הקמת דף עסקי בפייסבוק הוא חובה לכל עסק או חברה שרוצים למנף את עצמם ולהיחשף גם בפייסבוק. קמפיין לידים בפייסבוק הפך לאחרונה לקמפיין הכי יעיל לכל עסק שזקוק ללידים, זאת באמצעות פרסום בפייסבוק.
אז אם מישהו שעדיין לא יודע מה זה ליד. הנה ההסבר. ליד זה בעצם גולש- משמע, לקוח פוטנציאלי שרואה את הפוסטים של הפרסום הממומן שלנו ורוצה לקבל עוד פרטים, או רוצה שנחזור אליו. זהו בעצם הלקוח שאנחנו מחפשים כשאנחנו עושים קמפיין ממומן בפייסבוק. אנחנו עושים הכל כדי שגולשים יתייחסו לקמפיין שלנו וישאירו לנו פרטים.
כל עסק חשוב שתהיה לו אספקה שוטפת של לידים- כלומר לקוחות מתעניינים שאולי יהפכו בהמשך ללקוחות פוטנציאליים. קמפיין לידים נפוץ בעיקר בתחומים כמו רכב, רפואה, נדל"ן, ביטוח ועוד.
איך זה עובד?
קמפיין לידים בפייסבוק מבוסס על טופס ליד פנימי. כאשר גולש משאיר את הפרטים שלו, הטופס הזה מושך את המידע ומעביר אותו למפרסם. גם אנשים שמתעניינים במה שאתם משווקים ממכשירים סלולריים, לא יתחילו למלא עכשיו טפסים עם פרטים אישיים, לכן הטופס המוזן אוטומטית, מקצר את התהליך ושולח ישירות לבית העסק את פרטי המתקשרים.
באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק, אפשר לייצר לידים ולחסוך מהגולשים את מילוי הטפסים. רק זה עלול לגרום להם לצאת מהמודעה. לכן כאשר הטופס כבר מזין את פרטי המקליק על מודעה במסגרת פרסום ממומן בפייסבוק, הגולש צריך רק ללחוץ על הכפתור של אישור ופרטיו כבר בדרך למפרסם.
אינטראקציה חשובה בקמפיין לידים בפייסבוק
כדאי מאוד לנצל קמפיין לידים בפייסבוק כדי לייצר אינטראקציה עם הגולשים. למשל אפשר לשאול כל מיני שאלות שיעוררו את הגולשים להגיב. אפשר לבקש עוד מידע מהגולש, הרי גם כך הטופס מזין את התשובות, והוא לא צריך להתאמץ בכלל. אתם יכולים לשדרג את התמונה של העסק בטופס, תמונה טובה שמעידה עליכם תגרום להשארת מידע ופרטים.
מומלץ להשתמש במסך INTRO כדי לספק עוד מידע, כדי שלקוחות פוטנציאלים ירצו להשאיר להם פרטים. תרגמו את החומר במדויק. מומלץ גם לחבר את הטופס לאיזה שירות אוטומציה, כדי לחזק את הקשר עם הגולש שידע שנציגים שלכם יחזרו אליו.
טיפים לקמפיין לידים מוצלח
חשוב מאוד ליצור קהל מותאם אישית על בסיס מי שלחץ או לא לחץ על המודעה. מומלץ גם להריץ קמפיין לידים בפייסבוק ללקוחות שלכם שהמותג מוכר להם. אלה הם בדרך כלל מי שעלו ברימרקטינג, היו מעורבים בעמוד, או צפו בסרטון שלכם. זה עשוי להבטיח לכם אחוז המרה גבוה.
הקפידו לפתוח את האפשרות לשיתוף הטופס. כך יכול השיתוף להיות אורגני, להגיע לקבוצות ואפשר גם לעלות את הטופס שלכם בפוסט בפייסבוק.
מעבר לקמפיין לידים יש בפייסבוק מגוון ערוצים לפרסום יעיל כמו פעילות אינטראקטיבית, קידום פוסטים ועוד כמובן חשוב לבחור בחרה המתחה בשירות של הקמת דף עסקי בפייסבוק באופן מקצועי ויעיל.