הדור של היום מכיר את הטכנולוגיות על בוריה, וכך ניתן לראות כי כל ילד גולש רבות ברשתות החברתיות. אחת הרשתות החברתיות הפעילות היא פייסבוק, אשר המטרה של רשת פייסבוק, כפי שהוגדרה על ידי המייסד שלה היא ליצור קשר עם אנשים מוכרים, וגם עם אנשים חדשים. רשת זו פועלת, על ידי שיתוף פוסטים, שהם טקסט כתוב עם כמות מסוימת של מילים, וכן מאפשרת העלאת תמונות וסרטונים. לרשת יש מעורבות חברתית גבוהה, וכך ניתן בזכותה להגיע לקהל יעד רחב, לכן כל עסק שמכבד את עצמו, מעבר לאתר האינטרנט, שכבר כל עסק מבין שצריך, צריך גם להיות לעסק שלו עמוד עסקי, אז הכל על שיווק ופרסום בפייסבוק, וכיצד הוא תורם לעסק שלכם?
שיווק בפייסבוק
מהפכת האינטרנט, שכבשה את עולמנו, הגיעה גם לארצנו הקטנה ואין אדם שלא מכיר את הרשת החברתית הזאת הנעשית פופולארית בכל העולם עם מיליארד משתמשים. היא אמנם לא הרשת החברתית הראשונה, אך היא הצליחה לסחוף אחריה את כל הרשתות החברתיות שקמו אחריה. למעשה ניתן לומר כי היא לא רק רשת חברתית היא פלטפורמה המאפשרת לקשר אליה אתרים, וכן גם ניתן לבנות אפליקציות.
השיווק ברשת החברתית נעשה על ידי עמוד פייסבוק, הנקרא עמוד עסקי. עמוד הזה הוא בעצם תעודת הזהות שלכם ברשת. בנוסף לכך ניתן לבצע פילוח של קהל יעד על פי מין, גילאים, תחומי עיסוק, וכדומה.
אז איך פייסבוק תורם לעסק שלך?
-
קהלי יעד מתאימים
חשוב לדעת שבעזרת קידום פייסבוק ניתן לפלח את קהל היעד, ולהגיע בדיוק אל קהל היעד, שאתם מחפשים. פילוח זה חוסך בזבוז כספים רב על קהל לא נכון.
-
אפשרות לשינוי קמפיין
ניתן לנתח את הנתונים, בעזרת כלים חכמים, ולשנות את הקמפיין תוך כדי תנועה, וכך לדוגמא, לשנות את הקמפיין בשינוי פרמטרים של הדף העסקי.
-
העמוד שלך יגיע למקומות מתאימים
ניתן לשלב את העמוד העסקי שלכם בדיוק אצל האנשים הנכונים, זאת אומרת לקוחות פוטנציאלים. פייסבוק יודע ומכיר בדיוק את האנשים שמתעניינים במוצר או בשירות, שאתם מוכרים ומציג לכם תמונות פרסומים וסרטונים מהעמוד שלכם, וכך אתם יכולים להגיע לאנשים שאתם מחפשים בקלות.
-
תורם לקידום אורגני
אם אתה משתמש בקדום אורגני חשוב לדעת כי עמוד פייסבוק יתרום לכך רבות. על ידי חיפוש של מילות המפתח, המתאימות לעסק שלך, הדירוגים על ידי גוגל יעלו, וכך תרוויח גם מקידום האתר שלך וגם המותג בפייסבוק.
-
מחזק את התדמית העסקי ותורם למותג
חשוב לדעת כי בעזרת פייסבוק תוכלו כבעלי העסק להיות תמיד בקשר עם לקוחות, באמצעות הדף העסקי שלכם. תוכלו לדבר עם לקוחות ללא תלות בשעות מסוימות. וכן לפרסם ולשווק את המותג שלכם בכל מקום ובכל שעה שתרצו, שכן אם תתמידו בכך תוכלו להפוך עד מהרה למותג מוכר.
ניתן לומר אם כך כי מיתוג עסקי בפייסבוק הינה הדרך החדשה כיום של העסק להתפרסם בקלות ובמהירות ברחבי הרשת, עם זאת חשוב מאד לומר כי למרות שפייסבוק נראית על פניו רשת חברתית נוחה לשימוש, עדיין יש צורך לרכוש את שירותיו של בעל מקצוע, על מנת למקסם את הרווחים שלכם מהעסק. חשוב כי תבחרו בעל מקצוע מנוסה ואמין, ובעיקר בעל ידע מעודכן בכל הקשור לרשתות החברתיות ולרשת הפייסבוק בכלל. בעל מקצוע מעולה יוכל להתאים את קהל היעד בקלות במהירות, ולגרום לפרסום העסק להיות יותר מקצועי, ובכך גם למקסם את התוצאה בצורה טובה ביותר.