דף הבית » שיווק באינסטגרם – כך תעשו את זה נכון

שיווק באינסטגרם – כך תעשו את זה נכון

שיווק באינסטגרם- כך תעשו את זה נכון

הטכנולוגיה, שנכנסה לחיינו במהלך השנים האחרונות, קידמה את הרשתות החברתית, כלומר אי אפשר לדמיין את העולם ללא רשתות אלו. הרשתות הפופולאריות ביותר הן אינסטגרם ופייסבוק, ולכן רבים מהעסקים רוצים לפרסם בהן. הסיבה לכך, שכדאי לפרסם ברשתות הללו, כי רבים מהאנשים אינם יכולים לעבור יום אחד בלי כניסה לרשתות אלו. ניתן לראות כי עסקים רבים רואים את התועלות הרבות, שיש בפרסום של עסקים ברשתות החברתיות, ובעיקר באינסטגרם. חשוב לדעת את התועלות, שיש בפרסום זה, כאשר אתם רוצים להגיע לקהל רב יותר ומגוון יותר, תוכלו להשתמש גם באינסטגרם, אז כל המדריך על איך לעשות את נכון?

מהו אינסטגרם? 

האינסטגרם הוא יישום חינמי אמריקאי, הנחשב לרשת חברתית. במסגרת היישום ניתן לשתף תמונות וסרטוני וידאו עד דקה, וכל שיתוף כזה מכונה פרסום. היישום מאפשר לאנשים לצלם סרטונים ותמונות, ולשתף אותם ברשתות חברתיות אחרות, ובנוסף לכך ניתן לשלוח את הסרטונים גם בדואר האלקטרוני. 

למה כדאי לפרסם באינסטגרם?

ישנן סיבות רבות אך נציין רק שלוש עיקריות:

  1. תמונה שווה אלף מילים– השיווק  פרסום באינסטגרם מתבצע, על ידי פרסום חזותי והצופים כיום מעדיפים יותר פרסום כזה. 
  2. פרסום כללי ברשת– ניתן לא רק לפרסם ברשת האינסטגרם, אלא גם ברשתות חברתיות נוספות הוא יתרון נפלא לדוגמא פרסום בפייסבוק או פרסום במייל.
  3. פרסום במובייל– כיום ניתן לראות כי רבים מהאנשים משתמשים בטלפון חכם, לכן טוב עושה רשת האינסטגרם, שמחייבת את העסקים להתאים את הפרסום למובייל.

איך מתבצע שיווק באינסטגרם? 

על מנת למקסם את הרווחים מהפרסום חשוב לפעול לפי שלבים מתוכננים תחילה יש ליצור עמוד עסקי, וקידומו

  • יצירת עמוד עסקי 

עסקים רבים מנצלים בהחלט את הפרסום באינסטגרם בדרך קלה ומהירה, שכך ניתן ליצור דף עסקי, ולנהל אותו בקלות רבה. דף זה כולל פרופיל עסקי, תמונה עם לוגו, וכן ניתן לכתוב משפט קצר ותמציתי אודות העסק, כמו כן יש להוסיף קישור לדף הנחיה או לאתר של העסק.

  •  חקר של מילות מפתח 

על מנת שהפרסום באינסטגרם יצליח יש לחקור היטב את העסק, ולבצע מחקר מקדים על העסק, שכן לשאול את עצמו את השלבים הבים: מי קהל היעד? להכיר מתחרים של העסק, חולשות וחוזקות של העסק, ושל המתחרים, וכן להגדיר מטרות של הפרסום עצמו.

  • תכנון האסטרטגיה 

תכנון האסטרטגיה היא בעצם הדרכים שבה משיגים את המטרה. ניתן לראות שרוב המפרסמים ברשת הזאת רוצים להגיע אל המטרות הבאות. חשיפה רבה , לצבור עוקבים רבים, להגדיל את המכירות.

  • יצירת תמונות וסרטונים 

זהו השלב החשוב ביותר. כדאי מאד שהסרטונים והתמונות יהיו איכותיים על מנת שיצליחו לעניין כמה שיותר עוקבים מקהל היעד שלכם.

טיפים ליצירת תמונות וסרטונים שימשיכו את הקהל:

  • קשור לאינטרנט– הוסף כתובת אתר אינטרנט חשוב מאד להוסיף כתובת אתר אינטרנט באינסטגרם, וכן לשים את קישור האינסטגרם באתר האינטרנט.
  • הנחה למוצרים– כדי ליצור עוקבים רבים לעסק ניתן להציע הנחה למעוניינים בכך על מנת להמריץ אותם
  • שימוש בתמונות– חשוב מאד לדעת כי ניתן למכור מוצר, על ידי העלאת תמונה, שמראה את התוצאה הרצויה של השימוש בו.
  • חשוב לפרסם כל הזמן– גם אם, לדוגמא, אין לכם תמונה לפרסם אתם יכולים להעלות תמונות של משפטים למשל או כל דבר שיעניין את קהל היעד שלכם.

לסיכום: אם כך ניתן לומר כי שיווק באינסטגרם הוא לא פשוט, ויש צורך במומחים, על מנת לפרסם זאת בצורה הראויה, ולכן חשוב מאד ליצור קשר עם מומחים בתחום, על מנת לנצל את שיטת פרסום הזאת כיאות. 

 

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page