Cannara | פרסום באינטרנט

Cannara

קוסמטיקה רפואית


חברה חדשנית ופורצת דרך בתחום המחקר הרפואי, המתמחה בייצור מוצרי קוסמטיקה המבוססים על זרעי הקנאבוס ונחשבים חלוציים בתחום זה בישראל



תהליך בחירת לוגו


הבחירה הצפויה עבור הלקוח היתה בחירת שפה ויזואלית טבעית וירוקה. מתוך בניית אסטרטגיית מוצר בחרנו להעביר את הלקוח למשחק במגרש של הגדולים ולהוות חלופה איכותית למוצרי קוסמטיקה יוקרתיים.



תהליך בחירת צבעוניות


מתוך מחשבה ותכנון של  אריזת המוצר הסופי יצרנו  לוגו ממוסג שיותאם לאריזות תלת מימד. הצבע הדומיננטי ששולט בלוגו הוא כחול רויאל עמוק, אשר מתכתב עם מוצרי קוסמטיקה צרפתיים יוקרתיים ועלה הקנאביס קיבל הילה יוקרתית בצבע כסוף מלכותי.



צבעוניות הלוגו

אסטרטגיה פרסומית


נקודת המוצא להחדרת המוצר לשוק התבססה על יצירת תודעת קהל חדשה. על מנת ליצור דעות חדשות בקהלים קיימים ביססנו את האסטרטגיה הפרסומית על יחסי ציבור רחבים. את הפעילות העיתונאית השלמנו ביצירת שיח חדש ברשת: כלי התוכן שעומדים לרשותינו: שישמו בout brain, כתבות ממומנות אשר מאפשרות לנו לצבוע קהלים המתעניינים בתוכן הרלוונטי ולפרסם להם את המוצר לאחר מכן.


בניית אתר


אתר החברה נוצר במטרה להוות אתר מכירה ושער תדמידתי לחברה. אתר מכירה מחייב עמידה בכללים נוקשים אשר מניעים לפעולת הלקוח כבר מעמוד הבית. לאתר תוכנת פופ אפ מבצעים, אשר עולים לאחר גלישה של 40 שניות ועוזרים ללקוח להכיר מבצע עבור מוצר חדש.

www.cannara.co.il


עיצוב דף נחיתה

עיצוב דף פייסבוק עסקי


השימוש ברשתות החברתיות מהותי, שכן יש לייצר קהילה ולא קהל, אשר מרגישים מעורבות גבוהה לגבי המוצר: לשם כך את עמוד הפייסבוק ילוו מומחים מהתחום, אשר יענו על שאלות, יתנו מענה מקצועי הן לחומרים הפעילים והן להיבטים הקוסמטיים של המוצר. קמפיין ההשקה מתפרס על פני שנה, בארבעה גלים אשר נבנו בהתאמה לעונות השנה ומועדי ישראל השונים בהם הרגלי הצריכה משתנים ומתגברים.


סיכום


בחירת צבעים היא דרך עוצמתית למתג ולבדל שחקן חדש בשוק עמוס בתחרות. העברנו את היוקרה ופריצת הדרך הטכנולוגית לכדי המוצר ושפת המותג כולה.