עד שלא עלתה לאוויר רשת האינטרנט, אנשים הכירו מותגים רק בשווקים. מבנה הרשת שדוחס אליה את כל המוצרים והשירותים שבארץ ובעולם, מחייב יצירת סדר בכאוס הוירטואלי הזה והדרך היחידה להיות אפקטיביים ברשת הוא במיתוג דיגיטלי באמצעות בניית אתר איכותי, קמפיין פרסום, דף נחיתה, פרסום ושיווק בפייסבוק או שיווק בגוגל, ובכך ניצול כל הכלים הטכנולוגיים כדי לעשות את זה נכון.
מיתוג דיגיטלי בעידן הניו מדיה!
פרסום ברשת נקרא ניו מדיה, משום שזוהי באמת המדיה החדשה שאגב, משווה כבר את השקעת הפרסום בה כמעט כמו בפרסום במדיות הכתובות והאלקטרוניות האחרות קרי עיתונים ורדיו, נתון שהופך את רשת האינטרנט לזירת העסקים הכי חמה והכי רותחת. היום זה כבר ידוע, מי שלא נמצא בה ומי שלא עושה לעצמו מיתוג דיגיטלי, לא קיים ויקרוס הרבה יותר ממה שהוא מתאר לעצמו, כי אין דרך להגיע לגולשים בלי מיתוג. זה עוזר להם להגיע לעסקים קטנים וגדולים, זה עוזר להם לקבל מידע וזה גם עוזר להם להחליט ממי הם קונים כורסא או דירה. ככה זה עובד היום. אם אתם לא באוויר אתם גם לא בארץ…
מיתוג דיגיטלי אם יש להם אוף ליין!
אם אתם עסק קטן או גדול, הנוכחות שלהם חייבת להיות גם באינטרנט. מי שמחפש היום מטפלת סיעודית ורכב מיד שנייה, לא מחפש אותם רק בעיתונים, הוא פונה גם לאינטרנט ואם אתם עושים לעצמכם מיתוג אוף ליין במציאות, אתם חייבים להמשיך אותו און ליין ברשת, כי אנשים יחפשו אתכם גם בה ואם הם לא ימצאו אתכם, הם יעשו עסקים עם המתחרים שלכם. אז כאשר אתם מראים את העסק באמצעות פרסום באינטרנט או פרסום בפייסבוק תשקיעו במיתוג שלו כי זה בדיוק מה שהלקוחות שלכם רואים.
אתר מותאם- חלק ממיתוג דיגיטלי!
מומחי המיתוג הדיגיטלי של חברת ג'נסיס אומרים כי מגיעים אליהם לקוחות כדי שהם "יתקנו" אתרים לא מוצלחים שנבנו להם ע"י בוני אתרים לא מקצועיים. הדבר הכי חשוב אומרים המומחים של ג'נסיס זה לא שיהיה לכם אתר מושקע עם כל הכלים הטכנולוגיים הכי חדישים, עם סליידרים מתחלפים ואנימציה, מה שצריך להבין זה מה האפיון שלכם כעסק ומהו האתר שמאפיין את המסרים שאתם רוצים להעביר ללקוחות. מיתוג דיגיטלי יעביר את העסק תהליך שבו מכוונים את המיתוג בהתאם לדרישות של החברה ולקהלי היעד שלה. אם בונים אתר לא נכון שלא מעביר את המסרים בצורה ברורה, ברור שהגולשים יצאו ממנו ויקנו אצל המתחרים. זה מאוד פשוט.
יש היום לכל אתר משהו כמו 5 שניות לגרום לגולש לעצור ולהבין איפה הוא נמצא, ואם האתר עמוס, לא ברור, הניווט בו קשה והוא לא ידידותי למשתמש, בטוח שלא עשתה את זה חברת מיתוג דיגיטלי כי בג'נסיס למשל כאשר בונים אתרים משתמשים הכי הרבה באסטרטגיה של פסיכולוגית הצרכנים ובונים אתרים לפי קריטריונים מיוחדים שמושכים גולשים וזה עובד מעולה וזה מה שצריך לעשות כאשר מראים כל עסק בתהליך של פרסום בגוגל.
אל תתנו לכל אחד לבנות לכם אתר. זה חלון הראווה שלכם, אלה הם פני העסק שלכם ואם אתם רוצים להצליח ברשת, אתם זקוקים לחברת מיתוג דיגיטלי כמו ג'נסיס שתהפוך אתכם לסיפור הצלחה ויש לנו הרבה סיפורים כאלה. מצטרפים?