דף הפייסבוק העסקי מקשר בעצם את העסק שלך לעולם החברתי ברשת וזוהי הדרך לחזק את הקשר עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי. חשוב לזכור – הגולשים באתר העסקי יכולים להכנס, להתרשם ולא לחזור יותר, לעומת זאת, לדף הפייסבוק הם נכנסים קבוע, הם מחכים לעדכונים וזו הדרך שלך להשאר איתם בקשר לאורך כל הדרך.
הדרישה של אנשים לעמודי פייסבוק עסקיים הולכת וגדלה עם התעצמות הפופולריות של רשת הפייסבוק. כיום לפי סקרים שהתקיימו ניתן לראות שפייסבוק אף עברה את גוגל וממשיכה לגדול ולהתעצם!
אין היום אדם שאינו רוצה להיות מחוץ לעניינים, כולם רוצים להיות מעורבים, לדעת כמה שיותר ולהיות חלק מטרנד.
כפתורי הלייק היום הינם כוח בלתי ניתן לעצירה. הלייק הוא יותר מכפתור אלא הוא תשומת לב, ככל שגדלה כמות הלייקים כך מתעצם כוחו של העסק, גם כלפי חוץ, ברגע שרואים שישנו עמוד עסקי עם מספר רב של לייקים או עוקבים, מבססים עליו דעה של מנהיג ברשת או של כוח חברתי גדול.
החברות/ העסקים / המותגים השונים אינם יכולים להפסיד הזדמנות עסקית ברמה כמו של חשיפה ולכן עוד ועוד חברות דורשות עמוד פייסבוק עסקי וממותג כיאה לתהליך של מיתוג העסק. הקמה של עמוד פייסבוק הינה מאד פשוטה, אך הניהול השוטף דורש התמדה, יצירתיות, עקביות אחר טרנדים והבנה מיטבית של קהל היעד.
עמוד הפייסבוק העסקי צריך לתת כמה שיותר אינפורמציה אודות העסק באמצעות פוסטים שונים. יש להעלות מבצעים אטרקטיביים, מידע אודות מוצרים חדשים, התייחסות לחגים/ מועדים והתמדה בעידוד העוקבים לשתף פעולה עם הפוסטים השיווקיים ובכך לעלות את המודעות והאהדה למותג.
מעוניינים לדעת עוד על התהליכים של פרסום בפייסבוק? כנסו עכשיו להמשך קריאה >>> פרסום בפייסבוק