Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בפייסבוק » חנויות פייסבוק

חנויות פייסבוק

בין אם אתם בעלי דף עסקי מצליח עם ים של לייקים , או רק הרגע פתחתם דף עיסקי, מכירה ישירה דרך הפייסבוק תהיה עבורכם פיתרון מושלם לעסק שלכם. הגולשים בעמוד שלכם יכולים בפעולה פשוטה ביותר לבצע רכישה של מוצר שאותו אהבו בחווית משתמש נעימה ומוכרת. קניות דרך הפייסבוק כובשות את עולם הצרכנות בימים אלו. חווית הקניה נוחה ופשוטה,קהל יעד בפילוח ממומקד ואיכותי, יכולת לעקוב אחר סטטיסטיקות בזמן אמת וחשיפה בפני קהלים חדשים הם חלק מהיתרונות של חנויות הפייסבוק החדשות. ישנם כבר מותגים רבים בארץ ובעולם שכבר הכירו את את הטרנד החדש ומשתמשים בו לצורך המכירות שלהם. החברות מוכרות מגוון מוצרים דרך הפייסבוק מביגוד ועד כרטיסים לקולנוע. בכל טרנד שיווקי חדש הראשונים שמשתדרגים ומחדשים, הם אלו ששורדים ומצליחים להכפיל את המכירות של העסק שלהם. זה כל כך נוח וקל גם לכם בעלי העסק, שאתם יכולים לסחוב חנות שלמה בתוך הסמארטפון האישי שלכם באמצעות פרסום בפייסבוק של חנות העסק.
חנויות פייסבוק

אז איך פותחים חנות בפייסבוק?

דבר ראשון, חנות בפייסבוק מחייבת שתהיה לכם חנות אחרת ברשת, האפליקציה של חנות בפייסבוק למעשה היא אפליקציה של שיקוף תוכן, כלומר לקחת תוכן מאתר אחד, ולשקף אותו בתוך הפייסבוק. איפה נעשה השיקוף של החנות? בתוך הדף של העסק שלכם. דף העסק שלכם הוא פלטפורמה מצוינת באופן כללי לשיווק וכמובן פרסום – הוא יכול להגיע לכל אחד מהמשתמשים בפייסבוק, ללא הגבלה של לאום, דת או גיל (אלא אם אתם עושים הגבלה בטרגוט).
ההשקעה של חנות בפייסבוק היא לא גדולה, מדובר בפלטפורמה משתלמת, נוחה, כזו שטובה גם עבור העסק עצמו, וגם עבור קהל הצרכנים.

כמה טיפים למיקסום הקניה של הגולש בחנות הפייסבוק

  1. לאחר הרכישה של הגולש בחנות הפייסבוק שלכם , עצבו דף תודה בסיום רכישה שמציע מוצרים נוספים. יכולים להיות מוצרים, שמשלימים את המוצר שנרכש או מוצרים, שמשדרגים אותו-מנסיון זה מכפיל את המכירות.
  2. בזמן מילוי פרטים לצורך רכישה, הציעו ללקוח לאשר קבלת דיוור אלקטרוני. כך תשמרו על קשר ותהפכו קנייה חד-פעמית ליחסים ארוכים וקניות נוספות (דוגמה לאפשרות היא ניוזלטר)
  3. אם לא מוכרים מוצר פיזי, אלא זמן, קחו לאחר כל פגישה תגובה כתובה או בוידאו מלקוח שקיבל שירות. פרסמו את התגובה בחנות. זה יעזור לכם למשוך יותר לקוחות בקלות ולעזור בתהליך של קידום בפייסבוק של דף החנות.

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page