פרסום במייל

אחת הדרכים הותיקות והטובות לעשות פרסום, הוא פרסום במייל. באמצעות המייל אפשר לדוור חומר, לעדכן לקוחות על מוצרים או שירותים חדשים, להציע להם לנצל מבצעים והנחות ולהפנות אותם אל האתר שלכם להציץ בקולקציה החדשה.

אבל מה שהמייל עושה בעיקר הוא תקשורת ולאקט הזה, מעבר לתכנים ולמידע המופץ יש משמעות גדולה ביחסי עסק-לקוחות ויתרונות שלא קיימים בשום פרסום אחר שלכם.

חברת פרסום ומיתוג דיגיטלי עושה שימוש רחב בערוץ פרסום במייל גם לה עצמה, וגם מייצרת פרסום במייל ללקוחות שלה: כתיבת ודיוור של ניוזלטר, ידיעות חדשותיות, ברכות לחגים ולימי הולדת, הודעה על מבצעים ועוד. כל חברה שרוצה לשמור על קשר עם הלקוחות שלה חייבת היום לעשות פרסום במייל.

פרסום במייל

פרסום במייל- רשימת ממוענים!

מאז שנכנס התיקון של חוק הספאם ב-2008 אסור לשלוח (ובצדק) מייל פרסומי או כל מייל אחר לכתובת דואר שבעליה לא הביע עניין ולא רוצה לקבל את המייל הזה.

הרעיון המרכזי בפרסום במייל, הוא שהממוענים יפתחו את המייל, יקראו אותו ולא יזרקו אותו לפח. פרסום במייל צריך להיעשות לרשימה של אנשים שיש להם קשר לעסק כמו: לקוחות, מתעניינים, ספקים, קניינים ועוד. כאשר שולחים פרסום במייל לכתובות ידועות, זה לא מגיע לדואר זבל ותהיה התייחסות לדיוור שלכם.

פרסום במייל- כי זה אישי!

כל עסק או חברה שרוצים לשמור על קשר אישי עם הלקוחות שלהם (ויש לזה חשיבות גדולה ביחסי חברה-לקוח) מומלץ שיעשה להם דיוור מדוד במייל. מדוד כלומר- אין צורך לשלוח אליהם מכתבים או ניוזלטר כל שבוע, ורצוי שגם יהיה לכם מה לחדש להם. בקיצור- כשיש לכם משהו חשוב לומר ללקוחות שלכם או כשאתם רוצים להגיד להם מזל טוב ליום הולדת, זו סיבה טוב לעשות פרסום במייל.

זה מגיע אליהם, זה אישי ואין בן אדם שלא ישמח לקבל ברכה ליום הולדת שלו, גם אם הוא קנה אצל החברה הזו לפני 3 שנים רובוט ניקיון.

אף פעם אי אפשר יהיה לדעת מה יחולל המייל הזה. הוא יכול להעלות את החברה שלכם לסדר היום של הממוענים, ובעצם להזכיר להם שאתם קיימים, בדיוק בטיימינג טוב שהם מחפשים משהו שאתם מוכרים והנה על הדרך גם עשיתם עסקה.

ברמת התדמית כאשר אתם עושים פרסום במייל, אתם נוכחים, אתם זכירים, אתם אומרים לממוענים שלכם: אנחנו כאן והכול בסדר אצלנו, אנחנו קיימים ומאוד פעילים ויש לזה תרומה רבה לתדמית שלכם ולהמשך התהליך של קידום בגוגל לאתרכם או למוצר מסויים.

ניוזלטר על מבצעים, הנחות וקולקציה חדשה!

חברות רבות בוחרות לשלוח ללקוחות שלהם ולכל מי שעובד ברדיוס הפעילות העסקית שלהם- ניוזלטר שהתכיפות שלו יכולה להיקבע מראש ובכך לעזור בכל מצב לאותו תהליך פרסום בגוגל של האתר שלכם ללקוחות.

בניוזלטר הזה אפשר לספר מה חדש בחברה, לאיזה פעילות ופרויקטים חדשים היא נכנסה. מה חדש במשפחות המוצרים שלה, איזה שירות חדש היא נותנת ואיזה מבצעים יש עכשיו. אף פעם אל תצפו שהלקוחות שלכם יחפשו אתכם, אתם צריכים לחפש אותם וליידע אותם על כל דבר שאתם רוצים שהם ידעו ושיגדיל את המכירות שלכם, ימצב אתכם במקום גבוה אצלם, ויגרום לכם להיות מבוקשים.

זה סוג של חיזור שיווקי אבל זה מקובל ונורמטיבי ביחסי חברה-לקוח. זה חשוב לתקשורת עם הלקוחות, זה חשוב מבחינה שיווקית וזה תורם ומזחק את התדמית שלכם בעיני הלקוחות שלכם.



יובל לגשטיין

מקדם אורגני וקופירייטר

עוד דברים שאנחנו יודעים לעשות


קידום ממומן בגוגל
קמפיין רימרקטינג
פרסום ב- WAZE
 פרסום בגוגל פרסום ביוטיוב
יצירת לידים