דף הבית » פרסום בגוגל » החשיבות של פרסום בגוגל
החשיבות של פרסום בגוגל

החשיבות של פרסום בגוגל: קרוב לוודאי שהיום לכל חנות, עסק, חברה המשווקת מוצר או נותנת שירות, יש אתר אינטרנט. בעידן המסחר הגלובלי של העולם המודרני, שנתח ניכר ביותר ממנו מתרחש אונליין באינטרנט, ניתן לראות כי באופן טבעי כל עסק, חברה וחנות, מחלקים את תקציב פרסום העסק שבדרך כלל מופנה לפליירים, לפרסומות בעיתונים, ברדיו ובטלוויזיה, ומקצים משאבים עבור פרסום בגוגל, כך הם נהנים מהיתרונות הרבים שמאפשר פרסום בגוגל, ואף מקבלים דוחות ומשובים מידיים לפרסום ובדרך כלל רואים תוצאות מצוינות וחיוביות להשקעה שלהם. הפרסום מייצר בסופו של דבר הידוק ותחזוק הקשר עם הלקוח, הגדלת מאגר הלקוחות, תקשורת זמינה ומיידית עם הלקוח כולל עדכונים ופרסום מבצעים ועוד.

החשיבות של פרסום בגוגל: מה נותן פרסום בגוגל?

 פרסום בגוגל נותן יתרונות רבים וכדאי לכל עסק חברה או חנות שעדיין לא עשו זאת, להתקדם ולהתחיל לפרסם ולשווק את העסק בגוגל, התוצאות יגיעו מהר משחשבתם. אז איך עושים זאת?

איך עושים פרסום בגוגל?

 כשאתם מתכוננים לעשות פרסום בגוגל לעסק שלכם, אתם יכולים כמובן לפרסם לבד בגוגל אך כדאי לעשות עבודת הכנה ולבדוק ולאסוף את כל הנתונים הרלוונטיים לגבי האפשרויות, העלויות ואופן הביצוע של פרסום בגוגל. אפשר גם בקלות וביעילות לפנות לחברת מיתוג ופרסום המתמחה בפרסום בגוגל ולקבל שירות מצוין, מקצועי, ויעיל ביותר עבור העסק שלכם, שירות איכותי ואחראי שיביא תוצאות מהירות יותר וטובות יותר לשביעות רצונכם המלאה.

איזה שירות נותנת חברה המפרסמת בגוגל?

כשאתם עובדים עם חברת מיתוג ופרסום המפרסמת את העסק שלכם בגוגל אתם לא מתחייבים מראש לתקופה מסוימת, אלא עובדים באופן רציף ככל שתרצו, ואם אתם מעוניינים להפסיק, פשוט מודיעים ומפסיקים ההתקשרות ללא חיובים כלשהם. בנוסף אתם מקבלים מגוון שירותים נוספים וביניהם ניתן למנות את הבאים:

  • שירות של קופי רייטינג ותוכן שיווקי, קריאייטיבי וחדשני המייצר הנעה לפעולה.
  • מערכת שקיפות לצפייה בתוצאות הפרסום והקמפיין הכוללת כמות שיחות שנעשו בעקבות הפרסום, מספר הקלקות כניסה, ומספר צפיות במודעות וסרטונים.
  • דוחות התקדמות – בכל חודש ישלח אליכם מייל מסכם, המכיל דוחות ברורים ומפורטים על הקמפיין, כולל סטטיסטיקות של הקמפיין, מספר פניות בעקבות הפרסומים ועוד.
  • ביצוע פרסומות רודפות, הנקרא בשפה המקצועית, רימרקטינג. באמצעות קובץ המוטמע במחשבו של הגולש,ניתן לבצע מעקב אחריו, לאחר שנכנס לאתר שלכם ולהציג לו באנרים פרסומיים ברחבי הרשת
  • מעקב רווחים והמרות – ניתן לקבל דיווח באמצעות כלים מתקדמים הסופרים את כמות הפניות ומספר המכירות שהתבצעו באתר, ודוח סיכום ממצה של כמות הכסף שהשקעתם בפרסום מול הרווחים בפועל.
  • מחקר של ביטויי מפתח – בכדי שהעסק שלכם יופיע בראש דף התוצאות של הגולש בעת שהוא מבצע חיפושים בגוגל, צריך לדעת מה הוא מחפש כאשר הוא מקליד מילות חיפוש, או ביטוי כזה או אחר. מחקר ביטויים הינו חלק חשוב ביותר בכל קמפיין מצליח כי על ידי חקר ביטויים ניתן לפתח התאמה מלאה לסוג העסק ותקציבי הפרסום שאתם מקצים לקמפיין.
  • הצעות מחיר יומיות משופרות – את הפרסום בגוגל ניתן לדמות למכירה פומבית, כלומר פרטו לעסק שלכם, עוד עסקים רבים כמוכם מעוניינים להופיע ראשונים בדף התוצאות של החיפוש בגוגל שמבצעים הגולשים. בדרך כלל ישנן רק 4 תוצאות ולרוב מי שמציע סכום יותר גדול לכל קליק יופיע ראשון. חברת מיתוג ופרסום בגוגל תבצע בכל יום בדיקה על מנת לתת לכם את המחיר המינימלי הנדרש עבור קליק ושעדיין תופיעו ראשונים בדף תוצאות החיפוש.

לחצו על הקישור >> משרד פרסום על מנת לחזור לעמוד הראשי

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page