Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בגוגל אדוארדס!

פרסום בגוגל אדוארדס!

פרסום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כאשר גולשים מחפשים משהו, הם עושים את זה דרך מנוע החיפוש גוגל, משום כך סביר להניח שאם הם גם רוצים לפרסם משהו, תצטרכו לעשות את זה במקום שבו כולם מחפשים הכול- דרך פרסום בגוגל.

עפ"י סקר TNS BENCHMARK 92% מהגולשים ברשת האינטרנט בארץ, עושים את זה דרך גוגל.

גוגל אדוארדס הוא הערוץ הפרסומי של מנוע החיפוש ודרכו עושים קמפיין בתשלום PPC בגוגל.

הקמפיין נעשה בצורה כזו שהמפרסם מייצר מודעות או באנרים, ואלה מתפרסמים בעמוד הראשון של גוגל (עוד לפני תוצאות החיפוש) וממקמים גבוה את המשתמשים בקמפיין בתשלום.

האמת היא שאין שום דרך אחרת מלבד פרסום אורגני, להגיע לגולשים ועבור עסקים וחברות ברשת, מדובר באחת ההמצאות הכי נכונות להם שיווקית. איך בדיוק יגיעו לאתרים שלהם גולשים אם לא כך?

פרסום בגוגל אידיאלי לעסקים וחברות קטנים ובינוניים!

מה שטוב בשימוש בגודל אדוארדס זה שאפשר לפקח ולשלוט על הקמפיין (וגם לעצור אותו אם רוצים בכל נקודת זמן). לשנות אותו, להגדיר תקציב מחדש. כלומר- תהליך של פרסום בגוגל אשר בידיים שלך!

תכנית הפרסום של גוגל אדוארדס קלה לתפעול ולהבנה. צריך לבחור מילות מפתח שימושיות בתחום הרלבנטי לך, וכאשר גולשים יכנסו עם מילות המפתח הללו, הם יגיעו למודעות שלך. ילחצו – שילמת, לא ילחצו- לא שילמת. כל פעם שמישהו מחפש את מילות המפתח שנמצאות במודעה שלך, גוגל עושה מעין "מכרז פתוח" למפרסמים ועל פי איכות המודעה והעלות המקסימלית שלה לכל קליק, נקבע סדר הפרסום בגוגל, בעמוד הראשון כמובן.

את המודעות רואים בעמוד הראשון בגוגל ולידן את המילה מודעה צהובה בצהוב, וכך יכולים להבדיל בין מודעות ממומנות לבין מיקום גבוה שלא בתשלום – פרסום בגוגל באמצעות קידום אורגני.

תשלום לפי קליק –PAY PER CLICK!

העובדה הכי מפתה בפרסום עם גוגל אדוארדס היא צורת התשלום הכול כך הוגנת. דומה הדבר לישיבה במסעדה. יש לך תיאבון גדול אבל אתה משלם רק על מה שאתה אוכל. לא יכול להיות הוגן יותר מזה ולכן המון אתרים משתמשים לצורך פרסום בגוגל בערוץ של גוגל אדוארדס.

אפשר לכתוב המון מודעות ולגוון ולצאת בגישה שיווקית שונה בכל מודעה. יש אפשרות לכתוב סדרות של מודעות, ודרך התגובה עליהן להבין מהן מילות המפתח שמובילות הכי הרבה גולשים לקמפיין שלך.

פרסום בגוגל- אל תעשו את זה בבית…

לכאורה כל אחד יכול לצאת עם קמפיין פרסום בגוגל אדוארדס אבל החוכמה היא לא לעשות קמפיין אלא להכניס לידים חיוביים (הקלקות של לקוחות פוטנציאליים) לקמפיין שלך.

לכל מפרסם יש 95 תווים לכל מודעה, 35 מילים בלבד בכל שורה. פרסום בגוגל חייב להיות מאוד מקצועי כדי להבין מהן מילות המפתח הכי תואמות את מטרות הקמפיין, לאיזה קהל יעד הוא צריך לכוון. האם הוא צריך לפרסם כל היום או רק בשעות מסוימות, מהו אופי הגולשים שאתה רוצה שיגיעו לך ובהתאם תנסח מודעה שמדברת "בשפה שלהם".

את כל זה לא מומלץ לעשות לבד בבית. קמפיין פרסום בגוגל אדוארדס חייב להיעשות ע"י איש מקצוע עם התמחות בשיווק. אז הקמפיין ישיג את מבוקשו ויהיה מוצלח ולכן יש לבחור בחברת מיתוג המתמחה בתהליכי פרסום ומיתוג כדי להפוך את הקמפיין הבא שלך למוצלח.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page