קידום ממומן בגוגל
רשת המדיה
האפיק השני הוא רשת המדיה. מדובר בבאנרים ומודעות טקסט אשר מופיעות באתרים בארץ ובעולם לפי “שטחים” שיש לגוגל באותם אתרים. לעיתים נראה 3-4 באנרים בעמוד אחד ולעיתים נראה גם 10 באנרים (עמודים ארוכים). פרסום באמצעות קידום ממומן זה פרסום שתמיד בראש ותמיד מוביל.
יוטיוב
האפיק השלישי הוא אתר הוידאו הגדול בעולם – יוטיוב.
לפני כמה שנים קנתה גוגל את יוטיוב ולאחר זמן מה נתנה את האפשרות למשתמשים לפרסם דרך האדוורדס בממשק של יוטיוב בעיקר “פרי רולים” שהם סרטוני וידאו שעולים לפני הוידאו המבוקש שאותו חיפוש הגולש. כאשר הגולש רואה את וידאו הממומן הוא יכול לדלג על הסרטון לאחר 5 שניות או להמשיך לצפות בו ולדלג עליו מתי שהוא יחפוץ בכך. הגישה של פרסום ביוטיוב היא לתת את המסר המרכזי בתוך 5 שניות.