Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » קידום אורגני ותדמית!

קידום אורגני ותדמית!

קידום אורגני
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

התחום של קידום אורגני הוא אחד התחומים הכי חמים היום ברשת. איך להגיע למצב שאתר מצליח להתמקם בעמוד הראשון של גוגל ולפחות בשלושת המקומות הראשונים, כי מהמקום הרביעי ומטה אם כבר צריך לגלול, עפ"י אתר SISTRIX מספר ההקלקות לא ממש מרשים.

מנתונים שנעשו על התייחסות הגולשים למקומות ראשונים בגוגל עלה כי מי שנמצא ב- UNDER THE FOLD, כלומר במקומות 4-10 למרות שזה נשמע מעולה, מקבל מעט הקלקות.

הסיבה היא שהגולשים מסתפקים בשלושת המקומות הראשונים, לא טורחים לגלול למטה לעמוד ומתרשמים ששלושת המקומות הראשונים יספקו להם את הסחורה.

התייחסות הגולשים למקום הראשון בגוגל!

זה לא סתם שכולם רוצים להיות במקום הראשון בגוגל. כאשר אתר עולה בשלושת המקומות בעמוד הראשון הוא בהחלט זוכה גם להרבה הקלקות אבל יחד עם זה גם בונה לעצמו תדמית מכובדת.

גולשים מתרשמים שאתר שהגיע למקום הראשון:

  • כנראה מגיע לו, כי הוא הכי טוב.
  • הוא דוחף את עצמו קדימה וזה עושה רושם מקצועי
  • אם הוא מקצועי בזה הוא בטח מקצועי בכל מה שהוא עושה.
  • זוהי בטח חברה רצינית עם תדמית מצוינת.
  • זוהי חברה שיודעת איך למכור ויש לה בטח מוצרים טובים.

אין ספק כי גם אם לא אומרים את זה, להיות במקום ראשון בגוגל אומר הרבה עליך כעסק, וזה מה שאתה רוצה לספר ללקוחות שלך. במקום לספר להם יותר מדי אתה פשוט עושה קידום אורגני לאתר שלך, אצל חברה מקצועית שהמקדם האורגני שלהם יכול לקדם אותך לעמוד הראשון אצל חברה שמתעסקת גם בתחום של בניית אתרים ועיצוב לוגו שתוכל להתאים לך את האתר המותאם ביותר לקידום אורגני.

מה קורה למיקומים 4-10 בגוגל ?  

מי שנמצא בין שלושת המקומות הראשונים בעמוד הראשן, יקבל מעל 60% הקלקות. המקום הראשון מקבל פי 3 מהשני, המקום השלישי מקבל פי אחד וחצי מהשני ככה זה פרסום בגוגל כשזה עובד זה עובד.

עפ"י אתר SISTRIX המקום השמיני בדף הראשון בגוגל מקבל רק 1% הקלקות אבל גם המקום הרביעי במצב רע כי הוא מקבל 2% מההקלקות.

נתון נוסף מעניין הוא שאין קשר בין אורך הביטוי לאחוזי ההקלקה, כלומר אין משמעות למספר מילות המפתח.

אז איך עושים קידום אורגני טוב?

קידום אורגני לומדים היום באיזה אלף מכללות, אבל זה לא חשוב. לא חשוב איפה המקדם האורגני שלך למד ואם יש לו פסיכומטרי גבוה, מה שהוא צריך להראות לך זה הוכחות.

הוא צריך להראות לך איך הוא לקח אתר ירוק וטרי והצליח בקידום אורגני חכם, להביא אותו למקום הראשון בגוגל. אם תמצא חברת פרסום דיגיטלי שיש לה מקדם אורגני שהצליח לעשות את זה, לך על זה.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page