Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » מיתוג עסקי » לא! אתם לא באמת יודעים לכתוב לבד תוכן שיווקי!

לא! אתם לא באמת יודעים לכתוב לבד תוכן שיווקי!

כתיבת תוכן ברשת, הוא מקצוע. לא תחביב ולא הובי, לא נטייה ולא רצון. כתיבה מחייבת ידיעה של כללי הדקדוק והתחביר, לצד רעיונות לנושאים מקוריים, תוכן קריא, רהוט ומעניין וכאשר מדובר בכתיבה שיווקית זהו מקצוע עם דרישות מאוד גבוהות שדורש מלבד ידע גם כישרון עצום להפוך אומנות מכירה למילים כדורבנות. בעולם הדיגיטלי למילה הכתובה יש משמעות פי אלף יותר גדולה מאשר בעולם האוף ליין, זה משום שמאחורי כל מילה אנחנו צריכים לנחש את הרגשות והמניעים שהובילו לכתיבה זו או אחרת ולהזדהות אתם. תוכן שיווקי עוזר במיוחד בתהליך של קידום אורגני לאתר וגורם לו להצליח.
תוכן שיווקי

תוכן שיווקי מוכר רגשות!

מכיוון שמלאכת שיווק באינטרנט, נשענת על מילים,  לא מדובר עכשיו במוכר שמחכה לכם בכניסה של החנות, מחייך, מציע לכם כוס מים והנה כבר יצר אתכם קשר אישי שיקל עליו להציע לכם לרכוש את כל קולקציית חורף 2016 בהנחה ניכרת. בעולם הדיגיטלי מדובר במילים, בתיאורים, במידע הגולש לפרטי פרטים וכאשר הוא שיווקי, לא עומד מאחוריו שום מוכר אלא כפתור שמבקש מכם להתחיל ולהעמיס על העגלה.

אז למה שתרכשו דווקא מאתר זה או אחר? התשובה היא אחת ויחידה- ככל שהתוכן של האתר יוצג בצורה יותר שיווקית ומשכנעת, ככל שהוא יזדהה עם מיתוג המוצר או השירות, כך יהיו לו הרבה יותר מכירות, פניות, התעניינות, פרטים אישיים ועוד.

מהו תוכן שיווקי?

ניסיתי פעם להסביר למישהו שהתעניין בכתיבה שיווקית מה זה תוכן שיווקי ואמרתי לו ככה: תאר לעצמך שאתה לא כותב תוכן שיווקי אלא עומד עכשיו באיזה סניף של רשת ורוצה להמליץ ללקוח על משהו מה תגיד? מה שהיית אומר לו תכתוב.

כלומר- תפקידה של הכתיבה השיווקית הוא לשווק. פשוט כך.

אם המילים סתומות, מתארות יותר מדי אבל לא משכנעות. לא מבליטות את היתרון היחסי שיש למוצר או לשירות שלכם ולא מצליחות להניע את הקורא לפעולה, כך שהוא יעמיס על העגלה, התוכן השיווקי שלכם לא השיג את המטרה שלו.

אבל בלי להאשים את התוכן השיווקי, כי זה הרי הכי קל להאשים מילים, יש לציין ששיווק און ליין הוא הרבה יותר קשה מאשר במציאות. אנשים לא נוגעים, לא ממששים, לא ממש יודעים מה הם רונים וגם אין פה שום מוכר שיכול להמשיך ולהכניס אותם לתוך מלכוד של קנייה. כלומר- אופן השיווק ברשת שונה לחלוטין ממה שמתרחש בכל חנות אמיתית.

ובכל זאת תפקידו של התוכן השיווקי הוא לעשות שיווק ותמיד צריך למצוא את המילים הנכונות, המעודכנות, השונות והמקוריות שיגרמו לגולשים להאמין שזהו הזדמנות חייהם. בדיוק כמו פרסום בגוגל, תוכן שיווקי זה עניין של להיות הכי טוב, הכי מעודכן, הכי

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page