Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום משפיענים – מה זה אומר?

פרסום משפיענים – מה זה אומר?

פרסום משפיענים הוא מאוד יעיל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פרסום משפיענים הוא אחד הטרנדים החמים בעולם הפרסום. המותגים המובילים מבצעים בו שימוש כדי להגיע לקהל צעיר ועדכני. פרסום משפיענים מעניק חותמת חברתית למותג, בדומה לשיטת שיווק הקלאסית "מפה לאוזן".
משפיענים בעלי מוניטין חזק יכולים להוסיף ערך רב לחברות, הם יכולים לעזור לחברה להגביר את המודעות למותג, לשפר את כמות הופעותיה ברחבי הרשת, ליצור אינטראקציה עם לקוחות רלוונטיים ולבנות את המדיה החברתית שלה.

אחת הטעויות הגדולות שמותגים עושים בבחירת משפיענים היא בחירה על בסיס כמות העוקבים בלבד. בניגוד למחשבה הרווחת, שהכי חשוב במשפיען היא הפופולריות שלו, חשוב הרבה יותר למצוא משפיען  מעולם תוכן רלוונטי.

פרסום משפיענים על ידי עסקים בגדלים שונים

פרסום משפיענים נפוץ בעיקר בקרב מותגי על היוצרים שיתופי פעולה עם משפיעני רשת מובילים בעלי עשרות אלפי עוקבים. עם זאת,  יותר ויותר עסקים קטנים ובינוניים משתמשים אף הם בדרך שיווק זה וחוברים למשפיענים, כאלו עם מאות ואלפי עוקבים,  שמתמחים בכתיבה בתחום מסוים.

יתרונות פרסום משפיענים על ידי עסקים קטנים

שיתוף פעולה עם משפיעני רשת עם קהל עוקבים קטנים יותר, שמתמחים בכתיבה על תחום מסוים,  מוביל לרוב לפוסטים הנראים אותנטיים וטבעיים יותר. מחקרים מראים כי ככל שלמשפיען יש יותר עוקבים – היחס בין הלייקים והתגובות למספר העוקבים, יורד. מומלץ להשתמש במשפיענים  שיש להם 2,000-10,000 עוקבים וכך ליהנות ממעורבות גבוהה יותר ובעלויות נמוכות יחסית.
בנוסף לכך, כאשר פונים למובילי דעה שמתמחים בעולם תוכן מסוים, לרוב הטרגוט מדויק יותר וגם העוקבים שלהם מתעניינים בתחום מסוים. הפנייה נעשית לקבל הנכון והסיכוי להמרות גדל.

פרסום משפיענים – כיצד בוחרים "מוביל דעת קהל"

פרסום משפיענים אמור לכלול משפיעני רשת שמתאימים למותג, כאלו שייצגו נאמנה את העסק שלכם ושעולם התוכן שלו וסגנון הכתיבה שלו תואמים לתחום בו אתם פועלים.
מומלץ לחפש בלוגים או אתרי אינטרנט שעולים ראשונים בגוגל  בעולם התוכן של המותג של המותג.
מומלץ לבצע חיפוש בכלי החיפוש של אינסטגרם לפי האשתגטים רלוונטיים, לעבור על התוצאות המתקבלות – ועל חשבונות עם הכי הרבה אינטרקציה בתחום הרלוונטי.
בנוסף, ישנן חברות בוטיק בארץ שגם הן מנהלות משפיענים וניתן דרכן להגיע לאנשים שונים.

פרסום באינסטגרם באמצעות משפיענים יכול לחשוף את המוצר שלכם לקהל רחב לכן חשוב לחפש את משפיען שפונה לקהל יעד שלכם.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page