Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בפייסבוק – הכר את קהל היעד שלך!

פרסום בפייסבוק – הכר את קהל היעד שלך!

פרסום בגוגל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

חיפשת אופנוע ברשת, והנה הוא מופיע לפניך בכל גלישה!

מכירים את יכולת הטרגוט שרודפת אחרי הגולשים (TARGET), היא כבר עמוק ברשת ואתם עמוק בתוכה.
בוודאי שמתם לב שהיא צוברת תאוצה מיום ליום ולא מפספסת שום חיפוש שלכם. אם למשל חיפשתם אופנוע ברשת, בפעמים הבאות שתגלשו, יופיעו לפניכם כל חיפושי האופנועים שלכם ויזכירו לכם, שעוד לא קניתם אחד. ככה זה פרסום באינטרנט, זה עובד.
אותו דבר עם שמלה, דירה, מרחיק יונים ופרגולה, כל חיפוש שלכם, כל כניסה לאתר כלשהו הופכת אתכם ללקוח מתעניין שהרשת מתחילה "לנדנד" לו. במציאות היית אומר שזה חתיכת מוכר נודניק, אבל ברשת הכול עטוף בטכנולוגיה מרשימה ולכן קוראים לזה "טרגוט" וזה מאוד חכם.

זהירות מציצים לך…

פלטפורמת הפייסבוק היא תוצר מדהים בתחום של איסוף מידע. השאלות הפשוטות שפייסבוק שואלת כל גולש נרשם, הם כלום לעומת הניתוחים של המידע שזורם אליה על המשתמשים ולא בגלל המידע הזעום שהם רשמו על עצמם, אלא ובעיקר בגלל השימוש שלהם בפייסבוק. ככה עובד פרסום בפייסבוק, ההגעה לקהל יעד קרובה מתמיד.

פייסבוק יודעת מי עשה לייק וכמה, איפה ומתי? מהן שעות הגלישה שלך? איפה אתה גר ואם יש לך חתול. במה אתה מתעניין, איזה ספה יש לך למכור? על מי אתה כועס? מתי אף פעם לא תגיב. איזה סרטונים אתה מעלה, איזה תמונות אתה אוהב וגם מי החברים הכי טובים שלך. כאשר עסק מתחיל קמפיין של פרסום בפייסבוק הוא פונה בדיוק אליך,אתה הקהל שלו.

שנים חיפשת את קהלי היעד שלך!

הודעה חשובה: הם נמצאים כמו חצי עם ישראל- בפייסבוק!

מצד אחד זה מפחיד עד כמה פייסבוק יכולה בניתוח לייזר מדויק ומעמיד למדוד אותך ולדעת עליך, מצד שני המידע הזה הוא חלומם של כל אנשי הפרסום והמפרסמים שבמשך שנים שברו את הראש כדי לאתר ולהגיע לקהלי היעד שלהם והנה דרך פרסום בפייסבוק הם פה, איך בקלי קלות פייסבוק אוגרת אותם, מפלחת, אותם, מנתחת אותם והכול מונח לפניה כמו כלום, בסה"כ בזכות כלים טכנולוגיים שיודעים לאסוף נתונים. רק שהכלים האלה זה כל העניין, ואין בעל עסק היום שלא מבין שהטרגוט הזה דרך פרסום בפייסבוק זה אוצר עבור כל בעל עסק שרוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלו ולהגיע לקהלי היעד שהוא מחפש כבר שנים ולא יודע איפה הם נמצאים. אז כן, יש לנו הודעה חשובה עבורך בעל עסק- קהלי היעד שלך נמצאים איפה שחצי מעם ישראל נמצא- בפייסבוק. היום יותר מתמיד אתה יכול להגיע אליהם בפרסום בפייסבוק בקלי קלות עם חברת מיתוג מקצועית. כל כך קל שקשה להאמין.

ללמוד לעבוד עם הפלטפורמה!

טעות בפרסום:צעירים בני 16 לא מחפשים בית אבות…

החוכמה של פרסום בפייסבוק דורשת הבנת הפלטפורמה וניצול יעיל ומדויק של המידע שיש בה. כך לדוגמה פניה אל קהלי יעד עם בעלי עניין רלוונטי אך מאזור גיאוגרפי מרוחק, לא תניב לקוחות. באותה מידה פנייה אל בעלי עניין רחבים וכלליים, לא תקלע דווקא לקהלי היעד שלך. זו לא תנועה ממוקדת ואיכותית וזה עלול להיות בזבוז של זמן ומשאבים.
שימוש בגרף של פייסבוק (facebook graph search) מאפשר למפרסמים לזהות קהלים פוטנציאליים שעשו לייק לדברים מסוימים או שהם עוקבים אחר עמוד מסוים, לזהות את תחומי העניין שלהם, את המגדר שלהם וקבוצות גיל. כפי שצריך צורך לבדוק ולעשות ניתוח מתחרים יש גם צורך לפלח ולטרגט את הקהל שלך.

טרגוט הקהלים בצורה הזו יכול להניב תוצאות מדהימות וקולעות. פרסום בפייסבוק בשימוש בכלים הנכונים של טרגוט וניתוח גולשים יספק תוצאות טובות לקמפיין של פרסום בפייסבוק שמתאים את עצמו לנתונים ויודע איך לפנות, מתי, באיזו שפה ובאיזה ויז'ואל לקהלי היעד שלו. כך למשל אם בית אבות יתחיל קמפיין פרסום בפייסבוק תוך שימוש בכלים הנכונים, הוא לא יגיע לצעירים בני 16 שלא מחפשים בית אבות… כל מה שנותר לכם זה למצוא את חברה שיודעת לעשות מיתוג עסקי נכון כדי להוביל אתכם לצעד הבא.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page