המסחר המודרני של היום מתרחש ברובו בזירת המסחר המקוונת באינטרנט, עשרים וארבע שעות ביממה, ובכל מקום על פני כדור הארץ. הפוטנציאל הכלכלי עבור כל עסק שפותח אתר אינטרנטי הוא עצום ועל כן כמעט לא תמצאו היום עסק חברה או חנות המוכרת מוצרים שלא מיוצגים באינטרנט, מתחזקים אתר אינטרנטי, בונים אתר בעצמם. כל עסק חדש שקם היום מקפיד לתפעל אתר אינטרנטי הומוגני לעסק לחנות ולמוצריה ובמקרים רבים ניתן לראות עסקים הסוחרים רק באינטרנט שמהווה חלון הראווה שלהם בארץ ובחול.
מי צריך אתר אינטרנט ?
כל מי שפותח עסק, כל חנות המוכרת מוצרים, וכל חברה המוכרת שירותים ובקיצור כל עסק גדול קטן ובינוני, עסק וותיק וגם חדש צריך אתר אינטרנט פעיל ודינמי ואטרקטיבי עבור הגולשים, זהו המנוע החשוב ביותר להנעת ולצמיחת העסק המאפשר זינוק כלכלי אדיר במהירות.
מי מספק שירות של בניית אתרים מקצועי ?
למרות שניתן היום למצוא אתרים רבים המאפשרים לכל עסק לבנות עבור עצמו את אתר העסק שלו, כדאי וחשוב לדעת כי כמו כל מקצוע, בניית אתרים היא אכן מקצוע לכל דבר, אין ספק כי ניתן להבחין בין שלל האתרים באינטרנט בין האתרים האיכותיים, המקצועיים, הבנויים עם מחשבה תחילה, ומספקים חווית משתמש טובה ומקסימאלית לגולש על מנת שיבלה זמן רב באתר ואף ירכוש את מוצריו.
על מנת לקבל שירות בניית אתרים מקצועי, ניתן היום בקלות להיכנס לאתר חברה המתמחה בבניית אתרים, מיתוג עסקי, עיצוב לוגו שכן כל אלה ביחד ועוד אלמנטים הם חיוניים לבנייתו של אתר מקצועי שיקדם את העסק שלכם על הצד הטוב היעיל והמהיר ביותר ויספק שירות מעולה ללקוח.
מומלץ להתעדכן ולהתרשם באתר האינטרנט של החברה המתמחה בבניית ועיצוב אתרים ממגוון עבודות קודמות, לקוחות מרוצים וממבחר גדול של סוגי אתרים וסוגי עיצובים שונים וביניהם להבין איזה אתר מתאים לעסק או לשירות שאתם מספקים, כי אתר של קוסמטיקאית, או רואה חשבון, או של חברת ביטוח ייראו אחרת לחלוטין, כל אחד מעוצב ובנוי בהתאם לעסק אותו הוא מציג ועל כן כאמור כדאי להתייעץ ולקבל שירות בניית אתרים מקצועי ואיכותי מחברה מתמחה בעלת וותק וניסיון רב שנים בבניית אתרים.
מהו תהליך בניית אתר מקצועי ואיכותי ?
בניית אתר לעסק היא תהליך המתבצע בשלבים הבאים :
- שיחת היכרות עם הלקוח – זהו שלב ההיכרות הראשונית, בו לומדים להכיר את העסק, החברה או המוצר שלכם, ובו תקבלו הדרכה והסבר על השלבים אותם תעברו ביחד עד לקבלת התוצר הסופי של אתר אינטרנטי חדש ומעוצב עבור העסק שלכם.
- איפיון לקוח – זהו השלב בו תענו על סדרת שאלות ממוקדות, שיגדירו את הצרכים והדגשים החשובים ליישום בעת עיצוב האתר. הקו העיצובי הצבעים השולטים, ועוד בקות ודרישות עיצוביות לקראת תחילת העבדוה.
- מחקר ותכנון – שלב חקירת התחום והענף של העסק שלכם, איפיון קהל היעד וצרכיו והחלטה על יעדי פרויקטים מותאמי דרישת לקוח.
- בניית מבנה לוגי – בניית הבסיס והמבנה הכללי של האתר, לפני תחילת העיצוב,
- עיצוב ממשק משתמש – שלב עיצוב המסכים הראשיים, ומסכי המשנה, תוך שילוב קונספט עיצובי עם פונקציונאליות האתר.
- מוקאפ – העלאת סקיצות עיצוביות על מנת להמחיש את מראהו הראשוני של האתר לפני מעברים והנפשות לקבלת משוב לקוח לפני הטמעה סופית.
- בניית אתר רספונסיבי – התאמת האתר למכשירים ניידם כך שיגיב לסוגים שונים של מסכים ורזולוציות.