Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » חשוב לדעת: 17 טיפים ליישום היום כדי לייצר עוד לקוחות באמצעות שיווק פייסבוק

חשוב לדעת: 17 טיפים ליישום היום כדי לייצר עוד לקוחות באמצעות שיווק פייסבוק

שיווק בפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הרבה אנשים שמפרסמים בפייסבוק לא מצליחים לעשות את זה בצורה נכונה ולא מייצרים לעסק שלהם לקוחות חדשים, הם מעלים תכנים משעממים, לא רלוונטיים ומפספסים הזדמנות גדולה. היום אני הולך לתת לך טיפים שתוכל ליישם מהר מאוד ולהגדיל את הסיכוי להפוך את קהל הקוראים שלך ללקוחות.

לרציניים, כתבתי מאמר על איך לפרסם בפייסבוק בשיטת ה"וידאו מגנט" שיכולה לעזור לכם להכניס לא מעט לידים חדשים לעסק, למי שרוצה שילחץ כאן כדי לקרוא

17 טיפים ליישם היום בשיווק בפייסבוק

1. תמונות שיגרמו להם ללחוץ לייק

אנשים אוהבים תמונות וסרטונים, הם בולטים מאוד בפיד שלנו וקל מאוד להתחבר אליהם. פוסטים עם תמונות או סרטונים, ברוב המקרים מקבלים יותר מעורבות מאשר רק "טקסט".

הפרקטיקה:

למי שמשתמש בפרסום הממומן, יכול להשתמש במאגר התמונות החינמי של פייסבוק – הם עובדים בשיתוף פעולה עם Shutterstock

למי שרוצה תמונות בחינם יכול להשתמש באתרים כמו:

  • Pixabay
  • Pexels
  • Stocksnap

כשאתם בוחרים תמונה, תחשבו בעצמכם:

  • אם הייתם חולפים על פני התמונה כאשר אתם רוכבים באופניים – הייתם שמים לב אליה?
  • התמונה לא חייבת להיות של המוצר עצמו, פייסבוק נתנה דוגמה יפה: אם למשל הייתם משווקים אפליקציה של מתכונים תוכלו גם להציג את התוצאה – להראות את הארוחה שהם יכולים להכין באמצעות שימוש באפליקציה

2. לגרום להם לשתף, להגיב ולעשות Like

נגמרו הימים שפייסבוק פרגנה, פעם אם היה לך 10 אלף עוקבים והיית מעלה פוסט, כמעט כולם היו רואים את הפוסט, כיום כשפוסט חדש עולה לאוויר הוא זוכה לתפוצה של אולי 1-2%, ובשביל שהוא יקבל עוד חשיפה, הוא צריך לקבל מעורבות (תגובות, שיתופים, לייקים).

הנה כמה טיפים בנושא:

  • טקסט רגיל לא תמיד מבטא את ההתלהבות מאחורי הפוסט, Hubspot מדווח כי משהו כמו סמיילי פשוט בפוסט יכול להגדיל את אחוזי הלייקים ב57%.
  • מנהלי פייסבוק לא צריכים להיות קשורים לשולחן שלהם, תגיבו לקהל שלכם, תהיו אחד מהעם ☺
  • לפעמים פשוט לשאול שאלה או להוסיף קריאה לפעולה משהו כמו "תייגו חברים שהם…" יכול להשפיע על המעורבות בפוסט.

3. פרסם פוסט בזמן הכי טוב שיש

דפים אשר מפרסמים לאוהדים שלהם כאשר הם לא מחוברים סובלים ממעורבות נמוכה.

אחד השימושיים היותר טובים מה- Insights Facebook שלך הוא לדעת מתי הקהל שלך הכי זמין. כדי לברר זאת, לחץ על "כלי שימוש" >> פרסומים.

בדוגמה זו, בתרשים אפשר לראות כי האוהדים של דף זה פעילים בעיקר בן 6 בבוקר ל9 בערב.

4. פרופיל אישי זה לחלשים – עמוד עסקי זה למקצוענים.

בראש ובראשונה אתם רוצים לפתוח דף עסקי ולא לפעול בעמוד האישי שלכם כדי לייצג את המותג שלכם כמו שצריך.

עמודים די דומים לפרופילים אישיים, אבל הם כוללים כלים ייחודיים. זה לא רק כדי למקסם את הפוטנציאל של ה"דף עסקי" אלה שלפעול בפרופיל האישי זה נגד החוקים של פייסבוק.

5. כתובת מקוצרת כדי להיראות יותר איכותי

לאחר שיצרת דף עסקי, פייסבוק באופן אקראי יצור לך כתובת URL לדף. משהו כמו facebook.com/pages/blablag/21315151. כדי להפוך את הדף ליותר קל למציאה ולשיתוף, תרצה ליצור כתובת שיהיה יותר קל לזהות אותה.

כדי לערוך את הכתובת לך ל"פרטי דף" ושנה את ה"שם משתמש".

6. הכרטיס ביקור הויזואלי שלך: תמונת הקאבר

תמונת קאבר צריכה להיות בגודל של 851 x 351 פיקסל.

תרצה לעשות אופטימיזציה לתמונת הקאבר כדי שהיא תתפוס את תשומת הלב של המבקרים חדשים, לגרום להם לרצות לחקור עוד עליכם – ולשפר את חווית המשתמש.

7. תמונת פרופיל קל לזהות אותה

בחר תמונת פרופיל שיהיה קל למבקרים להכיר – כמו הלוגו של החברה שלך או תמונה של עצמך אם אתה הוא העסק למעשה. להיות קל לזיהוי זה מאוד חשוב כדי שאנשים יהיו מעורבים בפוסטים שלך.

8. לא לשכוח לתת להם את הפרטים הכי חשובים שלך – "אודות"

עמוד ה"אודות" שלך הוא המקום הראשון שבו אנשים ילכו כשהם נכנסים לדף שלך. כדאי לך מאוד לעשות אופטימיזציה ללשונית הזאת, ספר על עסק שלך ואיך הוא יכול לתרום לקוראים. כמובן תכלול פרטים חשובים כדי שהם יוכלו ללמוד עוד עליך כמו קישור לדף האינטרנט שלך או פרטי התקשרות כמו טלפון, מייל וכו…

9. כדאי לך לענות להודעות (ומהר) – אחרת הם יתבאסו (וגם פייסבוק)

אם אתה עונה מהר למשתמשים ששולחים לך הודעה, אתה יכול להרוויח תג שפייסבוק קוראים לו "Very Responsive to messages". אם אתה עונה לאט להודעות, פייסבוק יתנו לך תג שנקרא "Typically replies with an…"

10. אל תהייה פראייר: נותנים לך אפשרות להשתמש בכפתור קריאה לפעולה

ב2014 פייסבוק הוסיפה פי'צר נחמד שמאפשר להוסיף כפתור קריאה לפעולה בדף העסקי שלך. אתה יכול לבחור בין "Sign Up, Shop Now, Use App, Watch Video, Book Now, Contact Us and Play Game

11.  איך לנצל את הלשוניות עד הסוף

בברירת המחדל כאשר אתה פותח דף חדש – הלשוניות שאתה מקבל כברירת מחדל הן – אודות, תמונות, לייקים ו"עוד". אבל פייסבוק מאפשרת לך ליצור עוד לשוניות שלמעשה כמו עמודי נחיתה בתוך פייסבוק. זה מעולה בשביל קריאה לפעולה שמאפשרת לך לנצל את אפשרויות השיווק בפייסבוק כמו שצריך.

אתם יכולים ליצור לשונית חדשה דרך "נהל לשוניות"

12.  כדאי לך להשתמש בגודל הנכון של התמונות

כדי לתת למבקרים שלך את חווית המשתמש הכי טובה שאפשר, אתה צריך לעשות אופטימיזציה לתמונות שאתה מעלה, כדי שהם יהיו בגודל הנכון.

  • תמונת קאבר: 851 לרוחב 315 לגובה פיקסלים
  • תמונת פרופיל: 180 לרוחב 180 לגובה פיקסלים
  • תמונת שיתוף: 1200 לרוחב 630 לגובה

13. לכרישים בלבד: שלח אימייל על הפוסט שלך

לגרום לאנשים לדעת על הפוסט החדש שפרסמת צריך להיות המטרה העיקרית שתרצה להשיג במיוחד ברגעים הראשונים שהוא באוויר. שליחת מייל לרשימת התפוצה יכולה לעשות את העבודה. אפשר להשתמש בכלים כמו Mailchimp וAwebre.

14. תרכב על הצלחה של אחרים: תשתמש בפיצ'ר @

שימוש בסימון @ יאפשר לך לתייג דפי פייסבוק אחרים. להראות הכרת תודה או לתת קרדיט בשביל האוהדים שלך, דבר כזה יכול לעזור לבנות מערכת יחסים ולהגביר את הנאמנות של הקהל שלך.

15. ככה מפיצים את התוכן כמו גדולים (בחינם)

אם הדף שלך חדש ואין לך תקציב גדול, כדאי שתצטרף לקבוצות רלוונטיות בפייסבוק ותשתף שם את הפוסטים שלך – זה יכול לגרום לקהל גדול ולחשיפה ויראלית בשבילך. מין פנייה אל משרד יחסי ציבור, רק שאתה המשרד של עצמך,ואתה עושה לעצמך יחסי ציבור ברשת – וכמו גדול 🙂

16. תסחט מפייסבוק את הנתונים שמגיע לך – Facebook Insights

דיברנו על הכלי הזה קצת מקודם… אבל יש בו עוד המון מידע שזמין לכם… אתם יכולים לדעת את הגילאים של האוהדים שלכם, אחוז הגברים או הנשים שלכם, מאיפה הם בארץ, מאיפה בעולם, איזה שפה הם מדברים, כמות המעורבות בפוסטים שלכם, כמה חשיפה הייתה לכם לכל הפוסטים ועוד

17. אם יש לך אתר תוסיף כפתורי שיתוף !

קצת מובן מאליו אבל לא הרבה עושים את זה., אם יש לך אתר פעיל – תוסיף כפתורי שיתוף לפוסטים שלך, תתפלא אבל אנשים באמת משתפים בדרך הזאת תכנים ☺

זהו חברים עד כאן המאמר 17 טיפים לשיווק בפייסבוק שאפשר ליישם היום, מקווה שאהבתם – אשמח לשמוע את דעתכם בתגובות

ג'נסיס מדיה מתמחה בפרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל ופרסום באינסטגרם.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page