Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בגוגל » קמפיין רימרקטינג

קמפיין רימרקטינג

רימרקטינג היא שיטת טירגוט לפיה כל מי שהיה באתר אינטרנט או בדף נחיתה שהוטמע בו פיקסל רימרקטינג לפי אותה פלטפורמה למעשה "נצבע" באופן אנונימי.כאשר הגולש נצבע הוא משתייך לרשימת רימרקטינג בהתאם לזמן בו הוא גלש באתר (7 ימים האחרונים, חודש אחרון, שנה אחרונה) ולכתובת ספציפית בה הוא גלש בין אם זה דרך חיפוש של אתר אשר עבר תהליך של פרסום בגוגל או בגלישה אקראית באתרים השונים ברשת. הרימרקטינג בגוגל עובד בצורה חיצונית. כאשר נפעיל רשימת רימרקטינג מסוימת לפי שהיה אצלנו בעמוד, הוא יראה את המודעות שלנו בכל רחבי האינטרנט (היכן שלגוגל יש שטחי פרסום – כמעט בכל מקום). לעומת זאת רימרקטינג בפייסבוק או באינסטגרם הוא רימרקטינג פנימי והמודעות שלנו יופיע לגולשים שברשימות בתוך הפלטפורמות עצמן (בתוך פייסבוק ואינסטגרם) ולא באתרים חיצוניים.
קמפיין רימרקטינג

למה כדאי לי לעשות רימרקטינג?

היתרון הגדול ברימרקטינג הוא שמצד אחד העלויות שלו זולות, אנחנו יכולים לחשוף את הגולש שלנו להמון המון מודעות ולא לשלם על כך (התשלום מתבצע רק כאשר הגולש לוחץ על המודעה וגם אז העלות היא שקלים בודדים) ומצד שני מדובר בקמפיין פרסום מאד ממוקד, גולשים שכבר התעניינו במוצר שלנו אבל לא ביצעו רכישה או השאירו פרטים רואים אותנו בכל מקום כאשר המטרה היא להיות שם גם בזמן שהם מוכנים לבצע את הפעולה הנדרשת.
את רשימות הרימרקטינג ניתו לאפיין בצורה כזו שאנו יכולים "לרדוף" אחרי כל מי שהיה באתר אבל לא גלש בעמוד התודה – שהוא העמוד שלאחר הרכישה או השארת הפרטים וכך אנחנו לא "מציקים" לאותם גולשים שכבר ביצעו את הפעולה שרצינו שיבצעו.

רימרקטינג דינמי

בנוסף לרימרקטינג הרגיל יש גם רימרקטינג ברמה גבוהה שנקרא רימרקטינג דינמי והוא מיועד לחנויות אינטרנט. לדוגמה כאשר תגלשו באתר שהוא חנות בגדים ותלחצו על בגד מסוים, אותו בגד ספציפי יופיע במודעה בכל רחבי האינטרנט במטרה לשכנע אתכם לחזור לקנות אותו.

גיוון המסרים

יתרון נוסף ברימרקטינג הוא גיוון המסרים. בדרך כלל גולש מגיע אליכם דרך מודעה אחת ודף נחיתה אחד בו הוא רואה את המסר שחברתם להציג לו. יתכן ואותו המסר פחות דיבר לגולש שלא ביצע את הפעולה שרצינו ובעזרת הרימרקטינג אנחנו פונים אליו שוב, כמו מיתוג מחדש, הפעם עם מסר אחר הן במודעה והן בדף הנחיתה (במידה והחלטנו להפנות אותו לדף אחר).

לסיכום – שיטת הרימרקטינג היא שיטה זולה וסופר יעילה אשר כדאי ליישמה בכל קמפיין של פרסום באינטרנט.

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page