Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » איך למצוא שירותי עיצוב לוגו איכותי לעסק שלכם? 

איך למצוא שירותי עיצוב לוגו איכותי לעסק שלכם? 

איך למצוא שירותי עיצוב לוגו איכותי?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אין זה סוד כי היום נדרש כל עסק, חנות או חברה המוכרת שירותים, לתקציב שיווק באינטרנט ובעשור האחרון ניתן לראות עסקים רבים מעבירים תקציבים ומשקיעים בפרסום מודעות וקמפיינים באינטרנט וברשתות החברתיות את מירב משאבי הפרסום והשיווק וגם זמן ומחשבה, שכן השיווק בדיגיטל הוא שם המשחק היום, הוא המפתח להצלחה והמנוע לזינוק כלכלי של העסק בזירת המסחר המקוון בעולם, אשר בה השמים הם הגבול.

מהו תפקידו של הלוגו ?

אחד הסימנים המזוהים ביותר עם המוצר או השירות אותו מספקת כל חברה או עסק הוא הלוגו.  הלוגו הוא הסמל המסמן את זהות המוצר, הערך המוסף של המוצר, וגם את מיתוג ואיכות המוצר . הלוגו הוא הפנים של המוצר שלכם, ולוגו טוב הוא לוגו שברגע שהלקוחות הפוטנציאליים רואים אותו, הם נזכרים במוצר האיכותי שהוא מסמל ואף רוכשים אותו ומעדיפים אותו על פני המתחרים.

לוגו מעולה, מדויק ומתאים למוצר, הוא לוגו פשוט וקליט, המעוצב בצורה גראפית שנתפסת בקלות וזכירה לעין ולמוח, הלוגו לא מקושקש, הוא צבוע באחידות בצבע אחד או שניים מצבעי המותג, במקרים רבים הוא מלווה גם בסלוגן קליט ומדויק המוסיף את הערך החשוב והמבדל של המוצר. 

מיתוג עסקי מתחיל בעיצוב לוגו 

עסקים רבים מבצעים הליך של מיתוג עסקי שמטרתו להקפיץ את השיווק והחשיפה למוצר והדרישה למוצר ובהתאם להגדיל את מאגר הלקוחות ואת רווחי העסק.

אחד השלבים הראשונים במיתוג עסקי הוא יצירת עיצוב לוגו לחברה. לוגו החברה העסק או יככב במודעות פרסום בעיתון, בשלטי חוצות, בסרטוני פרסומת בטלוויזיה ובדיגיטל וגם בסרטוני תדמית, עוד יככב הלוגו בכל הניירת הנלווית של העסק כגון כרטיסי ביקור, מעטפות וגם על מכוניות החברה. הלוגו יהיה בכל מקום וכל לקוח פוטנציאלי שיתקל בחברה או בעסק ייחשף אוטומטית ללוגו שייצרב במוחו. 

בניית לוגו איכותי הוא עבודה של מקצוענים, ולא רק איש אחד מעצב לוגו, העבודה על לוגו היא עבודת צוות המשלבת אנשי קריאייטיב, עם מעצבים, עם אנשי גפיקה ממוחשבת ועוד.

איך מוצאים שירות עיצוב לוגו איכותי ?

על מנת לייצר לוגו איכותי מקצועי ומתאים לעסק שלכם, מומלץ וכדאי לאתר באינטרנט חברה המתמחה במיתוג עסקי ובניית לוגו. ניתן בקלות וביעילות להיכנס לאתר החברה, להתעדכן ולהתרשם ממגוון עבודות קודמות, ומבחר לוגואים עבור חברות וגם ניתן להתרשם מהמלצות לקוחות, עוד ניתן להתקשר ולקבל הצעת מחיר עבור בניית לוגו ועבור מיתוג עסקי שהולך ביחד.

איך בונים ומעצבים לוגו איכותי לעסק ?

עבודת הצוות המקצועי שיבנה ויעצב עבורכם את הלוגו המושלם לעסק, גם היא הליך בשלבים.  תחילה נעשה תחקיר מעמיק על העסק, על השירות או המוצר של העסק, על האנשים העומדים מאחרי העסק או החברה, ואילו שירותים  הם מציעים, וכן נאסף כל מידע חשוב על המוצר , מראהו, צבעו, צורתו, וערכיו המכירתיים הייחודיים, על מנת להקיף אותו מכל הבחינות. 

לאחר בחירת סגנון, סטייל וצבעוניות מתאימים לעסק, ניגשים לתכנון המדויק יותר של אלמנטים בולטים בלוגו,האסוציאציה שהלוגו יוצר לעסק ועוד. הצוות שעובד על בניית הלוגו שלכם גם הוא זקוק להשראה, ועל כן יעברו על אתרי האינטרנט שלכם וגם על עיצובי לוגואים של חברות שונות ומתחרות בשוק, אולי גם מנוף או טבע או כל אלמנט העשוי לעורר השראה אמנותית אצל המעצב לגבי הלוגו.

את הלוגו מעצבים בתכנת מחשב ובגרפיקה ממוחשבת, מייצרים מספר סקיצות ומעבירים ללקוח. כמובן שניתן להוסיף לסמל הלוגו, טקסט, שם, או סלוגן על פי הנדרש.  במהלך העבודה על הלוגו, ניתן תמיד לחזור לאחור לשלב קודם ולשנות גוון צבע או פונט או עיצוב עד לקבלת הלוגו המושלם.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page