דף הבית » קידום בפייסבוק – כשהטכנולוגיה והשיווק נפגשים!

קידום בפייסבוק – כשהטכנולוגיה והשיווק נפגשים!

קידום בפייסבוק

מאז הוצגו כלי הקידום בתשלום בפייסבוק, הפכה הרשת החברתית מרשת בלתי אמצעית בה נפגשים כולם ועל הדרך רואים איך אפשר לשבת על רהיטי ניקולטי ולהרגיש מלך, לפלטפורמת פרסום מושחזת, מותאמת לכל מיני תקציבים, מכוונת לקהלי יעד, מדידה ומגוונת באפשרויות שלה.

לנוכח זאת חלו כמה תמורות בתגובות הגולשים. החשיפה של פוסטים שאינם בתשלום ושאמורים להיות מקודמים אורגנית, נמצאת בירידה וקידום ממומן ככלי של קידום בפייסבוק הוא מאסט

יתרונות הקידום האורגני בפייסבוק!

למרות זאת קידום אורגני עדיין חשוב בפייסבוק, הוא אפקטיבי ויש לו מקום בעיקר כאשר מדובר ברשת חברתית. כאשר גולשים מגיעים לפוסטים, אין להם הרגשה שחברת מיתוג דיגיטלי מרחפת מעליהם, יש פה סוג של חופש ובחירה שאותו מחפשים בגלישה בפייסבוק ורמת המעורבות שלהם בלייקים והבעת עניין תהיה גדולה יותר ומכאן שיש סיכוי שהפוסטים יופיעו בזרם העדכונים גם בלי תשלום ממומן.

לקידום אורגני בפייסבוק יש כמה יתרונות מובהקים: הוא תומך במותג, בשימור לקוחות, הוא יכול לנהל אינטראקציה ושיח ישירים עם גולשים (באמצעות נציג וכו'). הוא נתפס כמשהו יותר אישי ומעורר מעורבות. למפרסמים עצמם יש יכולת לבדוק את כדאיות פרסום בפייסבוק באמצעות פוסטים. מי קורא אותם? מה התגובות? מתי הכי כדאי לפרסם ועוד.

מי אמר קידום ויראלי ולא קיבל פוסט מרגש…?

היום פייסבוק מתפקדת כמנוע חיפוש לכל דבר. הגולשים המשתמשים בפייסבוק מחפשים בו המלצות, חוות דעת, אנשי מקצוע, ביקורות על שירות או מוצר. יש סקרים שמוכיחים חד משמעית כי אנשים קונים את מה שהחברים שלהם קונים ולכן האפשרות לקידום ויראלי היא גדולה והיא מתנהגת כמו סופה.

ככל שלגולשים יש מעורבות בעדכונים ובדף הפייסבוק כמו לייקים, שיתופים ותגובות, כך המידע מגיע למעגל יותר רחב של אנשים עד כדי כך שאין שליטה על זה ולכן זה ויראלי, זה פרסום מסוג חדש ולכן זה גם סוחף.

עד לא מזמן שיעור החשיפה הויראלית היה מוצג ע"י פייסבוק וכעת זה מוצג יחד עם החשיפה האורגנית, אבל אם אתם עוקבים אחר פעילותה הקידום שלכם בפייסבוק, תוכלו להבין איפה אתם צריכים לשפר ומה.

קידום ממומן בפייסבוק!

יש לפייסבוק כמה כלים לקידום בתשלום. אפשר לצאת עם פוסטים במימון, זהו הכלי הכי בסיסי במסגרת פרסום וקידום בפייסבוק. פוסטים ממומנים מופיעים בניוזפיד של המשתמשים והם מגדילים אתה חשיפה של העדכונים, מבצעים, הצעות מיוחדות, אירועים ועוד.

ואפשר גם לעשות קידום בפייסבוק באמצעות מנהל מודעות ובכך עזרה בתהליך של מיתוג המוצר או השירות. ליצור מודעת פרסום שיש לה מטרה ספיציפית, למקד אותה לקהל יעד וגם לבחור איפה היא תופיע בניוזפיד של המשתמש.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page