונות של העסק שלכם, בעזרת כלי טרגוט מתקדם, אנו מגיעים לקהל הנכון ביותר, באינסטגרם.
פרסום באינסטגרם עובד, הלקוחות שלכם כבר שם אז למה אתם מחכים? כמעט כל משתמש מתקין את תוכנת האינסטגרם כדי לעקוב אחרי חברים, מפורסמים ומוצרים אשר מעניינים אותו. מותגים ועסקים הבינו זאת ולכן הם משתמשים בפלטפורמה זו כדי להגדיר את הנוכחות שלהם ברשת גם דרך פרסום באינסטגרם. דרך פרסום באינסטגרם ניתן ליצור קשר עם לקוחות רלוונטים, ניתן לתת לגולש ערך מוסף. ומנהלים קמפיין של מודעות פרסום באינטסגרם המגיעות בדיוק לגולש הנכון, לקהל הרלוונטי שבאמת מתעניין בתחום שהעסק מציע. שילוב של קמפיין קידום ממומן מוצלח, תוכן איכותי, תמונות או סרטוני וידאו שיגמרו לגולש לעצור בדיוק במודעה שלכם ולבצע פעולת רכישה.
פרסום משפיענים הוא אחד הטרנדים החמים בעולם הפרסום. המותגים המובילים מבצעים בו שימוש כדי להגיע לקהל צעיר ועדכני. פרסום משפיענים מעניק חותמת חברתית למותג, בדומה
עמוד עסקי הוא כמו אתר קטן. עמוד פנימי בתוך פייסבוק המוקדש לעסק שלכם. לאחר הקמת דף עסקי בפייסבוק ובחירת השם, הקטגוריה והתמונת פרופיל תוכלו להתחיל
לסיכום אינסטגרם נולדה כאפליקציה חברתית תמימה שכל מטרתה היתה לשתף תמונות בין המשתמשים, אך עם השנים התפתחה במהירות מרשימה ואף הפכה לפוטנציאל עסקי מפלצתי ברמה
ניהול רשתות חברתיות – כל מה שצריך לדעת! יש לדעת ולברור היטב היכן משקיעים את המאמצים בבחירת הפלטפורמה החברתית המתאימה ביותר עבור העסק שלך. למשל,
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם