דף הבית » 60 טיפים מקצועיים לפרסום בפייסבוק

60 טיפים מקצועיים לפרסום בפייסבוק

טיפים לפרסום בפייסבוק

יש לכם אתר אינטרנט ולא יודעים אך לפרסם אותו בפייסבוק? הקמפיין לא זז? כיום בעלי עסקים רבים מבינים כי על מנת לתפוס את תשומת השלב של הקהל יעד שלהם עליהם להשקיע בקידום ופרסום האתר בפלטפורמות המדיה השונות. אם אין לכם אתר אינטרנט מקודם העסק שלכם לא קיים ולכן חשוב מאד להקדיש זמן רב לשיווק וקידום העסק. בדרך להצלחה, כינסנו את טובי המוחות בחברת ג’נסיס מיתוג עסקי ואספנו בשבילכם 60 טיפים לפרסום בפייסבוק סופר מקצועי. תהנו ותיישמו הפרסום בפייסבוק מעניק אפשרוית רבות.

אם יש לכם עסק, הרי פרסום בפייסבוק נחשב לאחד הכלים האפקטיבים ביותר, בין אם מדובר בעסק קטן או עסק גדול. פרסום באינטרנט מאפשר אפשרויות אשר לא היו ניתנות לביצוע קודם לכן כמו למשל האפשרות להגדיל את קהל היעד או אפשרות להגיב בזמן אמת לקמפיין פרסומי.

1. הפרסום בפייסבוק מאפשר פילוח של קהל היעד

אם אתם רוצים להגיע לקהל יעד רב יותר, הרי פרסום בפייסבוק מאפשר לבצע פילוח של קהל היעד וכך תגדילו את הקהל שלכם. בשונה מפרסום בגוגל שעליכם לכתוב תוכן שיווקי שיניע לפעולה את הגולש שחיפש ביטוי מסוים.

2. בנו דף עסקי ממותג

במטרה לפרסם בפייסבוק בצורה הטובה ביותר עליכם לבנות דף עסקי ממותג- באמצעות בחירת תמונת רקע תהיה לכם האפשרות לבנות דף עסקי מוצלח.

3. בנו את הדף בצורה חכמה

בבואכם לבנות דף עסקי בפייסבוק, ההמלצה היא לבנות את הדף בצורה חכמה כך שיגרום לקהל באינטרנט להגיע אל הדף שלכם.

4. השקיעו מחשבה בעיצוב הדף העסקי

בבואכם לתפוס את העין של הקהל מילת המפתח היא עיצוב מרשים. בבואכם לעבוד על הדף העסקי, השקיעו מחשבה רבה בעיצוב ונראות על מנת ליצור אחידות עיצובית.

5. עיצוב הדף יקבע גם את סגנון המודעות הפרסומיות בפייסבוק

זכרו כי עיצוב הדף בפייסבוק יקבע גם את המודעות הפרסומיות ולכן חשוב להעביר את המסר בצורה ברורה.

6. פרסמו סרטונים

צלמו סרטונים

באמצעות סרטונים תוכלו להגדיל את החשיפה בדף העסקי שלכם וליצור עניין רב. ההמלצה היא להשקיע בסרטונים מושקעים וכך להשיג תנועה רבה של קהל לדף שלכם.

7. כדאי לפרסם את הסרטון כקובץ ולא שיתוף מאתרים כגון יוטיוב

מוכנים לפרסם סרטון ? אנו ממליצים לכם לפרסם את הסרטון כקובץ ולא כשיתוף מאתרים שונים כגון יוטיוב.

8. הסתכלו על הסרטונים של המתחרים שלכם

על מנת לקבל השראה אתם מוזמנים להסתכל בסרטונים של המתחרים שלכם.

9. אל תעתיקו בשום בפנים באופן

כאשר אתם מסתכלים על סרטונים של המתחרים שלכם, אל תעתיקו בשום בפנים באופן אלא קבלו השראה.

10. מוזמנים לפרסם תמונות

נוסף על סרטונים, פרסמו תמונות על מנת לקדם את הדף העסקי שלכם בפייסבוק. רבים נמשכים יותר לאלמנטים ויזואליים מאשר לאלמנטים טקסטואליים ולכן כדאי לכם להשקיע בפרסום תמונות.

אל תשארו מאחור! המון לקוחות מחכים לכם!

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה, וקבלו קמפיין מותאם אישית לפרסום בפייסבוק!






11. פרסמו תמונה אשר תגרום לאנשים להתרגש

ההמלצה היא לפרסם תמונה אשר תגרום לאנשים להתרגש וכך תשיגו שיתופים רבים יותר.

12. מוזמנים להתייעץ עם אנשי מקצוע

על מנת ליהנות מקמפיין אפקטיבי, ההמלצה היא להתייעץ עם אנשי מקצוע לטובת פרסום קמפיין יעיל.

13. תייגו אנשים

תייגו אנשים

בעת פרסום קמפיין שיווק בפייסבוק אתם מוזמנים לתייג אנשים- התיוג חושף את הדף העסקי שלכם לחברים של האנשים המתויגים ויוצר עניין רב.

14. תייגו אנשים אשר נהנו מהשימוש במוצר שלכם

בעת התיוג ההמלצה היא לתייג אנשים אשר נהנו משימוש במוצר שלכם- כך הם יכתבו חוות דעת חיובית על המוצר שלכם.

15. כתבו פוסטים אישיים

על מנת לפרסם קמפיין אפקטיבי ההמלצה היא לכתוב פוסטים אישיים ולא שיווקים. פייסבוק נחשבת לרשת חברתית בה אנשים מפרסמים פוסטים אישיים ולכן חשוב מאד להקדיש זמן לכתיבת פוסטים אישיים.

16. עשו שימוש במידע אמיתי

בעת כתיבת פוסטים בפייסבוק עשו שימוש במידע אמיתי שמתאים למיתוג עסקי שלכם והימנעו מכתיבת קלישאות שיווקיות. השימוש במידע אמיתי יעשה את ההבדל בין קמפיין טוב לקמפיין מצויין.

17. הקפידו על תזמון הפוסטים שלכם

במטרה להפוך את העמוד העסקי שלכם לטוב יותר, ההמלצה היא לתזמן את הפוסטים לזמן בו קהל היעד שלכם נמצא בפייסבוק.

18. הקפידו לתזמן על הפוסטים על מנת להגיב בזמן אמת

ההמלצה היא לתזמן את הפוסטים בזמן אמת כדי שתהיה לכם האפשרות להגיב על הפוסטים. שימו לב כי השעות הטובות ביותר לפרסום הן דווקא השעות אחרי העבודה , אז לאנשים יש זמן לשהות בפייסבוק.

19. בסוף השבוע יש אינטרקציה רבה יותר עם הגולשים

לפי מחקרים שונים הנערכו בתחום הרגלי גלישה נמצא כי דווקא בסוף השבוע יש יותר אינטרקציה עם הקהל. פוסטים המפורסמים ביום שישי זוכים ללא מעט אינטרקציה.

20. הקפידו לעודד את הקהל להגיב לפוסטים

הקפידו לעודד את הקהל להגיב לפוסטים שלכם. הפייסבוק נחשב לרשת חברתית בה ניתן לייצור אינטרקציה מיידית עם הקהל ולכן חשוב מאד לעודד את הקהל להיחשף לפוסטים שלכם.

21. עסק הקשוב לקהל הלקוחות זה עסק מצליח

ככל שתצרו יותר אינטרקציה עם הקהל שלכם, תהפכו לעסק אשר מקשיב לרחשי הקהל וכתוצאה מכך תהנו מהצלחה.

22. הגדירו את הקהל שלכם

הגדירו את הקהל שלכם

על מנת להפיק קמפיין פייסבוק מצליח יהיה עליכם להגדיר את קהל היעד שלכם.

23. לצורך הגדרת הקהל פנו אל אנשים אשר נחשפו לשירותים שלכם

לצורך הגדלת הקהל פנו אל אנשים אשר נחשפו לשירותים שלכם ושאלו אותם האם הם מכירים חברים או בני משפחה הזקוקים לשירותים שלכם.

24. הגדרה מדויקת תסייע לכם להגדיל את הרווח העסקי שלכם

הגדרה מדויקת של קהל היעד תסייע לכם להגדיל את הרווח העסקי.

25. עשו שימוש במודעות בפייסבוק

מערכת המודעות של פייסבוק יכולה לנתח את הקהל שלכם ולהתאים את השירות שלכם לקהל מדויק יותר. שימו לב כי באמצעות השקעה לא גדולה מדי תוכלו להגדיל את הקהל שלכם.

26. הקדישו את הזמן לבניית מודעה נכונה

במטרה לבנות קמפיין פייסבוק מנצח, יהיה עליכם להקדיש מחשבה לבניית המודעה בצורה הטובה ביותר. בניית המודעה תכלול מספר אלמנטים כגון כותרת, גוף המודעה, תמונה וקישור.

27. בחנו מספר אופציות למודעה

במטרה לייצור את המודעה המוצלחת ביותר בחנו מספר אופציות של מהלכי פרסום. ההמלצה היא לייצור מספר מודעות על מנת לבחור את הרעיון הטוב ביותר.

28. בחרו תמונה מעניינת

בבואכם להשקיע מחשבה בתכנון מודעת פייסבוק יהיה עליכם להביא בחשבון את התמונה ולבחור תמונה מעניינת אשר תמשוך את תשומת הלב של הקהל שלכם.

29. אל תבחרו תמונות לא איכותיות

אנו ממליצים לכם להימנע מבחירת תמונות לא איכותיות.

30. בחרו תמונה המספרת סיפור

באמצעות פרסום בפייסבוק אנו מספרים את הסיפור של העסק שלנו ולכן חשוב מאד לבחור תמונה אשר תספר את הסיפור של העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

31. לצד התמונה הקפידו לשלב מסר טסקסטואלי

לצד התמונה, ההמלצה היא לשלב מסר טקסטואלי.

32. התאימו את המודעה לקמפיין

על מנת לבנות פרסום אפקטיבי בפייסבוק כדאי להתאים את המודעה ליתר הקמפיין במטרה לייצור אחידות בהליך השיווק.

33. יצירת רצף יעיל תוביל את הקהל אל המודעה

ככל שתצרו רצף אפקטיבי, זה יוביל את הקהל שלכם אל המודעה וכתוצאה מכך הם ישאירו פרטים.

34. הקפידו על ניסוח שונה לקהל

ההמלצה היא להקפיד על ניסוח שונה לקהל שלכם. באמצעות מערכת המודעות תוכלו לשנות את הניסוחים השונים וכך תיצרו רושם חיובי יותר.

35. התאימו את הניסוח למובייל

בשנים האחרונות כולם קוראים מודעות במובייל ולכן זה רק טבעי להתאים את הניסוח למובייל – גלישה במובייל שונה מאשר גלישה באינטרנט.

36. בחרו את המטרות של הקמפיין

הגדירו מטרות קמפיין

בבואכם לבנות קמפיין פרסומי נשאלת השאלה האם להשאיר את הקהל בדף העסקי או להוציא אותם החוצה? באפשרותכם לייצור תנועה כלפי חוץ אשר תוביל לדף הנחיתה שלכם או לאתר שלכם. הבחירה שלכם תלויה בהתאם למטרות הקמפיין.

37. בחרו את סוג המודעה הנכון

בעת פרסום בפייסבוק תוכלו לראות מספר מודעות הנחשבות לדרך הטובה ביותר לנהל קמפיין פרסומי . המערכת מציעה פרסום של מודעות קידום ממומן או קידום פוסטים בפייסבוק.

38. בחרו את המודעה בהתאם לסוג העסק שלכם, כך תגדילו את החשיפה

במידה ואתם מתלבטים בין מודעות חשיפה או מודעות מעורבת, ההמלצה היא לבסס את הבחירה בהתאם לסוג העסק.

39. בחנו את שתי המודעות במקביל

ההמלצה היא לבחור את שתי המודעות במקביל על מנת להגיע להחלטה הנכונה ביותר. הדרך הטובה ביותר היא לערוך השוואה בין המודעות.

  • מתחייבים לתוצאות בפרק זמן קצר!
  • 6 שנים בעבודה עם פייסבוק
  • עובדים בשיטות חוקיות בלבד – שותפים ב- Facbook Partners

פרסום בפייסבוק

40. בצעו פילוח משודרג של הקהל

על מנת לבצע קמפיין פרסומי מוצלח בפייסבוק ההמלצה היא לבצע פילוח משודרג של הקהל שלכם. ההמלצה היא לנסות שיטת פרסום כמו רימרקטינג המאפשרת לכם לחשוף את המודעה לאנשים שביקרו בדף העסקי שלכם.

41. כדאי לכם לנהל את מודעות הפרסום בפייסבוק באמצעות מנהל המודעות

אחת השיטות היא ניהול מודעות פייסבוק באמצעות מנהל המודעות, כך תהיה לכם האפשרות ליהנות מהיתרונות השונים של קמפיין פרסום בפייסבוק כמו למשל קהל יעד מפולח או אפשרות לרשימת תפוצה.

42. כדאי לכם להוסיף פיקסל פייסבוק לטובת מעקב

על מנת לייעל את קמפיין הפרסום ההמלצה היא להוסיף פיקסל פייסבוק לטובת מעקב. מדובר בתוסף המאפשר לכם לעקוב אחר הפעילות המתקיימת בעמוד העסקי שלכם.

43. תנו למודעה לרוץ כמה ימים

לשאלה כיצד תדעו האם הפרסום בפייסבוק עובד? התשובה שלנו היא לתת לפרסום מספר ימים על מנת לבחון את האפקטיביות ואת הביצועים על מנת שתהיה לכם אפשרות לבחון האם כדאי לשנות את התמונה או לכתוב מסר אחר.

44. בחנו את האפקטיביות של המודעה בהתאם לכמות ההקלקות

את האפקטיביות של קמפיין הפרסום יהיה עליכם לבחון באמצעות ההקלקות. מודעה אפקטיבית תהיה מודעה אשר תזכה לכמות הקלקות גדולה

45. אל תמהרו להחליף את המודעה

אם אתם חוששים כי הקמפיין אינו עובד, ההמלצה שלנו היא לתת למודעה לרוץ כמה ימים ורק לאחר מכן להחליפה. אל תמהרו להחליף את המודעה אלא תשקלו לשדרג את המודעה.

46. בנו תוכנית שיווקית לפייסבוק

תוכנית שיווק

על מנת לייצור קמפיין מוצלח בפייסבוק השקיעו בכתיבת תוכנית שיווקית אשר תסייע לכם לדעת את המטרות שלכם.

47. קבעו פגישה עם אנשי מקצוע

על מנת לייצור קמפיין מוצלח ההמלצה היא להשאיר את העבודה לידי אנשי מקצוע מומחים בתחומם. פגישה עם אנשי מקצוע תסייע לכם לבחון את הידע שלהם ולקבל החלטה האם הם מתאימים.

48. התייעצו עם לקוחות קודמים

על מנת לבחור את חברת הפרסום הטובה ביותר, ההמלצה היא להתייעץ עם לקוחות קודמים. התייעצות עם לקוחות קודמים תסייע לכם בבחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר. שאלו את הלקוחות הקודמים כמה שיותר שאלות על מנת לאסוף כמה שיותר ידע.

49. הבינו את הקהל שלכם

אחד השלבים החשובים ביותר ביצירת קמפיין פייסבוק זה הבנה של קהל היעד שלכם. בו ברגע שתבחרו קבוצה מסוימת תוכלו לבנות עבורכם קמפיין מוצלח אשר יתאים להם.

50. בחרו את התוכן האיכותי ביותר

במסגרת ניהול התוכן בדף העסקי שלכם עליכם להחליט לאיזה תוכן קהל היעד שלכם ייחשף. לכן, קיימת חשיבות רבה להשקיע ביצירת תוכן מעניין.

51. בחנו את הדרכים ליצירת תוכן מעניין

כיום ישנם לא מעט כלים אשר יאפשרו לכם לבחון את הדרכים השונות ליצירת תוכן מעניין ואיכותי.

52. העסק שלכם מורכב מתמונות ? עשו שימוש באינסטגרם

שימוש באינסטגרם

מה היינו עושים בלי אינסטגרם? אם העסק שלכם מורכב מתמונות , הרי שווה לכם לפרסם את העסק גם באינסטגרם.

53. בחנו את האופציה של ניהול קמפיין ממומן

תוכלו לבצע קמפיין מומן בפייסבוק המאפשר לכם להגדיל את המכירות ולהביא לקוחות רבים יותר.

54. אם אתם חברה קטנה אתם זקוקים לקמפיין פרסום

גם אם אתם חברה קטנה, הרי אתם זקוקים לקמפיין פרסומי בפייסבוק. גם חברות קטנות צריכות להשקיע משאבים בפרסום בפייסבוק על מנת להגדיל את הקהל שלהם. באמצעות דף פייסבוק תיצרו קשר עם הקהל שלכם.

55. עקבו אחרי מודעות הפרסום במטרה לבחון את היעילות

משך הצגת המודעה משמעותה מספר הפעמים בהם הקהל נחשף לקמפיין הפרסומי שלכם. באמצעות קמפיין פרסומי בפייסבוק ניתן לייצור חשיפה מירבית כמה פעמים.

56. הקפידו על איזון

בעת יצירת המודעה, הקפידו לייצור איזון ולא להציג את המודעה לקהל שלכם יותר מדי פעמים כי אז הם לא יקדישו תשומת לב למודעה.

57. התאימו את התקציב שלכם בהתאם להצלחת המודעות

בבואכם להכין תקציב עבור קמפיין פרסום חשוב מאד להתאים את מסגרת התקציב בהתאם להצלחה של מודעות הפרסום. לצורך כך, יהיה עליכם לעקוב בדריכות אחר מודעות הפרסום ולראות האם משתלם לכם להשקיע יותר. אם אתם רואים כי חלק מהמודעות לא עובדות כפי שצריך, אל חשש מפני עצירת המודעות והכנת מודעות חדשות.

58. אל תהססו לשפר את הלידים שלכם

אם שאלתם את עצמכם כיצד תבטיחו לידים איכותיים יותר הרי חשוב מאד לשפר את הטפסים של הלידים בפייסבוק. לשאלה כיצד תעשו זאת? באמצעות מיקרו קופי- משמעות הדבר באמצעות כתיבה מעניינת אשר תעיר זרקור על הקהל שלכם ותגרום לו לבצע פעולה.

59. למדו לא לפחד מתגובות שליליות

בעת הכנת הקמפיין אתם עשויים להיתקל בתגובות שליליות- ההמלצה שלנו לא תפחדו מהתגובות הללו אלא הקדישו להן מקום. בין אם מדובר באדם משועמם או מתחרה שלכם, ההמלצה שלנו היא להבין כי צריך לחיות עם תגובות שליליות ולא להיגרר למקום לא טוב. במקום למחוק את התגובה כמו שוודאי מתחשק לכם לענות- אתם מוזמנים לענות בנימוס. אם ההטרדות נמשכות, ההמלצה היא לפנות לפייסבוק על מנת לטפל בבעיה.

60. הכינו טפסים קצרים עם שאלה ייחודית ללידים איכותיים

לעיתים מילוי הטפסים נראה כמשימה פשוטה למדי, דבר אשר עשוי להוביל לקבלת לידים לא איכותיים ולכן אם תשאלו את הקהל שלכם שאלה והוא ידרש לענות הרי תבטיחו לעצמכם לידים איכותיים. מדובר בפתרון פשוט אשר יאפשר לכם לקבל לידים איכותיים וכך לא תצטרכו לחשוש כי מדובר בלידים אשר אינם איכותים ועשויים להוביל לעבודה לא טובה.

אל תשארו מאחור! המון לקוחות מחכים לכם!

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה, וקבלו קמפיין מותאם אישית לפרסום בפייסבוק!






סיכום
תאריך ביקורת
פריט ביקורת
מאמר סופר מקצועי, מצוין למתחילים ומתקדמים שמתעסקים בפרסום ממומן פייסבוק!
דירוג המחבר
51star1star1star1star1star

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page