אופטימיזציה לאתר – איך עושים את זה נכון?
בימנו אנו, אתר שלא נעשית לו אופטימיזציה, ולא נעשה בו כל הליך קידומי – יהיה אתר חסר מבקרים. האם אתם מעוניינים באתר חסר מבקרים? אנו
לראשונה בישראל! פרסום בגוגל באמצעות מערכת מהפכנית שממקסמת את תקציב הפרסום שלך בכל זמן נתון. צור איתנו קשר ונדאג לשים אותך לפני המתחרים שלך, באחריות>>
כן אנחנו יודעים שזה נשמע גדול! אבל יש לנו ניסיון של 7 שנים בתחום, מעסיקים אצלנו עובדים לשעבר בגוגל, מפרסמים למעלה מ 150 לקוחות, חתומים על מספר מטורף של הצלחות, וכן אנחנו מתחייבים לתוצאות וכן אתם תראו אותן תוך זמן קצר.
זמן זה כסף , לא צריך לחכות שבועות או חודשים בשביל להופיע בגוגל- המטרה של כולם זה להביא לקוחות – ולהתחיל לעבוד! אנחנו מומחים בפרסום בגוגל- תוך 21 יום יש לכם קמפיין באוויר!
שקיפות זה שם המשחק, כל מערכת יחסים מבוססת על אמון, אצלנו תקבלו כלים טכנולוגים מתקדמים שיאפשרו לכם לנהל את התהליך של פרסום בגוגל בחוכמה- במטרה אחת להביא לקוחות חדשים.
22 לוחמי מקלדת שמכורים לעבודה שלהם! חיים ונושמים פרסום בגוגל, הלקוחות שלנו יודעים שזאת מלחמה ואנחנו לא ניתן למתחרים שלכם לעקוף אתכם! בקיצור בוא תרוויחו כסף מהשריטה שלנו.
אל תתנו למקום למתחרים.
*מותנה בפתיחת קמפיין חדש - ללא התחייבות
בעידן הטכנולוגי של היום זה כבר ממש לא סוד – ניתן למצוא באינטרנט שלל שיטות פרסום יעילות ואפקטיביות, החל מפרסום בגוגל, פרסום באינסטגרם ועד למערכות שיווק דיגיטלי.
מה שיכריע את הכף בין הצלחה לכישלון בפרסום שכזה הוא ניהול נכון של הקמפיין. אז איך עושים את זה? טוב ששאלת! חשוב מאוד לדעת לבחור את השילוב הנכון בין סוגי הפלטפורמות, שיטות הפרסום וניתוח מדויק של הקמפיין, תוך התאמה אופטימלית לתקציב הפרסום העומד לרשותכם.
רוב הגולשים מתחילים את מסע החיפוש שלהם במנועי החיפוש ברשת, הדרך שלהם לאתר שלכם לא חייבת להיות ארוכה! כבר הוכחנו לרבים מלקוחותינו שעבודה נכונה ועקבית בגוגל תשפר את האפקטיביות בפרסום ותוביל לתוצאות הרצויות, בדרך הטובה והיעילה ביותר. במהלך השנים צברנו ניסיון אדיר בשיווק עסקי ברשת בכלל ופרסום בגוגל בפרט. שיטת העבודה שלנו דוגלת בהתאמת סוג הפלטפורמה לאופי הלקוח וצרכיו העסקיים. התוצאות שאנחנו משיגים עבור מאות לקוחותינו מראות כי שיטת העבודה שלנו בתהליך הפרסום בגוגל עובדת!
ההצלחה שלנו נובעת מהיכולת לשלב נתונים מבוססי מחקר עסקי מפורט, ניתוח שיווקי מעמיק ופילוח מדויק של קהל היעד.
זה הזמן להצעיד את העסק שלך קדימה על ידי מהלך שיווקי חכם באינטרנט!
באמצעות ניצול מנוע החיפוש של גוגל ושיטת השיווק הדיגיטלי של ג'נסיס מדיה – אנו מפיקים תוצאות אמיתיות המגדילות את היקף הפעילות העסקית שלכם!
כאשר מתחילים במסע פרסום בגוגל או בכל ערוץ דיגיטלי אחר, חייב משרד הפרסום הדיגיטלי לקבוע ולהגדיר מראש מהם המסרים הכי חשובים של המוצר אותם רוצים להעביר במסע הפרסום. מוסכם כי לכל מוצר יש תכונות חשובות, אולם, יהיה קשה מאוד לכלול כמה מסרים בקמפיין פרסום אחד, זה עלול לבלבל את הלקוחות ולפגוע בהשגת המטרה. לכן חשוב להחליט מבעוד מועד מהו המסר החשוב ביותר אשר ייצג את חזון החברה וכיצד ניתן להעביר אותו לקהלי היעד בצורה הנכונה ביותר על ידי בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה ופרודוקטיבית שתניב תוצאות גבוהות ומהירות.
קביעת תקציב ומדד הקלקות
הצלחת קמפיין פרסום בגוגל תלוי בגורמים רבים וחשובים, תקציב המדיה הוא גורם חשוב ומשמעותי וחשוב מאוד לקחת אותו בחשבון כאשר בונים אסטרטגיה שיווקית. כאשר אנו ניגשים לבנות מסע פרסום בגוגל ישנה אפשרות להגדיר מראש תקציב יומי לקמפיין ולא לחרוג ממנו. מדוע אתם שואלים? ובכן, כאשר בוחרים מילים וביטויי מפתח יש לקחת בחשבון שלכל ביטוי שכזה יש מחיר שנקבע על ידי מערכת גוגל ולכן כל הקלקה על מודעה תרד מתקציב המדיה שלכם. חשוב לדעת שהחיוב מבוצע רק כאשר מתבצעת הקלקה על המודעה, במידה והגולש לא הקליק על המודעות שלכם, לא תשלמו.
לרוב, תקציב המדיה מחושב מראש כאשר מתבססים על מחיר הקלקה על מודעה (CPC) היכולת למדוד מראש מהו הערך של מילות המפתח או של המודעות. חישוב שכזה מאפשר ליצור קמפיין יעיל וכמובן מאפשר לנו להפסיק בכל זמן נתון את הפרסום המסוים ולהתחיל אחר תוך התייחסות לנתונים ולתוצאות המתקבלות בשטח.
לפרסום באינטרנט יש כמה יעדים, הראשון שבניהם הוא למעשה להפגין נוכחות ברשת. המון חברות ועסקים הבינו מזמן את הכוח האדיר הטמון בפרסום באינטרנט והיכולת ליצור חשיפה אמיתית ואפקטיבית של מוצר חדש או עסק חדש, היכולת למשוך לקוחות ולחזק את תדמית המותג.
שמירה על ראש פתוח והתנסות בתהליכים חדשים יכולה להצעיד את העסק שלך קדימה ולהגדיל את החשיפה, ההכרה והתדמית שלך בעיני הלקוחות הפוטנציאלים שמחפשים אותך, מדובר בשיטה חכמה שהוכיחה עצמה לא פעם ואנו רואים זאת מול עינינו בכל יום ואנחנו מכירים את השיטה הזאת מצויין, בוא להבין על מה כולם מדברים, בוא להצעיד את העסק שלך קדימה!
אין ויכוח – פרסום בגוגל עובד אבל השאלה היא מי מנהל לך אותו? פרסום בגוגל באמצעות קידום ממומן מציב את המודעות שלך, בראש דף תוצאות החיפוש – בחלק התוצאות הממומן. קידום ממומן בגוגל, מגדיל את החשיפה ומשלים את התוצאות האורגניות של החיפוש. ג'נסיס מתמחה בקידום ממומן בגוגל ובעוד אתם קוראים טקסט זה, אנו מנהלים מאות קמפיינים שונים לעשרות לקוחות. הבנת הצורך העסקי של כל עסק וניהול נכון ומדוייק של קמפיין של פרסום בגוגל, מביאים לתוצאות פנומנאליות. עוד על קידום ממומן בגוגל
מיליוני ישראלים נמצאים בפייסבוק ושוהים בו שעות רבות. פרסום בפייסבוק היא אחת הדרכים היעילות ביותר להשיג לקוחות חדשים, לשמר קיימים ולבנות תדמית וקשרים טובים איתם. ג'נסיס מקדמת ומנהלת עשרות דפי פייסבוק עסקיים וקמפיינים בפלטפורמה, ומספקת ללקוחותיה מענה מדוייק לצרכים העסקים שלהם. הבנת קהל היעד של העסק וניהול נכון ומדוייק של קמפיין פרסום בפייסבוק, מביאים לתוצאות יוצאות דופן.
בשפה המקצועית לידים הם לקוחות פוטנציאלים. משרד פרסום מקצועי יודע לייצר לידים באמצעות טכניקות של פרסום באינטרנט, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק ובפלטפורמות אחרות. משרד פרסום ג'נסיס מייצרת לידים עבור עשרות לקוחותיה באמצעות בניית דפי נחיתה מקצועיים, קראייטיבים ומעוצבים, ובאמצעות קמפיינים מתוחכמים. על הקמפיינים אמון מנהל הקמפיינים של החברה שמנטר, מבקר ומשפר אותם 24 שעות ביממה. עוד על יצירת לידים
87% מהגולשים בוחרים את אחת משלושת התוצאות הראשונות בדף תוצאות החיפוש של גוגל. כולם רוצים להיות במקום הראשון בגוגל ולצורך כך, מבצעים קידום אורגני. קמפיין אורגני של פרסום בגוגל גורם לאתר להופיע במקומות הראשונים, בתוצאות החיפוש. קידום אורגני בגוגל כולל תהליך משולב של מספר כלים ועבודה של מספר מומחים מתחומים שונים – תוכן, שיווק, טכנולוגיוה ומחקר מילות מפתח. בצוות של ג'נסיס עובדים אנשי מקצוע בכירים בתחום פרסום בגוגל בצורה אורגנית וכתוצאה מכך, מתרחבת הפעילות העסקית של החברות המבצעות אותה. עוד על קידום אורגני בגוגל
ודאי זה קרה גם לכם – ביקרתם באתר ולאחר מכן שמתם לב שבאתרים אחרים, מופיעים באנרים ומודעות שקשורות לאתר שביקרתם בו קודם. ברכותינו – נחשפת לשיטת פרסום רימרקטינג, ובעברית – שיטת שיווק חוזר. את הטכניקה הזו פיתחה גוגל כדי להגדיל את החשיפה מעבר לדף של גוגל וכדי להגדיל את ההסבירות שלקוחות יקנו אצל עסקים מפרסמים. ריבוי המודעות באתרים השונים, מרחבים את החשיפה ומגדילים את ההזדמנות עבור הלקוח, לפעול – להיכנס לאתר, להשאיר פרטים או ליצור קשר. עוד על רימרקטינג
ודאי זה קרה גם לכם – ביקרתם באתר ולאחר מכן שמתם לב שבאתרים אחרים, מופיעים באנרים ומודעות שקשורות לאתר שביקרתם בו קודם. ברכותינו – נחשפת לשיטת פרסום רימרקטינג, ובעברית – שיטת שיווק חוזר. את הטכניקה הזו פיתחה גוגל כדי להגדיל את החשיפה מעבר לדף של גוגל וכדי להגדיל את ההסבירות שלקוחות יקנו אצל עסקים מפרסמים. ריבוי המודעות באתרים השונים, מרחבים את החשיפה ומגדילים את ההזדמנות עבור הלקוח, לפעול – להיכנס לאתר, להשאיר פרטים או ליצור קשר. עוד על רימרקטינג
יוטיוב היא פלטפורמת הוידאו המצליחה והגדולה בעולם, בכל יום נצפים בה מיליוני סרטונים. כיום, יוטוב נחשב למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, אחרי גוגל, שהיא במקרה, גם הבעלים שלו. פרסום ביוטיוב מאפשר לעסקים לייצר פרסום טלוויזיוני ולפרסם אותו בעלות נמוכה משמעותית. מחקרים מוכיחים שפרסום ביוטיוב יעיל פי כמה מפרסום בטלוויזיה. יוטוב מאפשר התאמה מיטבית לקבוצות מוגדרות של לקוחות ומעניק הזדמנות לבצע חשיפה מהירה, בפרקי זמן קצרים יחסית.
גם לגוגל יש באנרים והם פרושים במילוני אתרים ברחבי העולם, בדיוק על פי המודל העסקי של המודעות שלהם – הקלקת שילמת. לא הקלקת לא שילמת. השיטה הזו יוצרת רווח עצום עבור עסקים שמקבלים חשיפה עבור המותג שלהם אבל משלמים רק על מי שהקליק עליהם. GDN- Google display network היא דרך נהדרת לחשוף את המותג וליצור ביזנס חדש לעסק, ולג'נסיס יש את הכלים והניסיון לעשות זאת. עוד על רשת המדיה GDN
פלטפורמת הניווט הפופולארית ביותר בעולם מאפשרת לעסקים לפרסם דרכה ובכך לעזור ללקוחות להגיע אליהם פיסית. עסקים רבים בוחרים לפרסם באמצעותה, גם בגלל הפופולאריות שלה וגם בגלל היעילות שלה. הפרסום מופיע בעת עצירה ברמזורים ונסיעה, ומאפשר להציע הצעות ערך תוך כדי הנסיעה. משרד פרסום ג'נסיס מאפשר לעסקים לנהל באמצעותה קמפיינים ב-Waze ולהגיע לתוצאותפרסום יוצאות דופן. עוד על פרסום בוויז
ה-SMS הצנוע, עבר מהפך מכלי שירות של טכנאי סלולר לערוץ התקשורת והשיווק המרכזי במובייל. שיווק באמצעות SMS היא אחת הדרכים היעילות ביותר לייצר לידים נוספים עבור העסק, לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולחזק את התדמית. משרד פרסום ג'נסיס מתמחה ביצירת קמפיינים מבוססי SMS כחלק מתמהיל פרסומי ואף כערוץ פרסומי בודד. היא משתמשת בטכנולוגיה פורצת דרך כדי לעשות זאת ומאחוריה עשרות לקוחות מרוצים. עוד על שיווק sms
תוכניות שותפים מאגדות מאות אתרים לרשת שיווקית ופרסומית. תוכניות אלה מאפשרות מרחב פרסום רחב היקף ומציע ללעסקים לפרסם באמצעותם, להשיג לקוחות חדשים ולקבל נגישות לקהלים מגוונים. אותם אתרים ניהנים מהכנסה שותפת וגדולה מפרסום תוך כדי הגברת התדמית שלהם ברשת. משרד פרסום ג'נסיס מפעיל תוכנית שותפים אטרקטיבית, המאפשרת לכל בעל אתר או בלוג ליהנות מיתרונות הרשת ומפרסום של מותגים גדולים במשק. עוד על תוכניות שותפים
לקוחות אוהבים לקבל ערך באתרים שאליהם הם נחשפים. זוהי גם דרך אפקטיבית לקדם את העסק – באמצעות קידום תוכן מקצועי המעניק ערך למבקרים. קידום תוכן הינו תהליך חשוב בקמפיין פרסום בגוגל מכיון שבכך משתפר מיצובו של האתר בגוגל, ומוגדלת החשיפה וכמות הלידים. עסקים רבים בוחרים לקדם את עצמם על ידי שיתוף הידע המקצועי שלהם והפיכתם לאוטוריטה בתחום. מבקרים ולקוחות, בוחרים לשתף את המידע, ובכך לחזק את המותג ולתפוס אותו כבעל ערך ואמון. עסקים שבוחרים לשתף ולפרסם את הידע המקצועי שלהם, נתפסים על ידי הלקוחות כמקצועיים יותר וקובעים את הטון בענף שבו הם פועלים. משרד פרסום ג'נסיס הוא בעל ידע רב בקידום תוכן באמצעים פרסומים רבים. עוד על קידום תוכן
למרות הרשתות החברתיות, קבוצות הוואטסאפ והסמסים, המייל חי ובועט ומהווה ערוץ תקשורת אפקטיבי. פרסום במייל הוא אחד הכלים היעילים ביותר לשיווק ולפרסום. אחוזי ההמרה של קמפיינים המבוצעים באמצעות המייל הוא אחד הגבוהים מבין כל ערוצי הפרסום. משרד פרסום ג'נסיס מתמחה ביצירת קמפיינים במייל – על ידי יצירה של דיוור מקצועיים, ממוקד, מעוצב וקריאייטיבי, הממיר ומניע לפעולה. ניהול נכון ואופטימיזציה מעלים את אחוזי ההמרה לגבהים שלא מוצאים בשום משרד פרסום אחר. עוד על פרסום במייל
באנרים שממשיכים עם הגולש גם לאחר שעזב את האתר
מערכת מתקדמת לניהול וניטור לידים
תמיד להופיע ראשון לפני המתחרים
שמים אותך על המפה, עוזרים ללקוחות למצוא אותך
מתחייבים לעמוד הראשון תוך 90 יום!
יצירת מועדון לקוחות על מבצעים חמים
במאמר זה נסביר את חשיבות פרסום בגוגל לבעלי עסקים, וכן הסבר קצר על אופן עבודתם של מנועי החיפוש, כולל סקירה עדכנית. כמו כן נפרט לגבי איך פרסום בגוגל תורם לקידום העסק שלך.
Search Engine Optimization או בעברית אופטימיזציה למנועי חיפוש. זו היא הפרקטיקה של שיפור המיקומים של עמוד אינטרנט עבור ביטוי חיפוש מסוים במנוע חיפוש. או במילים פשוטות לקחת עמוד אינטרנט ולגרום לו להופיע בדירוג גבוה עבור מילת חיפוש מסוימת. הכוונה היא שמנועי חיפוש הינם למעשה אלגוריתמים ממוחשבים, ולכן אם נדע לעשות לאתר שאנו מקדמים אופטימיזציה נכונה, אזי האלגוריתם יקדם אותנו למקומות גבוהים עבור מילות החיפוש שאליהן אנו מכוונים.
האלגוריתם של גוגל בנוי מהמון פרמטרים. חשוב לדעת שאף אדם (למעט עובדי גוגל או מנוע חיפוש אחר), לא יודע בדיוק איך הקוד עובד, וספק גם אם עובד בודד יכול להבין את התמונה המלאה וזאת מכיוון שתוצאות חיפוש מורכבת ממאות תהליכים שונים המתרחשים במקביל. דבר נוסף, מנועי החיפוש משתנים לעיתים תכופות, כלומר ישנם במהלך תקופה מספר עדכונים/שינויים באופן הפעולה של מנועי החיפוש (ישנם מקורות שמדברים אפילו על עדכונים קטנים בתדירות יומית של מנוע החיפוש של גוגל), ולכן עלינו לדעת שפרסום בגוגל יכול להיות דינמי מאוד, דברים שהיו נכונים לאתמול, לא בהכרח נכונים היום. מטרת העל של גוגל הינה שהתוצאות יענו בצורה הנכונה ביותר לחיפוש של המשתמש, ועלינו ליצור את העמוד שלנו בצורה הזאת שיראה לגוגל שהוא נותן את התשובה הטובה ביותר לחיפוש שבוצע.
פרסום בגוגל כיום הוא למעשה "עורק ראשי" של תנועה\פרסום עבור בעלי עסקים, הצלחה או כישלון בו יכולים בקלות לחרוץ דינו של עסק. השיווק היום עובר לדיגיטל, כמעט בכל החלטה צרכנית שנעשת כיום, הלקוח מעדיף לחקור את הנושא באינטרנט וברוב המקרים גם יבצע את הפניה\רכישה באופן ישיר בצורה מקוונת. ולכן הופעה של העסק במקום גבוה, עבור ביטויי החיפוש המתאימים לעסק הרלוונטי יכולה להיות ממש ההבדל בין הצלחה מסחררת שתביא אליו לקוחות לבין כישלון מהדהד שיגרום לקשיים עסקיים.
מגמה בולטת נוספת לאורך השנים במנוע החיפוש של גוגל, הינה הגדלת שטח התוצאות הממומנות, מה שאומר שאחוז ההקלקה (CTR) שמקבלות התוצאות האורגניות הולכות ופוחתות, ולכן תוצאות שמדורגות במקומות נמוכים, מקבלות תנועה פחות מבעבר. לכן עלינו לשאוף לא רק להופיע בדף הראשון, אלא להיות בחמשת המקומות הראשונים- אלו המקבלים בפועל תנועה מהותית.
במאמר זה נסקור 10 טיפים מנצחים, שיעזרו לכל בעל עסק עם נוכחות אינטרנטית בקידום אתרו. הטיפים מחולקים ל-3 קבוצות: הראשונה הינה היסודות עליהם מושתת קידום האתר, השניה מדברת על אמצעי המעקב המודדים את הצלחת הקידום והאתר באופן כללי, והקבוצה השלישית סוקרת טיפים וכלים נוספים להצלחה.
On-Page optimization: בניית עמוד בצורה נכונה, בחירת כותרת המניעה לפעולה ועטיפתה ב-TAG מתאים. אותו הדבר לגבי תתי כותרות, שימוש בתגי META ועוד. מבחינת המשתמש ככל שהאינטראקציה והמעורבות עם התוכן גבוהה יותר, וככל שהוא נשאר באתר זמן רב יותר, אזי חווית המשתמש אותה הוא חווה תהיה טובה יותר וגוגל ידרג את האתר שלנו גבוה יותר.
Links: לינקים הינם פרמטר מרכזי של גוגל להעריך את איכות האתר, לכן חשוב מאד שנחזק את האתר בלינקים. הלינקים מתחלקים לשתי קבוצות- הראשונה היא לינקים מתוך האתר, כלומר יצירת קישורים פנימיים בתוך האתר, המבטאים קשר לוגי וקשר שיעזור למשתמש לדפדף בצורה נכונה. השנייה היא לינקים הבאים מאתרים אחרים אל האתר שלך. בראש ובראשונה חשוב שהתפלגות הלינקים תהיה "התפלגות טבעית" באופן כזה שגוגל לא יחשוד שאנו עושים מניפולציות כאלה ואחרות. נשים דגש על לינקים הבאים מאתרים איכותיים ומוכרים וכן מאתרים שקרובים לתחום שלנו.
הפרמטר המשפיע ביותר (לצד לינקים) הינו שהתוכן שלנו יהיה הרלוונטי ביותר. תוכן רלוונטי פירשו שיהיה המקיף והאמין ביותר, כמו כן שיהיה עדכני כמה שיותר, וכן שיכתב ע"י מישהו בעל סמכות בתחום (ראה E-A-T).
מחקר מילות מפתח: בעזרתו נוכל לדעת באילו נושאים כדאי לנו להתמקד כדי לקבל את התנועה הכי איכותית לאתר ומהן ההזדמנויות הטובות ביותר לקדם את האתר בלי להשקיע מאמץ גדול מדי בתחרות מול אתרים אחרים.
התקנת מערכת סטטיסטיקות: על מנת לעקוב אחרי ביצועי האתר חובה להתקין מערכת סטטיסטיקות. המערכת הממולצת הינה Google Analytics.
Google Search Console: מאפשר מעקב מפורט ומדויק על אופן הופעת האתר בגוגל. מטרתו של כלי זה היא לאפשר לבעלי האתרים "לתקשר" עם מנוע החיפוש ולדעת אם הם עומדים בכל הקריטריונים הידועים השונים.
התקנת פלאגינים מתאימים: למשל התקנת הפלאגין המוכר YOAST, אשר משדרג את WP כלפי מנועי החיפוש.
התקנת תקן אבטחה מוכר: גוגל מיחס משקל רב לאתר מאובטח, ואתר שאיננו מאובטח יקבל דרוג נמוך יותר באופן יחסי.
מהירות האתר: כיום מהירות עליית דף הינה פרמטר מרכזי עבור גוגל, לכן עלינו לבדוק שאין לנו בעיות (שרת, עומס בדף וכו') אשר גורמות לאתר לעלות במהירות איטית.
כפתורי שיתוף לרשתות החברתיות: שיתוף של כתבות מהאתר שלנו בערוצי הסושייל ע"י משתמשים אמיתיים נותן לגוגל אינדיקציה ברורה על איכות ואמינות התוכן שלנו, ולכן יעזור בדרוג שלנו.
במאמר זה נסביר על מספר טעויות נפוצות שמונעות מבעלי אתרים להתקדם במעלה התוצאות בגוגל, המאמר מנסה לסרוק את הטעויות הנפוצות ביותר כיום בקרב בעלי אתרים.
כאשר יש לנו עסק ואנחנו לא מעדכנים באתר את המוצרים החדשים שאנו מוכרים, או בכל מידע רלוונטי שהתחדש, הדבר יוכל לפגוע ביכולת להצליח בתהליך הקידום האורגני.
הרשתות החברתיות משמשות מעין מסנן איכות לכמויות העצומות של התוכן. לכן גוגל מסתמכת על הרשתות החברתיות כדי שיהיה לה אפשרות לשמוע מה אנשים אומרים על התוכן, מהי השיחה סביבו, מי אוהב, מי משתף ועוד איתותים חברתיים שיאמרו משהו על איכות התוכן. לכן נרצה להשקיע משאבים בהגברת הנוכחות ברשתות החברתיות.
פעם בנו אתרים ברוחב קבוע כי זה התאים, היום כבר לא. יש כל כך הרבה גדלים של מסכים שאתר בעל רוחב קבוע פשוט לא יראה טוב. קרוב ל-50% מהתנועה מגיעה מהמובייל, וגוגל שם דגש שהאתר יהיה נגיש למשתמש גם שם. לכן חשוב מאד להתאים את האתר למובייל, אחרת גוגל לא ידרג אותנו גבוה בתוצאות החיפוש.
תגיות אלו הן למעשה, שער הכניסה של הגולש לאתר, ומהוות מרכיב חשוב בהחלטה של הגולש האם ללחוץ על הקישור ולצפות בתכני האתר. לכן חשוב שהתגיות יספרו לגולש מה הוא עתיד למצוא בעמוד אליו מוביל מנוע החיפוש, ומהו הערך המוסף שיקבל ממנו. אי השקעה בתגיות ה-META עלולה לגרום לשיעור הקלקות נמוך של הגולשים, מה שיכול בעצמו להשפיע על הדירוגים של האתר ולפגוע בתהליך הקידום.
שאלה פשוטה שרבים מן המתעניינים היו שמחים לקבל עליה תשובה פשוטה. אם הם ימצאו מאמר שזו הכותרת שלו, הוא יהיה סופר רלוונטי מבחינתם. בנוסף ישנה כאן פנייה אישית הגורמת ללקוח להיות מעורב יותר בצריכת התוכן. סימון פיסוק נקודתיים מסייע לגולש לחלק את הכותרת למקטעים ומקל על צריכת התוכן.
יחזק משמעותית את איכות הכותרת. בנוסף השתמשתי בתאריכים ובמצייני זמן (רלוונטי לשנת 2019). שימוש בסקרנות הקורא, שימוש בסימן פיסוק נקודותיים, פנייה אישית והנעה לפעולה.
נשתמש ביצר הסקרנות של הקורא בכותרת משפט שיגרום לו לרצות ולקרוא עוד (שגיאות). שימוש בתאריכים (2019), סימן פיסוק נקודותיים, פנייה אישית והנעה לפעולה – "בדוק את עצמך".
בימנו אנו, אתר שלא נעשית לו אופטימיזציה, ולא נעשה בו כל הליך קידומי – יהיה אתר חסר מבקרים. האם אתם מעוניינים באתר חסר מבקרים? אנו
אם בעבר אדם היה צריך לשאול אנשים ברחוב, איך להגיע למקום מסוים בשעת לילה מאוחרת? כיום אין צורך בזה. היום טכנולוגיות מסוימות עוזרות לכם להגיע
להבדיל מקידום ממומן, קידום אתרים בגוגל הוא אחד התחומים היותר מאתגרים שקיימים היום בדיגיטל. בעוד בקידום ממומן ניתן להתחיל לראות תוצאות כבר מיום העלאת הקמפיין
המונח טרגוט החל להיות מדובר לפני שנה בערך ומאז המהלך הזה רק מתפתח. זה נוגע לקמפיין פרסום בגוגל, יכולת זיהוי קהלי יעד והכוונה מגמתית. הפרסום
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם