ניהול עמוד פייסבוק עסקי – מיתוג העמוד
עיצוב הדף חייב להיות אטרקטיבי ככל הניתן על מנת "לתפוס" את עיני הקוראים, למשוך את תשומת ליבם ולגרום לכך שיקראו גם את המלל המלווה עם הויז'ואלים. זהו הערך הגדול של פרסום בפייסבוק. פרסום של תמונות הנושא, תמונות הפרופיל והתמונות ככלל שמועלות בעמוד. זיכרו: התמונה מעולה? הרווחתם קורא.
ניהול עמוד פייסבוק עסקי – תוכן העמוד
אתם רוצים ליצור קהילה ייחודית שתצעד אתכם באש ובמים, באינסטגרם ובפייסבוק ובעוד איזו דוגמה נחמדה של זוג האוחז ידיים. איך עושים זאת? בחוכמה וברגש: נסו לדבר אל הקוראים כאילו הם עומדים ממש מולכם – כך השפה האמיתית ביותר תצא מכם ואף תלווה ברגש, והאמינו לנו, הקוראים מרגישים בזאת.
דבר נוסף, תגרמו למעורבות של אוהדים בתכיפות גבוהה. הרי בסופו של דבר המטרה היא ליצור ערך מוסף לעמוד העסקי ולא רק למלא אותו בתוכן לשם עדכונו בלבד. פרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם..תהיו מעודכנים! תהיו עם הקהל שלכם!
ניהול עמוד פייסבוק עסקי – תדירות העלאת התכנים
אין איזשהו קונצנזוס לגבי כמות הפוסטים שיש להעלות בעמוד עסקי. הדבר תלוי בהרבה משתנים כמו: תחום העסק, מטרת העסק בעמוד הפייסבוק (מכירתי/ העשרתי), תקציבי הקידום שיועדו לפוסטים וכו'.
לכן, כמות של 3 פוסטים בשבוע הינה האופטימלית מכולן. היא איננה מעטה מדי ואיננה מוגזמת. רצוי לזכור שבשורה התחתונה המטרה היא ליצור סקרנות, עניין ו"תשוקה דיגיטלית" לתכני העמוד, עד כדי כך שהאוהדים המושבעים יכנסו לעמוד וירפרשו עד שיחשפו אל הבשורה המשמחת: עלה פוסט חדש בעמוד.