טירגוט לפי קהלים
אפשרות אחת ברשת המדיה היא לטרגט את המודעות לפי קהלים (גולשים) – רשימות רימרקטינג של גולשים שביקרו כבר באתר שלנו או לפי קבוצות "אינטרס" של גולשים בישראל שהן מאד לא מדויקות – הכוונה לגולשים שגוגל מגדירה אותם בצורה מסוימת כמו "חובבי קניות", "בעד איכות הסביבה" וכו' ולכן זאת עוד שיטה נהדרת של פרסום בגוגל. שיטה שעובדת ומצליחה.
פרסום לפי אתרי אינטרנט
אפשרות שנייה ברשת המדיה היא פרסום לפי אתרי האינטרנט – הטירגוט מתבצע או דרך חיפוש של אתרים שרלוונטיים לתחום הפרסום שלי או שבהם אני רוצה להופיע ולבחור אותם באופן ספציפי כמו MAKO YNET ועוד רבים וטובים. דרך נוספת של פרסום באינטרנט היא לפי "מילות מפתח לרשת המדיה" אותן גוגל מזהה בנושא העמוד של האתר או בתוכן העמוד ומפרסם שם. לצורך הדוגמה אם אכתוב "כדורגל" וב-MAKO תהיה כתבה על כדורגל – הפרסום שלנו יכול להגיע לעמוד הספציפי הזה.