Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » לבנות עסק מפרסום באינטרנט!

לבנות עסק מפרסום באינטרנט!

פרסום באינטרנט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אין ספק כי העולם הדיגיטלי הפך לזירת העסקים הכי חמה ורותחת. בין שאר הנתונים שאנחנו מגלים על העומס והצפיפות ברשת, אפשר גם למצוא מאמרים על חברות שבנו עסק מפרסום באינטרנט אבל את זה כדאי שתתנו לאנשי מיתוג מקצועיים לעשות בשבילכם כי כדי להצליח מתהליך הפרסום באינטרנט צריך גם לדעת פרסום בגוגל בצורה אפקטיבית.

כדי להפוך קמפיין פרסומי לעסק אתם חייבים להבין איזה מוצר או שירות אתם מציעים, מהי הנישה אליה הם שייכים, איזה עוד מוצרים דומים יש בשוק והאם יש לכם יתרון שחייבים להבליט אותו כדי להגיע לקהלי היעד שמחפשים דווקא את מה שיש לכם ביד. פרסום באינטרנט עובד כאשר יש הבנה מוקדמת על התהליך. כאשר אתם עושים זאת בצורה נכונה, אתם מגיעים בדיוק לקהל יעד שלכם.

אז פרסום באינטרנט – אתר או חנות מקוונת?

גם אתר וגם חנות מקוונת הם סוג של פרסום באינטרנט. אתם ממקמים את החברה או העסק שלכם באתר שמותאם להם גם ויז'ואלית וגם תכנית. בה בעת אתם אומרים משהו על מה שיש לכם להציע, הגולשים מגיעים אליכם ומצביעים במקשים. אם יש לכם באמת מוצר יתרוני או שירות מיוחד המקום שלכם להפוך לעסק זה דרך פרסום באינטרנט.

בין אם זה פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק (תלוי איזה פלטפורמה מתאימה לכם יותר) כדי לעשות קמפיין שיהפוך את העסק שלכם לסיפור הצלחה ולכן כדאי לכם לפנות לחברת מיתוג כמו שלנו שכבר עשתה את זה קודם ללקוחות מרוצים.

השאלה הראשונה שנשאל את עצמנו זה אם אתם צריכים אתר או אולי חנות מקוונת. אם אתם יצרן או משווק של מספר משפחות מוצרים אנו כמובן נמליץ לכם לבנות אתר חנות ובנוסף לחבר אותו לפייסבוק. כי כידוע חנויות פייסבוק מקוונות היא הדרך הכי פופולארית היום לקנות היא דרך הרשת, ואתם בטח רוצים להיות איפה שכולם קונים.

מה פרסום עושה למותג שלכם?

פרסום באינטרנט בצורה נכונה של המוצר או שירות שלכם, אמור להעביר לגולשים מידע. אמור לחשוף פרטים, לעורר עניין ולגרום לכך שגולשים יתעניינו, ישאירו פרטים ואולי יהפכו ללקוחות פוטנציאליים. הרעיון כולו הוא להרים פרסום שווה, כזה שהגולשים יתעניינו בו וימשכו אליו, והוא חייב לצאת מסטודיו לעיצוב גרפי מקצועי עם שורה של באנרים ומודעות המותאמים לסוג הקמפיין, לנושא שלו וכן להתפרסם במיקומים ובשעותה הנכונות בהם קהלי היעד שלכם גולשים.

איפה ומתי לפרסם?

בחירת מיקומים ושעות פרסום של קמפיין ברשת דומה לכל חנות במציאות שיודעת מתי קהלי היעד שלה מחפשים אותה ולכן היא תישאר פתוחה עד עשר ולא עד שמונה והיא תפתח חנות בקניון כי במיקום המסוים הזה יש מגמה שמובילה גם למוצר שלה. כלומר- יש פה חשיבה של אסטרטגיית שיווק ואצלנו כחברת מיתוג ופרסום דיגיטלי אנחנו לא שולחים את לחמנו על פני המים. הכול מתוכנן, מתואם, מדויק ובאמת עשוי להפוך כל פרסום לעסק מכניס.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה