Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » שותפים רשמיים של גוגל!

שותפים רשמיים של גוגל!

פרסום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

לצד שמות של משרדי פרסום דיגיטליים, חברת בניית אתרים, חברת קידום בגוגל ועוד יש לפעמים משפט ורשום בו: שותפים רשמיים של גוגל. אז מה זה בעצם אומר ולמי זה חשוב.

שותפים רשמיים של גוגל, זו ההכרה של גוגל במשרדי פרסום, חברות בניית אתרים, חברות שיווק בפייסבוק, חברות מיתוג ובעצם כל מי שמנהל לקוחות ברשת באופנים שונים, ולשם זאת נזקק לידע רחב וגם איך לומר- לגושפנקא רשמית מהבוס הגדול הלא הוא מנוע החיפוש גוגל.

חברות אלה צריכות לעבור מבחנים של גוגל שכוללים נושאים שונים הקשורים בבניית אתרים, קידום בגוגל, פרסום בפייסבוק ועוד.

חותמת של כשרות דיגיטלית

כאשר חברה היא שותפה רשמית של גוגל, אפשר להסיק מזה כמה דברים חשובים לך כלקוח:

  • זו חברה מוסמכת.
  • זו חברה שעברה בחינות של גוגל והפגינה ידע.
  • זו חברה שאני להעדיף לפרסם אצלה, כי יש לה ידע וניסיון.
  • זו חברה שבגלל הידע שלה, אני עשוי לחסוך הרבה מאוד זמן וכסף
  • זו חברה שמסוגלת לבנות לי אסטרטגיה שיווקית ולנהל לי קמפיינים בצורה מוצלחת.
  • זו חברה שתדע איפה אני צריך לפרסם, כמה ולמה.

פרסום שיק או שוק- שותפים רשמיים של גוגל

כמו בכל תחום יש את הטובים ויש את הטובים פחות. אלה למשל לא ילכו לעשות מבחנים של גוגל, כי את זה עושים הטובים ביותר ולכן הם גם שותפים רשמיים של גוגל..

גוגל לא מחלק לכל אחד את הטייטל הזה, ואם יש את זה למישהו הוא עבד קשה בשביל זה כי פרסום בגוגל צריך לעשות רק אצל מי שמוסמך לעסוק בתחום.

שותפים רשמיים של גוגל עוברים כל שנה מבחן, ומתעדכנים כל העת בחידושים ובשינויים, כך שכאשר עם עושים ללקוחות שלהם פעולה כלשהי או מהלך ברשת, הוא יהיה מעודכן וחדשני.

חיסכון בעלויות הפרסום!פרסום בגוגל

הגוף שמנהל לגוגל את הפרסום הוא גוגל אדווארדס. נכון שכל אחד יכול להיכנס לגוגל הזה ולבנות לו קמפיין מודעות. אבל לא סתם לגוגל יש מוקדנים שמסבירים, משנים וממליצים למפרסמים מה לעשות. האמת היא שאם אתם לא מבינים את כל הכללים ואתם לא שותפים רשמיים של גוגל. אתם לא מבינים בפרסום של גוגל, לא מעודכנים בכל מה שקורה עם הקמפיין ואיך אפשר לשדרג אותו, אין שום סיכוי שתוכלו לעשות קמפיין פרסום לבד שיהיה טוב ואפקטיבי. כלומר אתם יכולים לעשות קמפיין, אבל הוא לא יכניס את ההקלקות הנכונות ויגרום לכם לבזבז סתם כסף.

ממשק הפרסום של גוגל  

כדי להבין את ממשק הפרסום של גוגל ולדעת איך לעבוד אתו, אתם חייבים לעבור מבחנים של גוגל, כדי שתהפכו למפרסמים טובים.

צריך לדעת איך לבנות את הקמפיין, מהן מילות או ביטויי המפתח שחשוב מאוד לשלב במודעות או בבאנרים. איפה ומתי לפרסם, והיכן נמצא קהל היעד אליו מכוון הקמפיין.

מהו התקציב הכללי של הקמפיין, כמה כסף אתם צריכים לשלם על ביטוי מפתח שבתחרות. איך אפשר לקצץ בהוצאות ומצד שני לגרום לכך ששיעור ההקלקות יהיה גבוה וחיובי.

את כל זה לומדים שותפים רשמיים של גוגל, והוא הגוף שאמור להעביר את הידע הזה למשרדי פרסום דיגיטליים העושים למען הלקוחות שלהם ברשת.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? רוצים לשתף איתנו פעולה? צרו איתנו קשר עכשיו במספר 077-2305107 או בדף הצור קשר.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page