דף הבית » איפה נמצאים הצרכנים שלי? שיווק באינטרנט!

איפה נמצאים הצרכנים שלי? שיווק באינטרנט!

שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט זה אחד הדברים המרכזיים שמעסיקים את חברת ג'נסיס מדיה, איך לנצל את כלי הפרסום של גוגל כדי לעשות קמפיינים מוצלחים ללקוחות. הבנת הכלים והשימושיות שלהם, עשויה להיות ההבדל בין קמפיין מוצלח כזה שמכניס לידים ולקוחות פוטנציאליים לבין קמפיין כושל. אחד הכלים החזקים ביותר היום שחברת ג'נסיס מדיה מתמחה בהם בהרצת קמפיינים, הוא שימוש ברימרקטינג של גוגל אנליטיקס לקמפיין מוצלח של פרסום באינטרנט.

רימרקטינג זהו כלי בגוגל אדווארדס, שמחבר בין גולשים לבין העניין שלהם ברשת. נאמר שחיפשת סלון של ניקולטי, בגלישה הבאה שלך יופיעו לך כל הסלונים של ניקולטי ועוד. כלומר- מישהו עקב אחריך והוא יודע שאתה מחפש סלון והוא ממשיך לשווק לך. שיווק באינטרנט הינו כלי מעולה למפרסמים וחלומו של כל איש מכירות. שההצעה שלו תמשיך לרדוף אחרי הלקוח עד שהוא ישתכנע לקנות.

רשימות רימרקטינג בגוגל אנליטיקס

הרימרקטינג הוא לב ליבו של מקצוע הפרסום וכמוב שיווק באינטרנט. בחברת ג'נסיס מדיה יושבים אסטרטגים, מומחים לקמפיין שיווק באינטרנט שיודעים לעשות היום רשימות רימרקטינג ללקוחות מה שאומר הרבה יותר מיקוד ופילוח, קליעה למטרה והרבה מאוד לקוחות חדשים.

העבודה עם רשימות מאפשרת גישה ממוקדת לקהל יעד של מוצר או שירות. אנחנו יודעים לזהות שהם ביקרו באתרים של הלקוחות שלנו, ולכן המומחים שלנו יפנו אליהם ויציעו להם את מה שאנחנו חושבים שהם מחפשים. ככה עובד שיווק באינטרנט ככה אתה מביא ללקוח בדיוק את התוכן שהוא רוצה לקבל, בדיוק את התוכן שהוא חיפש.

רימרקטינג עובד על "עוגיות", והוא שותל עוגייה כל פעם שמתבצע שיווק מחדש, וכל עוגייה כזו מצטרפת לרשימות, בהתאם לתנאי ההצטרפות המוגדרים מראש וכוללים גם את "תוחלת החיים" של העוגייה.

במילים אחרות ג'נסיס מדיה יכולה להוביל את הלקוחות שלכם ישר אליכם בשימוש בכלים הפרסומיים הכי חדשניים שיש היום בגוגל אנליטיקס.

מי צריך רימרקטינג בשיווק באינטרנט?

התהליך של רכישת לקוחות חדשים מהרשת מתחיל מהתעניינות שלהם. באמצעות כלים של רימרקטינג אנחנו יכולים לדעת מי נכנס לאתרים של הלקוחות שלנו ולנתח את התגובות שלו למכיר-לא מכיר את המותג. בהמשך עפ"י נתונים שמשאירים גולשים נדע מי מתעניין כרגע במוצרים או בשירותים של הלקוחות שלנו. השלב הבא יהיה לרכוש לקוחות חדשים וזה שאחריו ישמר את הלקוחות הקיימים שיהפכו ללקוחות חוזרים.

באמצעות המידע שעולה מקמפיין רימרקטינג אשר מתבצע דרך פרסום באינטרנט אנחנו יודעים איך לחזק או לשמר את הקשר של צרכני הלקוחות שלנו באתר שלהם. אנחנו יודעים מי מתעניין במוצרים או בשירות של הלקוחות שלנו ונוכל בהמשך להציע להם משהו שיתכן והם יקנו וגם להציע להם מוצרים או שירות חדש שהם לא מכירים.

רימרקטינג זה סוכן המכירות הכי טוב שלכם ברשת ובג'נסיס מדיה יושבים אנשים שיודעים איך לדבר עם הכלי הזה ולייצר עניין וגם מכירות בקמפיינים ללקוחות ובכך שיווק באינטרנט לכל עסק ועסק במיוחד שאותו עסק גם עבר תהליך של מיתוג עסקי בחברת ג'נסיס מדיה.

שיווק באינטרנט: מינימום רשימות- מקסימום לידים!

כדי לא לטבוע בים של רשימות רימרקטינג, יוצרים מומחי השיווק של ג'נסיס מדיה, מינימום רשימות שתוכם אפשר לבנות קהלי יעד ושילובים עפ"י נתונים מוגדרים כמו: מי שביקר באתר בחצי שנה האחרונה, או לפני כן ועוד. נתון של זמן.

בהמשך מייצרים מומחי ג'נסיס מדיה רשימות לפי פעולות הגולשים כמו: גולשים שנרשמו, גולשים שנטשו סל קניות, גולשים שהתעניינו במוצר מסוים ועוד. אורך החיים המקסימלי של כל רשימה כזו לפי האפשרויות של גוגל אנליטיקס הוא 540 יום.

תנו למומחים שלנו להוביל את הקמפיינים שלכם ותראו איך האתר שלכם מתחיל לייצר עניין וגם כסף. כי כאשר עושים קמפיין של שיווק באינטרנט באמצעות פרסום בגוגל מגיעים לתוצאות – והתוצאות, אף פעם לא משקרות.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page