Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בגוגל- אינטראקטיבי בועט

פרסום בגוגל- אינטראקטיבי בועט

פרסום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מכירים את המילה אינטראקציה. בעידן הדיגיטל היא גם הגיעה לפרסום בגוגל, בפייסבוק. מה שתרצו. העיקר שתהיה אינטראקציה.

תודו שזה הרבה יותר מעניין להגיב מאשר לעשות לייק, לנסות לנחש מאשר לגלוש הלאה, לא לוותר על טריוויה, ולהרגיש שאתם בתחרות.

אז איך עושים את זה בפרסום בגוגל, והאם המודעות יתחילו להיות בצורה של סרטונים?

פרסום כחוויה של מותג וגולש

פרסום אינטראקטיבי שמגייס את הדעה או המעורבות של הלקוח, כבר עושה את הצעד הראשון לקראת ידידות מופלאה.

במסגרת הידידות הזו נאגר מידע חשוב שבסופו של דבר ישמש לטרגוט מדויק והנה אתם בדרך הכי קלה לצבור קהלי יעד וכל זה בגלל איזה ויז'ואל כמו למשל : איפה צולמה הספה של ניקולטי? על האוורסט, החרמון או באלפים? ומה מחכה לך בחודש פברואר כבן מזל אריה. האמת? כל אחד ירצה לדעת.

שאלונים הם יופי של דרך ליצור אינטראקציה ולגרום לגולשים לנסות לנצח את עצמם ואת השאלון. יש כאלה שיעשו את זה כי הם חובבי טריוויה ויש כאלה והם רבים, שעושים את זה כי הם חושבים שהם הכי טובים ועל הדרך מתיידדים עם המותג וזאת בהחלט דרך טובה של שימוש בתהליך של קידום בגוגל לעסק בצורה יעילה ואפקטיבית.

יש לך איי קיו של איינשטיין!

מחמאות ויצירת גאווה על איי קיו, זו דרך נפלאה להפוך כל גולש לחובב שאלון בנוסח "יש לך דקה להוכיח לנו שאתה איינשטיין".

אז איינשטיין נכנס לשאלון (לא קשה במיוחד) ויוצא עם הערכה שבאמת "אין הרבה כמוך בעולם" ו "חשבת להיות בנס"א?. תראו לי מישהו אחד שלא ישתף את ההערכות האלה בין החברים שלו, וכמה שיותר ותראו איך תוך כמה שיתופים נחשפה קבוצה שלמה למותג, שעד לפני השאלון איש לא הכיר אותו. ניתן לראות דרך פרסום בפייסבוק מלא חידונים שכאלו מסתובבים לכם בקיר הוירטואלי של רשת הפייסבוק ואפשר להבין למה. אנשים אוהבים אינטראקציה, אוהבים פידבקים וכמה שיותר חיובים.

לשאלה אם המותג יהיה זכיר למרות שמדובר בשאלון עקיף למשל (על אייקיו) התשובה היא שכל הדרכים מובילות לרומא אם רוצים להציג את רומא ולכן התשובה היא, שכל דרך בה ניתן להגיע אל הגולשים ולגרום להם להתעניין במותג שלך, ולעשות אתך דרך קצרה או ארוכה בדרך להבנת הגאוניות שלך, כשרה, מקובלת ואף יצירתיות במיוחד.

החוויה הדיגיטלית של הפרסום בגוגל

ואם מדברים כבר על תוכן אינטראקטיבי ועל היתרונות שלו לגרום לגולשים לא להיות אדישים, מדוע לא להשתמש בנתונים הללו כאשר בוחרים לעשות פרסום בגוגל.

מי אמר שהמודעות צריכות להיות מודעות ולא איזה חידה או שאלון קצר או טריוויה, שאיכשהו בסוף הגולשים יעברו חוויה ויכירו את המותג בדרך הנעימה והזכירה יותר.

וזה מביא אותנו להצעה הבאה: תנו לגולשים שלכם להכיר אתכם דרך מודעות אינטראקטיביות במסגרת פרסום בגוגל, בקשו מהם לנחש משהו, לענות על משהו ותראו איך יש לכם קמפיין כל כך מוצלח, עם דאטה מיוחדת במינה.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page