אינסטגרם: הרבה יותר מסלפי

אינסטוש, אינסטה, אינסטמאניה או פשוט אינסטגרם.
לא משנה באיזה שם תחליטו לקרוא לו - הוא עשוי לקדם את העסק שלכם הרבה יותר משחשבתם. בראשית דרכה של האפליקציה האהובה היא היוותה אלבום תמונות דיגיטלי יצירתי המאפשר לכל משתמש לבטא את תחושותיו ומצבי הרוח שלו על ידי פרסום תמונות מגוונות בכל נושא העולה על רוחו.

ואילו היום, הפוטנציאל העצום של אינסטגרם בא לידי ביטוי בדפי אינסטגרם עסקיים המנוהלים על ידי כרישי מדיה חברתית הדואגים למנף אותם בצורה היצירתית ביותר - דבר הדורש חשיבה מחודשת ותחרותית מדי יום!

עוד בעודכם קוראים את המאמר הזה מאות, אם לא אלפי אנשים, מעלים ברגעים אלו ממש פוסט חדש בעמודים העסקיים של אינסטגרם הקורא ומזמין אוהדים חדשים לאהוב את הדף שלהם.

 

לסיכום

אינסטגרם נולדה כאפליקציה חברתית תמימה שכל מטרתה היתה לשתף תמונות בין המשתמשים, אך עם השנים התפתחה במהירות מרשימה ואף הפכה לפוטנציאל עסקי מפלצתי ברמה כל כך גבוהה, עד כדי כך שצוקרברג, חברינו משכבר הימים, זיהה את היכולת העתידית שלה והחליט לרכוש אותה. השקיעו בקמפיין פרסום באינסטגרם, זה עוד עשוי להשתלם לכם.



יובל לגשטיין

מקדם אורגני וקופירייטר

עוד דברים שאנחנו יודעים לעשות


הקמת דף פייסבוק עסקי
אינסטגרם
ניהול רשתות חברתיות
ניתוח מתחרים
חנויות פייסבוק