אז איך פותחים חנות בפייסבוק?
דבר ראשון, חנות בפייסבוק מחייבת שתהיה לכם חנות אחרת ברשת, האפליקציה של חנות בפייסבוק למעשה היא אפליקציה של שיקוף תוכן, כלומר לקחת תוכן מאתר אחד, ולשקף אותו בתוך הפייסבוק. איפה נעשה השיקוף של החנות? בתוך הדף של העסק שלכם. דף העסק שלכם הוא פלטפורמה מצוינת באופן כללי לשיווק וכמובן פרסום – הוא יכול להגיע לכל אחד מהמשתמשים בפייסבוק, ללא הגבלה של לאום, דת או גיל (אלא אם אתם עושים הגבלה בטרגוט).
ההשקעה של חנות בפייסבוק היא לא גדולה, מדובר בפלטפורמה משתלמת, נוחה, כזו שטובה גם עבור העסק עצמו, וגם עבור קהל הצרכנים.
כמה טיפים למיקסום הקניה של הגולש בחנות הפייסבוק
- לאחר הרכישה של הגולש בחנות הפייסבוק שלכם , עצבו דף תודה בסיום רכישה שמציע מוצרים נוספים. יכולים להיות מוצרים, שמשלימים את המוצר שנרכש או מוצרים, שמשדרגים אותו-מנסיון זה מכפיל את המכירות.
- בזמן מילוי פרטים לצורך רכישה, הציעו ללקוח לאשר קבלת דיוור אלקטרוני. כך תשמרו על קשר ותהפכו קנייה חד-פעמית ליחסים ארוכים וקניות נוספות (דוגמה לאפשרות היא ניוזלטר)
- אם לא מוכרים מוצר פיזי, אלא זמן, קחו לאחר כל פגישה תגובה כתובה או בוידאו מלקוח שקיבל שירות. פרסמו את התגובה בחנות. זה יעזור לכם למשוך יותר לקוחות בקלות ולעזור בתהליך של קידום בפייסבוק של דף החנות.