Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » מיתוג חברות נדל"ן – מה כדאי לדעת

מיתוג חברות נדל"ן – מה כדאי לדעת

מיתוג
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עולם הנדל"ן בישראל עבר בעשור האחרון תהפוכות של ממש. עד לפני עשר שנים מי בכלל שמע את המושג קבוצות רכישה, הפשרת קרקעות חקלאיות?  ועוד כל מיני מגמות שמשקפות את הכמיהה של מאות אלפי משפחות בישראל לבית משלהן.

באזור המרכז השטחים הולכים ואוזלים. הקרקעות יקרות מאוד ואנשים מחפשים דרכים יצירתיות לרכוש נדל"ן על הנייר שבעוד כמה שנים יתברר כעסקת חייהם.

בגלל המצב הזה של ביקוש גדול מן ההיצע, הרווחים הגדולים מעסקאות נדל"ן והדינאמיקה של התחום, משקיעים רבים פוזלים לכיוון התחום, פותחים חברות, הופכים ליועצי נדל"ן, יזמים ועוד, והדבר היחידי שיכול לעשות סדר בכאוס הנדלני הזה, הוא מיתוג חברות נדל"ן.

תבדלו את עצמכם- אסטרטגיית שיווק נדל"ן!

נכון לשנת 2013 היו בישראל 16,701 אנשי נדל"ן וזה לא כולל את היזמים אלא רק יועצים ומתווכים. מעולם לא הייתה בישראל כמות כזו של חברות נדל"ן ולכן אומרים מומחי המיתוג של חברת ג'נסיס, היום יותר מתמיד חברות נדל"ן שרוצות לבדל את עצמן ולהיתפס בחברה מקצועית חייבות לעשות מיתוג.

שלא כמקצועות של עריכת דין או רואי חשבון, אנשי נדל"ן לא מחויבים ללמוד את זה ולמעשה חלק ניכר מהם גם לא למדו. העיסוק בתחום הזה הוא שילוב של כישרון איתור נכסים ויכולת ניהול מו"מ. המציאות כיום במדינת ישראל יצרה מצב שיש גם הרבה מאוד אנשים לא מקצועיים או בכינויים הנוסף "חאפרים" שעוסקים בנדל"ן ורק גורמים נזק לענף ולחברות נדלן מקצועיות ומובילות כמו למשל חברת הנדל"ן נבון-גילרון אשר עוסקת בתחום של קרקעות להשקעה בישראל ועוד.

הדרך היחידה לבלוט בענף, היא מיתוג החברה. קידום אורגני של האתר, קידום בפייסבוק, קמפיינים פרסומיים והשתלבות במאמרים מקצועיים בתקשורת הדיגיטלית.

לא עוד אדמה ענבל אור!

הנפילה של חברת אור סיטי נדל"ן של ענבל אור, חברת אדמה וממש בימים האחרונים שמענו גם על ההתרסקות של חברת הבנייה אורתם סהר, יוצרת ספקות והיסוסים אצל קהלי היעד וגורמת להם להימנע מעשיית עסקאות, בגלל חששות ופחד שגם עם עלולים לעשות עסקה עם חברה לא יציבה. "זאת בדיוק הסיבה שבגללה פונות אלינו חברות נדל"ן לעשות מיתוג" מסבירים מומחי השיווק של חברת ג'נסיס "בגלל ריבוי העוסקים בנדל"ן, אנשים היום כבר לא יודעים במי לבטוח ומה באמת עומד מאחורי החברה. המיתוג שאנחנו עושים עוזר ללקוחות ליצור קשר דווקא עם החברות האלה, משום שבתהליך המיתוג אנחנו מעבירים מסרים מאוד ברורים על החברה, העיסוקים שלה והחזון שלה. מיתוג הוא תהליך שקוף והוא מאוד עוזר ללקוחות פוטנציאליים להתחבר דווקא עם חברות נדל"ן שעברו מיתוג. זה יוצר סוג של ביטחון ומעניק מידע אמיתי על החברה לא משנה אם זה דרך פרסום בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page