Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בפייסבוק – הקמה ופיתוח של דף עסקי

פרסום בפייסבוק – הקמה ופיתוח של דף עסקי

פרסום בפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עמוד עסקי הוא כמו אתר קטן. עמוד פנימי בתוך פייסבוק המוקדש לעסק שלכם. לאחר הקמת דף עסקי בפייסבוק ובחירת השם, הקטגוריה והתמונת פרופיל תוכלו להתחיל לשלוח לחבריכם הצעה לעשות לייק ולהצטרף למעגל האוהדים בדף. מלבד הקהל הקרוב יש הצורך בהפעלה מקצועית ואיכותית של עמוד זה תוך פרסום וקידום העמוד לטובת הרחבת קהל האוהדים שלכם.

התוכן וחשיבותו בעמוד העסקי:

אחוז קטן מקהל האוהדים בעמוד שלכם הולך תכלס לצפות בתכנים שתעלו אל העמוד. פרסום בפייסבוק עובד אך אין זה אומר שתצטרכו להציף את העמוד ב-20 סטטוסים ביום, אולם עדכון יומי של טיפ נחמד, תמונה חביבה או סרטון שלכם יהיה אידיאלי להספקת תוכן איכותי לגולשים והענקת ערך. הענקת הערך לגולשים הוא זה שיקרב ביניהם לבין העסק שלכם, יגרום להם להאמין בו יותר ואף להעריץ אותו. כך עולה למעשה גם חשיבות התכנים המפורסמים בעמוד שכן התוכן יהיה הפנים של העסק שלכם.

כיצד נגדיל את המעורבות בדף:

הגדלת המעורבות בדף תיעשה על ידי העלאת תוכן איכותי וכזה שאנשים ירצו להגיב עליו ולשתף אותו. טיפ מאוד איכותי יכול לגרום לאנשים לשתף את הטיפ ולפרסם את העמוד לחבריהם. סרטון מצחיק או מעניין יכול להפוך לוויראלי ולגרום לשיתופים רבים ותגובות רבות מה שעשוי להביא עוקבים חדשים לעמוד. כל מיני חידונים ותחרויות עם פרסים יהיו אידיאליים לגרות את הגולשים להביא ולהיות פעילים. כמובן שתוכלו לפרסם בקידום הממומן בפייסבוק ולשלם לפייסבוק עבור פעולה (לייק, תגובה, שיתוף) אפשר גם להשתמש כמובן גם באינטסגרם, פרסום באינסטגרם יכול להופיע גם בפייסבוק…חשבו על זה.

קידום ממומן לדף העסקי:

יש 2 סוגים עיקריים לקידום בפייסבוק שתוכלו לעשות לעמוד עסקי בפייסבוק. הסוג הראשון הוא קידום ממומן מתוך העמוד עצמו. שם תוכלו למצוא כפתור "קדם את העמוד" ובלחיצה עליו תוכלו לקדם בצורה מהירה קמפיין ממומן קטן, בסכום כלשהו שתבחרו, ולקבל כמות מסוימת של לייקים חדשים מקהל חדש לעמוד שלכם.

אם אתם מחפשים אחר קהל ממוקד ואיכותי יותר ותוצאות טובות יותר, תוכלו לפרסם פוסט פנימי בקידום הממומן, כאשר אותו הפוסט מתקשר באופן ישיר לתחום העניין של קהל היעד שלכם וזה יעלה את הסיכוי שכל מי שיצפה בפוסט הממומן גם ייכנס לעמוד לקרוא את הכתבה המלאה, אולי יעשה לכם לייק לעמוד, יקרא ויגיב לסטטוסים נוספים. כמובן שבמידה והתוכן ממש טוב אז הוא גם עשוי לשתף אותו לחבריו.

טכניקה נוספת להרחבת קהל האוהדים בעמוד העסקי:

הוסיפו באתר האינטרנט שלכם קוד של העמוד העסקי שלכם (אותו אתם תוכלו לראות כמעט בכל אתר מודרני כיום) ומבקרים באתר שלכם יוכלו לעשות לייק ישיר לעמוד דרך האתר עצמו ואף ללחוץ על שם העמוד מה שיוביל אותם לעמוד עצמו לקרוא ולצפות בתכנים שלכם. לא יודעים איך עושים זאת? פנו אל חברת בניית אתרים מקצועית. זה שווה את ההשקעה.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page