Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » הקשר בין פרסום באינסטגרם לפרסום בפייסבוק

הקשר בין פרסום באינסטגרם לפרסום בפייסבוק

הקשר בין פרסום באינסטגרם לפרסום בפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שוק האינטרנט העולמי מתאפיין בכך שיש כמה חברות ענקיות אשר שולטות בכפיה ומכתיבות כיצד כל השוק פעול. ללא ספק כיום החוזקות העיקריות של השוק הזה נעוצות בשוק הפרסום. כל חברה שפועלת באינטרנט עושה זאת תודות לשליטתה בשוק הפרסום.

הדוגמא הבולטת ביותר לכך היא פייסבוק אשר התחילה כרשת חברתית אך כיום היא ללא ספק ענקית פרסום אשר בולעת כל מתחרה וכל חברה אשר מאיימת להדיח אותה ממעמדה. ניתן לראות זאת אם הקנייה של ווטסאפ, אך הדוגמא הבולטת ביותר לכך היא הקנייה של פייסבוק את אינסטגרם.

על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי יש קשר הדוק בין פרסום באינסטגרם ובין פרסום בפייסבוק מכיוון שמדובר למעשה בתי רשתות שונות אך של אותם בעלים. עם זאת, אין זה אומר כי כל פעם שאנחנו מפרסמים בפייסבוק אנחנו צריכים גם לפרסם באינסטגרם.

האם כאשר אני מבצע פרסום באינסטגרם וקידום בפייסבוק כדאי לי לעשות זאת לבד?

אם כן אתם חייבים להבין כי מנגנון ההפעלה של פרסום באינסטגרם וקידום בפייסבוק הוא מאוד פשוט לכאורה וגם ילד בן שתיים עשרה יבין איך לפרסם ברשתות הללו. אך זהו רק פני השטח של הדברים.

אם צוללים לנתונים אנחנו מגלים כי בכדי לפרסם באחת הרשתות הללו וגם להצליח עם הפרסום אנחנו צריכים להבין לעומק כיצד מנגנון הפרסום עובד בכל אחת מן הרשתות הללו.

זהו משהו שאתם חייבים לחשוב עליו אם אתם רוצים לנהל את הפרסום שלכם בצורה חכמה ואפקטיבית ולהבטיח כי לא תזרקו כספים לפח סתם כך.

מה הקשר בין פרסום באינסטגרם לפרסום בפייסבוק ולפרסום בגוגל?

אי אפשר לדבר על פרסום באינסטגרם, פרסום בפייסבוק ובכלל פרסום באינטרנט מבלי להזכיר פרסום בגוגל. אז כמה שאנחנו אומרים כי יש קשר בין פרסום באינסטגרם ובין פרסום בפייסבוק אנחנו חייבים לציין כי יש הבדל בין פרסום בגוגל ובין פרסום באחת הרשתות האחרות.

עליכם להבין כי פרסום בגוגל נעשה על פי מילות מפתח וזה מנגנון שונה לחלוטין מאשר זה שפועל בפייסבוק. על כן צורת הפרסום היא שונה, ואופי הפרסום הוא אחר לגמרי וזהו משהו שיש לקחת בחשבון.

לרוב או שיתאים לנו פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם או שיתאים לנו פרסום בגוגל וזהו משהו שיש לקחת בחשבון כאשר אנחנו עומדים לפני מסע פרסום ברשת כלשהי.

מדוע כל כך כדאי לבחור בחברת גנ'סיס בכדי לבצע פרסום וקידום באינסטגרם ופרסום בפייסבוק?

אין מחלוקת על כך כי יש משמעות אדירה לשאלה מי מבצע בשבילכם קידום באינסטגרם ופרסום בפייסבוק וכי אתם צריכים לפנות אל החברה הטובה ביותר בשוק בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר שיש.

לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות אל חברת ג'נסיס אשר מחזיקה בצוות הטוב ביותר בארץ לפרסום בכל מדיה אינטרנטית ואין זה משנה אם אנחנו מדברים על גוגל, פייסבוק או אינסטגרם.

אנחנו נתפור לכם את מסע הפרסום הטוב ביותר שיש ונבטיח כי אתם תזכו להצלחה אדירה וזאת עקב המומחיות האדירה שלנו, החשיבה מחוץ לקופסא וההשקעה שאנחנו משקיעים בכל קמפיין וקמפיין ללא קשר לשאלה מי היא החברה שבשבילה אנחנו מריצים את הקמפיין.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page