למה כדאי לי לעשות רימרקטינג?
היתרון הגדול ברימרקטינג הוא שמצד אחד העלויות שלו זולות, אנחנו יכולים לחשוף את הגולש שלנו להמון המון מודעות ולא לשלם על כך (התשלום מתבצע רק כאשר הגולש לוחץ על המודעה וגם אז העלות היא שקלים בודדים) ומצד שני מדובר בקמפיין פרסום מאד ממוקד, גולשים שכבר התעניינו במוצר שלנו אבל לא ביצעו רכישה או השאירו פרטים רואים אותנו בכל מקום כאשר המטרה היא להיות שם גם בזמן שהם מוכנים לבצע את הפעולה הנדרשת.
את רשימות הרימרקטינג ניתו לאפיין בצורה כזו שאנו יכולים "לרדוף" אחרי כל מי שהיה באתר אבל לא גלש בעמוד התודה – שהוא העמוד שלאחר הרכישה או השארת הפרטים וכך אנחנו לא "מציקים" לאותם גולשים שכבר ביצעו את הפעולה שרצינו שיבצעו.
רימרקטינג דינמי
בנוסף לרימרקטינג הרגיל יש גם רימרקטינג ברמה גבוהה שנקרא רימרקטינג דינמי והוא מיועד לחנויות אינטרנט. לדוגמה כאשר תגלשו באתר שהוא חנות בגדים ותלחצו על בגד מסוים, אותו בגד ספציפי יופיע במודעה בכל רחבי האינטרנט במטרה לשכנע אתכם לחזור לקנות אותו.
גיוון המסרים
יתרון נוסף ברימרקטינג הוא גיוון המסרים. בדרך כלל גולש מגיע אליכם דרך מודעה אחת ודף נחיתה אחד בו הוא רואה את המסר שחברתם להציג לו. יתכן ואותו המסר פחות דיבר לגולש שלא ביצע את הפעולה שרצינו ובעזרת הרימרקטינג אנחנו פונים אליו שוב, כמו מיתוג מחדש, הפעם עם מסר אחר הן במודעה והן בדף הנחיתה (במידה והחלטנו להפנות אותו לדף אחר).
לסיכום – שיטת הרימרקטינג היא שיטה זולה וסופר יעילה אשר כדאי ליישמה בכל קמפיין של פרסום באינטרנט.