הדבר הקל ביותר הוא להשתמש בתקציבי מדיה (התקציבים שמשלמים לפייסבוק על החשיפה וההקלקות על מודעות הפרסומת) גבוה מאוד, אך החכמה בפרסום בפייסבוק הוא להצליח ל"להיכנס לראש" של קהלי היעד הספציפיים, להצליח להבין לעומק מי הם, במה הם עובדים, בני כמה הם ומה מעניין ומניע אותם ובכך לסנן את הפניות (לידים) הלא רלוונטים וליצור תזרים לידים איכותי למפרסם.
אך אפילו אם מטרגטים קהלי יעד בצורה מדוייקת, אם המודעת פרסומת עצמה או הפוסט אותו מקדמים לא כתוב בצורה קריאטיבית מספיק (אשר מתקשרת עם אותו פלח אוכלוסייה אליו פונים) לא ניתן יהיה להגיע לתוצאות הרצויות. ככה זה פרסום. התהליך צריך להיעשות בצורה נכונה.
ההצלחה נמצאת בנקודת האיזון בין טרגוט נכון של קהלי יעד, תוכן רלוונטי ויצירתי שמעביר את השירות או המוצר של המפרסם ותקציב מדיה התואם את הצפייה של המפרסם לכמות הפניות המבוקשת.
בכדי להצליח לעשות זאת בצורה מוצלחת צריך לפחות שלושה אנשי מקצוע שונים. קמפיינר טוב שמבין עסקים ויודע "להיכנס לראש" של קהלי היעד, אסטרטג טוב שיודע להגיד מתי ואיך להשתמש בקמפיין וקופירייטר מקצועי שיודע לבדל את המפרסם ממתחריו.
פייסבוק היא פלטפורמה מדהימה לפרסום, השימוש בויז'ואל ותוכן הוא מתכון מנצח, אך כמו בכל תחום, צריך לתת לאנשי מקצוע להוציא מהכלי הזה את המירב בצורה שמפתחת ומעצימה את המפרסם, עוזרת לתהליך מיתוג העסק וכמובן ולא פוגעת במותג הקיים ובכיס של בעל העס.