הראשונים שצריכים לברך על המצאת העולם הדיגיטלי כמובן שיווק באינטרנט הם העסקים הקטנים ומומחי השיווק של ג'נסיס מדיה מעלים כמה נקודות חשובות למחשבה.
אם נביט על עולם הפרסום באופן כללי אוף ליין, הרי מי שכבש את העמודים הכפולים באמצע מוסף 7 ימים והלך על ג.יפית היו בעיקר החברות המרכזיות במשק, עוד לפני שהמציאו את המושג מיתוג. הוא בא אחר כך. תחילה היו חברות גדולות ולהן מוצרים וכל המצאה של מוצר חדש הולידה קמפיין פרסום, וכיוון שלא כל חברה בכל גודל יכולה להמציא מוצרים, בדרך כלל היו אלה החברות הגדולות ולכן גם היו להם את הקמפיינים הכי יקרים. תקציבי הפרסום שלהם היו בסדר גודל של מאות אלפים וזה היה סעיף קבוע בתקציב של כל חברה גדולה.
אז מה היא הרוויחה? במדיה שלפני העולם הדיגיטלי היא יכלה להרים את בר רפאלי על כל קיר שבא לה ליד נתיבי איילון, קמפיינים ארוכים, קידום מכירות בנקודות השיווק. שום ערוץ לא נחסך מעיניה של החברה הגדולה כדי להשיק או לקדם את המוצרים שלה כיום הדרך האפקטיבית ביותר היא באמצעות שיווק באינטרנט לקידום כל עסק ועסק!
מכאן אפשר להבין אומרים מומחי השיווק של חברת ג'נסיס מדיה שחדירת מוצרים חדשים או שירות של עסקים קטנים לא הייתה אפשרית כי מי שמע עליהם בכלל? ואם לא שמעת על משהו לא קנית. ככה זה עובד! בין אם זה באמצעות קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן.
קמפיין שיווק באינטרנט מותאם ומפולח לכל יעד וכיס!
עם נגישותה של רשת האינטרנט לכל החברות והעסקים בכל גודל, צומצם בעצם הפער ביניהם מבחינת הזדמנות פרסום בפלטפורמה זו. היום חברה קטנה וגם גדולה יכולות לצאת בקמפיין שיווק באינטרנט, שתיהן ישתמשו באותם כלים טכנולוגיים שכן הם עומדים לרשות כל המפרסמים. ההבדל היחידי שיכול להתרחש הוא שחברה גדולה "תריץ" קמפיין לשנים וחברה קטנה תצא בקמפיינים רק כאשר זה כדאי לה. בין אם זה קמפיין קידום תוכן או כל קמפיין אחר. חברות גדולות ינצלו את המדיה הדיגיטלית גם כדי לשמר לקוחות ולהפגין נוכחות, בעוד שהעסקים הקטנים יצאו בדפי נחיתה או בקמפיינים רק לרגל חידוש, מבצע, השקה וכו'. כלומר- הנראות של שתי החברות לא תהיה דומה כי החברה הגדולה תשקיע בעוד הרבה ערוצי ניו מדיה כדי לבלוט ולנצח את המתחרים ולא תמיד השיקול יהיה כלכלי כמו שמירת המותג. חברה קטנה לא תבזבז משאבים ותקציב על קמפיין שיחזק את הנוכחות שלה והדגש יהיה על קמפיין שיווק באינטרנט שמכניס לידים ומשווק מוצר או שירות דרך פרסום בגוגל, פרסום מנצח שיעזור לכך מותג להצליח יותר.
שיווק באינטרנט לעסקים קטנים
בתהליך של פתיחת עסק קטן? חשבו על קמפיין פרסום ברשת לעסק החדש כי אין ספק כי זוהי שעתם של העסקים הקטנים שיכולים היום ממש כמו המותגים הגדולים לעשות קמפיין פרסום מספיק בולט כמו אלה שהיו פה הרבה לפניהם.