Edit
נסו אותנו
יצירת קשר

מאז 2007 מובילה ג'נסיס תפיסה חדשה הנוגעת לפוטנציאל העצום הגלום במיתוג. בתפיסה זו נישבו עסקים רבים שהבינו שכל עסק או רעיון, זקוק למעטפת מיתוג שלמה ואיכותית, הנוצרת בלוח זמנים מהיר ואשר משיגה תוצאות מוכחות.

נווטו אלינו

לח"י 25 בני-ברק

דף הבית » פרסום בפייסבוק » בניית מועדון לקוחות

בניית מועדון לקוחות

רבים מאיתנו מכירים את המושג מועדון לקוחות דרך השאלה הנפוצה של הקופאית בסופר "יש כרטיס מועדון"? העניין הוא, שנושא יצירת מועדון לקוחות הוא חלק בלתי נפרד משימור והצלחת העסק.מועדון הלקוחות בראש ובראשונה נועד בכדי לשמר את הקשר בין הלקוח למותג וכאשר מתרגמים מונחים אלו לעולם הדיגיטל, המסקנה פשוטה- ככל שהנוכחות של המותג ברשת יותר חזקה, כך גדלה נאמנות הלקוחות וכפועל יוצא, עולות גם ההכנסות. ניהול מועדון לקוחות או בשמו המקצועי קמפיין דיוור אלקטרוני הפך בשנים האחרונות לאחת מפלטפורמות השיווק האפקטיביות ביותר עבור עסקים קטנים כגדולים. אך כמו בכל דבר טוב, חובה לדעת איך לעשות זאת בחכמה. אם הגעתם לשלב זה במאמר, סימן שאתם מבינים את החשיבות בשימור הקשר עם הלקוחות שלכם וביצירת קשרים איכותיים חדשים. כל שנשאר להבין הוא "כיצד לעשות זאת נכון".
בניית מועדון לקוחות

אז איך עושים את זה?

הגדירו מטרה. האם המטרה שלכם היא לעדכן אודות מוצרים חדשים? מבצעים? יצירת רושם חיובי? לתת מעבר?, כל התשובות נכונות, החכמה היא לדעת להניח את האצבע על הצורך המדויק, כך שכבר משלב בסיסי זה ניצור שפה משותפת עם הצד השני.

 יצירת בידול. במילים אחרות "איזה ערך אני נותן שאינו קיים אצל מתחריי". חפשו השראות, פתחו את הראש, התובנות האמתיות נמצאות דווקא בין השורות ובפרטים הקטנים.עכשיו הגענו לשלב משמעותי במיוחד, כבדו את הקוראים, תנו להם להרגיש שאתם משהו מיוחד, שאתם מביאים אתכם ערך נוסף. דברו בכנות ולא בססמאות, תנו תחושה אישית. תראו את מיתוג העסק. שימו את עצמכם בנעליים של הלקוח, הרי שתיבת המייל שלנו עמוסה במיני דברים במהלך היום, תנו להם סיבה להאמין כי פתיחת מייל זה אכן תתרום להם, תספק עבורם מידע חדש או אפילו רק תרומם מעט את מצב הרוח ותיצור זיכרון נעים (עד לפעם הבאה).

תמונה אחת שווה אלף מילים. אך אל נא נשכח כי למילים יש כוח בלתי מעורער. על כן, יש לעשות זאת בטעם. לתקשר את השפה המנחה את הקו הוויזואלי של העסק שלכם, להיות ממוקדים בקהל המטרה המקבל את התוכן, הרי שהוא זה שישוב ויקנה או ימליץ עלינו לאוהביו.

בדיקת אפקטיביות. אולי יותר מהכל, חשוב להבין האם המטרה שציינו למעלה אכן מומשה. וזאת ניתן לעשות ע"י איסוף נתונים כדוגמת "מי הסיר את המודעה", "מי הקליק עליה", "מי לא פתח אותה" ולפי זה יש לבצע אופטימיזציה לאורך כל הדרך לראות ולהבין את הכח של פרסום זה.

אם כך, כאשר אנו מבצעים בג'נסיס קמפיין יצירת מועדון לקוחות, מעורבים בתהליך מספר גורמים מכריעים הכוללים בין היתר קריאטיב ייחודי ועיצוב בהתאמה אישית וזאת בכדי להשיג את המטרה שלנו: לשמר עבורך את הקיים ולייצר עוד ועוד ועוד מבלי להתפשר על איכות.

פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט

אנו מתחייבים לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהמוצר או השירות יהפוך למותג מנצח.

צריך עזרה? קבל הצעה תוך שעה