דף הבית » תאוות פרסום בפייסבוק!

תאוות פרסום בפייסבוק!

פרסום בפייסבוק

עד כמה חשוב פרסום בפייסבוק אנחנו יודעים וגם יש לנו כמה סיבות טובות למה אתם צריכים לעשו קמפיין כזה אבל ראשית בואו נתייחס גם להלך הרוח הכללי שנוצר בפייסבוק, פלטפורמה של רשת חברתית שהפכה בלית ברירה מצד אחד לתרנגולת שמטילה ביצי זהב (למי שמקבל הרבה לייקים) לחירייה האנושית של כמה נשמות טובות שהפכו למפלצות, בחסות המקלדת.

פייסבוק כידוע היא רשת חברתית. אנחנו נרשמים אליה פותחים חשבון ואנחנו שם. יופי.

עכשיו. אנחנו מתחילים לצבור חברים ויש לנו מלא, ויש קבוצות של חברים וחברים של חברים ופתאום איך לא ידענו את זה עד היום- אנחנו לא לבד. אנחנו מוקפים.

אנחנו מוקפים באנשים וכולם חברים שלנו, והם מעלים תמונות וסרטונים ומשתפים אותנו בחיים שלהם ואנחנו מגלים עניין, ועושים להם לייקים ולפעמים גם מגיבים יותר ושולחים גם רגש. בקיצור- איזה עולם וירטואלי נפלא.

סוגרים חשבון בפייסבוק!

פתאום לכל אחד חשוב איזה פוסטים הוא מעלה, (יש כאלה שיושבים וכותבים ומוחקים ומוחקים וכותבים עד שהם מגיעים לדיוק המושלם).

ופתאום לכל אחד חשוב למי הוא עושה לייק וכמה הוא מקבל ויש גם חשבונות "אני לא אעשה לו לייק, כי הוא לא עשה לי", להיפך, אני אכתוב לו שהגופיות האלה שהוא מעצב זה איכסה. כלומר. הפייסבוק מצליח רק דרך המקלדת ובלי להסתכל בעיניים, לגרום לאנשים לפחד, לצחוק, להסכים, להתמרד, לרצות לפגוע, לפרגן ועוד ועוד. הפייסבוק מוציא אותנו בחיים.

אז איך באמצע כל ההתרגשות הזו פתאום יצליח משרד פרסום דיגיטלי שעושה קמפיין פרסום בפייסבוק לגנוב את תשומת הלב לפרופסור מומחה לאף אוזן גרון. את מי מעניין עכשיו כשאיריס מתחתנת וכל הפייסבוק מלא בתמונות מהחינה, אף אוזן גרון.

פה- איך לומר בקיצור- אם אתה לא מעסיק מישהו שהוא גאון קופירייטינג ואין לך מעצב הגרפי עם שפה משלו, אין לך סיכוי לקבל אפילו לייק אחד לפרופסור שלך.

פרסום בפייסבוק תופס אותך עם המכנסיים למטה

החוכמה של קמפיין פרסום בפייסבוק זה להתנהג כמו רומאי. אם יודעים שהגולשים בפייסבוק עוסקים בזניח, בשולי וכל השהות שלהם ברשת החברתית, זה להעביר את הזמן. אז תעבירו להם את הזמן במודעות שמעבירות את הזמן. (אולי שאלון?).

אם אתם מכוונים למוצר או שירות שיש מאחוריהם גישה, אג'נדה וכו', אז המודעות צריכות לפגוע בלב ליבה של האג'נדה ובגולשים שזה הלחם והחמאה שלהם.

אם אתם רוצים לגנוב תשומת לב מכולם, עשו משהו משוגע ועכשיו נשאלת השאלה, מה זה משהו משוגע.

האחר והשונה של פעם, הוא המשוגע של היום. בעידן בו נמתחים הגבולות של הרשת עד כדי חשיפה של רגשות ושיתוף הגולשים כמעט בכל עניין "הנה אני במיטה עם חום" ועד "אני לא מגיבה כי המחשב שלי במחזור…", משרד פרסום דיגיטלי שעושה קמפיין פרסום באמת צריך לעשות בית ספר.

מהי מודעת פרסום בפייסבוק אינטראקטיבית!

במקום בו כולם עושים לייקים, אתם תרצו לקבל הרבה כאלה על קמפיין פרסום בפייסבוק. אז איך בעצם שוברים את ההילולה ברשת החברתית ואיזה תגובות צריכות לעורר מודעות פרסום בפייסבוק.

ראשית להבדיל מפוסטים המודעות צריכות להיות באמת מקוריות ועם ויז'ואל מעניין. לא חייבים ללכת בתלם, להיפך- צאו מהתלם ואל תספרו מרצפות.

אתם צריכים לגרום לגולשים להתגלגל מצחוק, לכעוס, להתלהב, לצעוק או כל מעשה אחר שיוציא מהם רגש אנושי. (אפילו לדבר לעצמם).

אתם צריכים לעורר התפעלות בעצם המודעה שלכם (למרות שאתם רק רוצים למכור מטרייה שמתקפלת לגודל של עדשת מגע).

איך עושים את זה? עקבו אחרי הקמפיינים שלנו בפייסבוק ותבינו למה כל קמפיין פרסום שלנו ממריא כמו מטרייה עם הליום…

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה