למה דף או דפי נחיתה?

אחת הדרכים שעומדת לכל עסק קטן או גדול, זה להגיע לגולשים דרך דף או דפי נחיתה לרגל תרחיש עכשווי. דף או דפי נחיתה לא מתאימים לכל מטרה, והם בוודאי לא מחליפים אתר. אתר הוא חלון ראווה, דף נחיתה הוא נגזרת שלו, כמו לשונית שיוצאת מהאתר לרגל אקט שרוצים לבשר עליו ולהזמין גולשים ליהנות ממנו.

סיבה ליצירת דף נחיתה יכולה להיות חשיפה של מוצר או שירות חדש, מבצע זמני בתקופה מסוימת. הנחה גדולה על שירות או מוצר כלומר: ידיעה חדשותית שנוגעת לצרכנות המותג ותהליך של מיתוג.

מדוע דף נחיתה?

דף נחיתה יכול להיות דף שמתייחס רק למוצר אחד מתוך משפחת מוצרים גדולה, כי לגבי המוצר הזה יש חידוש, חשיפה, מבצע וכד'. מי שרוצה לדעת יותר על החברה או על כלל המוצרים שלה, יגלוש לאתר. דף הנחיתה מזמין את הגולשים להתעניין וליצור קשר בעניין מאוד ספציפי. אפשר לראות את דף הנחיתה כמו תהליך של קידום בגוגל אך באופן שמתמקד ופונה בדיוק לקהל היעד הנכון - ובצורה הטובה ביותר.

משום ייעודו של דף הנחיתה הוא חייב להיות מאוד תמציתי ושיווקי, בהתאם לחוסר הסבלנות של הגולשים, אך לספק להם מיידית את מה שהם מחפשים: נתון ברור, מחיר, איפה ומתי?

דף נחיתה הוא לא דף תדמית!

התוכן בדף הנחיתה חייב להיות מאוד ברור ורהוט. הגולש צריך להבין מיד מה הוא מציע ובכמה ואיפה אפשר לרכוש את זה. בדף כזה אין מקום להציג את החברה או בעל המקצוע מטעמו יוצא הדף, אלא רק את האקט שלכבודו נוצר הדף.

דף נחיתה לא מתאים כפרופיל עסקי של בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין, רואי חשבון וכו' הם חייבים אתר מקצועי ומוקפד, עם תוכן עשיר ומייצג. אבל לעומת זאת משרד עורכי דין מסוים מארגן כנס משפטנים, יש מקום לפרסם זאת בדף נחיתה ולהפנות מהדף אל האתר של המשרד היוזם דרך פרסום בפייסבוק, בגוגל או כל פלטפורמה דיגיטלית אחרת.

במילים אחרות. דף נחיתה לא אמור לגרום לגולשים לצרוך שירות שדורש מחשבה ותכנון כמו למשל רופא שיניים, עורך דין, פסיכולוג וכו', אבל הוא בהחלט יכול לפרסם אירוע שלהם, לא אותם אלא את האירוע. 

דף נחיתה - תהליך פרסום ממוקד ונכון!

המטרה המרכזית של כל דף נחיתה!

המטרה המרכזית של כל דף נחיתה היא ליצור עניין ולגרום לכך שגולשים שנחתו על דף הנחיתה, ישאירו פרטים ובדרך כלל יש מקום מאוד בולט ומרכזי להשארת פרטים אישיים, ככה עושים שיווק באינטרנט ובצורה הטובה ביותר.

דף נחיתה קלאסי יכול לבשר על: סניף חדש של מוסך, פרסום ספר מקצועי חדש, הזמנה להיות מנוי על שירות כלשהו. הלידים הנכנסים הפניות אמורות להיות מתורגמות בסופו של דבר ללקוחות חדשים.



יובל לגשטיין

מקדם אורגני וקופירייטר

עוד דברים שאנחנו יודעים לעשות


בניית אתרי תדמית
הקמת דפי נחיתה
אתרי חנות מסחריים
הגדרת תכונות מותג
ייעוץ פרסומי אינטראקטיבי