Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » בניית אתרים » אתרי חנות מסחריים- חנות מקוונת זה מאסט!!!

אתרי חנות מסחריים- חנות מקוונת זה מאסט!!!

הרבה מאוד יבואנים, קמעונאים, סיטונאים ובעלי עסקים הבינו שהם חייבים להיות נוכחים וגם מרוויחים בעולם הדיגיטלי. היום כמעט לכל רשת יש אתר ולחלק מהמותגים יש גם חנויות מסחריות מקוונות. חנות מקוונת היא תוספת לחנות שקיימת במציאות והנוכחות של שתיהן מפרה אחת את השנייה, מחזקת את המותג, משמרת לקוחות ואף מגדילה את מעגל הלקוחות החדשים. אתרי חנות מסחריים יכולים להתאים גם ליזמים, לאנשים רוצים לעבוד מהבית, לאנשים שהמציאו מוצר והיא יכולה להתאים כמעט לכל סוג של מוצר קטן כגדול החל ממוצרי קוסמטיקה ועד לאופנה באמצעות תהליך נכון של קידום אורגני וכמובן תפעול אפקטיבי של אתר החנות עצמה.
אתרי חנות מסחריים

זה חייב להיות קל מאוד!

הישראלים כבר לא צריכים שישכנעו אותם לרכוש ברשת וכאשר הם רואים פרסום בגוגל של מוצר, הם עושים את זה ובגדול. אבל יש סטנדרטים מסוימים שהופכים אתרי חנות מסחריים למוצלחים ויש חנויות ששום גולש לא נשאר בהם. השאלה הנשאלת היא מדוע?

הדבר הראשון שחייבים לעשות לפני שפותחים אתר של חנות מקוונת הוא לתכנן אותה לפרטי פרטים יחד עם גורמים מקצועיים ולא רק מתחום פיתוח תוכנה והקמת או עיצוב אתר, אלא מתחום השיווק.

אפיון החנות, המוצרים שלה, מה יוצג קודם ומה אחרי. היררכיה של הסידור הפנימי, הצגת המוצרים, תמחור וכו' כל אלה חייבים להיעשות בלוית אסטרטגיה שיווקית מוקדמת.

כל אסטרטג שיווקי שעוסק בתחום מיתוג ופרסום דיגיטלי צריך לפענח את הלך הרוח של הגולשים בחנות כזו, לצפות מה תהיינה הפעולות שהם יעשו ולהוביל אותם גם להכרת כל המוצרים וגם לרכישה.

אתרי חנות מקוונת- ידידותית למשתמש!

אתר של חנות מקוונת חייב להיות מאוד קל וידידותי למשתמש ולא רק ברמת חוויית הגולש אלא מי שמנהל ותחזק את האתר. חנויות עם בסיס של תכנות נכון ומתאים, צריכות להיות קלות לתפעול ולתחזוקה גם אם לבעלי האתר אין ידע במחשבים או בתכנות. מסכי התפעול והשליטה מאחורי הקלעים אמורים להיות קלים לשימוש כולל טיפול בהזמנות, תגובות ללקוחות פוטנציאליים, התייחסות ללידים, משלוח המוצרים ועוד.

מצידו של הגולש הוא חייב להבין מיד איפה הוא נמצא. חנות מקוונת צריכה להיות מאוד ברורה ברמת המבנה שלה. הגולש צריך להרגיש שהוא מתמצא מיד ושולט בקטגוריות, המוצרים ויכול בקלות לדפדף בין הדפים ולהזמין. החשיבות של קידום בגוגל לאתר חנות הוא חשוב, אך האתר עצמו..עד יותר.

כל הכפתורים כמובן חייבים לעבוד ובמיוחד הכפתור "לקופה" וצור קשר. תקלה אחת קטנה באתר בגלישה, בניווט או בקשר בין הגולש לאתר, והוא כבר מזמין אבקת כביסה מאתר אחר…

אתר מסחר מקוון מזמינים רק מחברת פרסום ומיתוג דיגיטלית שמסוגלת לתת מענה לא רק ברמת בניית האתר, אלא גם ברמת הצגת החנות, פרישת המוצרים ועוד.

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page