Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בפייסבוק » טירגוט קהל יעד

טירגוט קהל יעד

פייסבוק נותנת לנו היום כלים לפלח ולטרגט קהל יעד בצורה מאוד מדוייקת. הרעיון הוא ליצור פרסונה דיגיטלית כלשהי המורכבת ממאפיינים יחודיים של קהל היעד הפוטנציאלי של כל עסק. כל אחד מאיתנו, כחלק מהיותו משתמש ברשת החברתית מזין על עצמו נתונים. הנתונים האלו עוזרים למפרסמים להגיע ולדייק את קהל היעד אליו הם רוצים לחשוף את הפרסום. נתונים כמו גיל, מגדר, מיקום, סטטוס זוגי תחביבים ועוד. אך פייסבוק יותר מתוחכמת מכך, ניתן לראות בפייסבוק את תחומי העניין של קהל היעד, למשל, אפשר לטרגט קהל יעד שעובר דירה בזמן הקרוב, דרך ניטור של כל מי שעשה לייקים לעסקים כמו הובלות, קבוצות של יזמות נדל"ן, עיצוב פנים ומשכנתאות. ישנם אנשים שהמקצוע שלהם הוא לטרגט קהלי יעד, אל תחשבו שזו עבודה פשוטה, ההבדל בין טרגוט נכון לבין טרגוט לא נכון יכול לחסוך למפרסם עשרות אלפי שקלי ויש לשים דגש רב על טרגוט נכון בקמפיין פרסום בפייסבוק.
טירגוט קהל יעד

הדבר הקל ביותר הוא להשתמש בתקציבי מדיה (התקציבים שמשלמים לפייסבוק על החשיפה וההקלקות על מודעות הפרסומת) גבוה מאוד, אך החכמה בפרסום בפייסבוק הוא להצליח ל"להיכנס לראש" של קהלי היעד הספציפיים, להצליח להבין לעומק מי הם, במה הם עובדים, בני כמה הם ומה מעניין ומניע אותם ובכך לסנן את הפניות (לידים) הלא רלוונטים וליצור תזרים לידים איכותי למפרסם.

אך אפילו אם מטרגטים קהלי יעד בצורה מדוייקת, אם המודעת פרסומת עצמה או הפוסט אותו מקדמים לא כתוב בצורה קריאטיבית מספיק (אשר מתקשרת עם אותו פלח אוכלוסייה אליו פונים) לא ניתן יהיה להגיע לתוצאות הרצויות. ככה זה פרסום. התהליך צריך להיעשות בצורה נכונה.
ההצלחה נמצאת בנקודת האיזון בין טרגוט נכון של קהלי יעד, תוכן רלוונטי ויצירתי שמעביר את השירות או המוצר של המפרסם ותקציב מדיה התואם את הצפייה של המפרסם לכמות הפניות המבוקשת.

בכדי להצליח לעשות זאת בצורה מוצלחת צריך לפחות שלושה אנשי מקצוע שונים. קמפיינר טוב שמבין עסקים ויודע "להיכנס לראש" של קהלי היעד, אסטרטג טוב שיודע להגיד מתי ואיך להשתמש בקמפיין וקופירייטר מקצועי שיודע לבדל את המפרסם ממתחריו.
פייסבוק היא פלטפורמה מדהימה לפרסום, השימוש בויז'ואל ותוכן הוא מתכון מנצח, אך כמו בכל תחום, צריך לתת לאנשי מקצוע להוציא מהכלי הזה את המירב בצורה שמפתחת ומעצימה את המפרסם, עוזרת לתהליך מיתוג העסק וכמובן ולא פוגעת במותג הקיים ובכיס של בעל העס.

 

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page