פרסום בפייסבוק - השיטה המנצחת!

שנה אחרי שנה ג'נסיס מובילה את תחום הרשתות החברתיות בישראל.
החוכמה זה לייצר תוצאות גדולות בעלויות נמוכות - בהתחייבות!

רוצים להפוך לדבר הכי ויראלי ברשת? השאירו פרטים:

פרסום בפייסבוק
  • מנהלים למעלה מ 50 עמודים סופר מצליחים בישראל
  • מומחים ביצירת קהילות חברתיות סביב שירותים ומוצרים
  • מכירים את כל "הטריקים" שעובדים בפייסבוק
  • יודעים לייצר לידים איכותים בתקציבים נמוכים
פרסום בפייסבוק

3 סיפורי הצלחה של פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

חשיפה של מתחם האירועים טרויה לקהילה הטבעוניים בארץ.
התחברות לשוק מאוד מקופח בתחום האירועים, בעל נאמנות עסקית גבוהה והיצע נמוך של עסקים הפונים אליו.

בעוד שהקונספט לא מותג כ- "מתחם אירועים לטבעוניים בלבד", אלא הציג אפשרות לעריכת אירוע עם מנות על טהרת הטבעוניות או אירוע עם אופציה טבעונית מוצלחת. הדרך לשכנע את הקהל בדבר איכותן של המנות הטבעוניות היא באמצעות הדגמה מוחשית וטעימה.
הופק אירוע ללא תשלום באמצעות פרסום בפייסבוק, הן בדף העיסקי של טרויה והן בקבוצות של טבעונים בפייסבוק.

הפרסום יצר באז אדיר בקרב קהילת הטבעונית והביקוש להזמנות היה גדול הרבה יותר ממספר המקומות.
רבים פנו וביקשו לעשות אירוע דומה בעתיד או התעניינו באירועים דומים בתשלום.

פרסום בפייסבוק של הפוסט הנ"ל הביא לחשיפה של מאות אלפים וזכה במצטבר לאלפי לייקים ומאות תגובות.
לאחר האירוע עלו בקבוצות שונות ובדפים אישיים פוסטים רבים שדיברנו על האירוע ושיתפו חווית ותמונות.הופק אירוע ללא תשלום באמצעות פרסום בפייסבוק, הן בדף העיסקי של טרויה והן בקבוצות של טבעונים בפייסבוק.

מתחם האירועים הצליח לשנות את זעת הקהל הטבעוני, שבעבר לא התחבר עם המקום. המתחם הפך לשם דבר בכל הנוגע לאירועים טבעוניים או מנות טבעוניות בארץ.

באמצעות התהליך של פרסום בפייסבוק לאירוע זה הצלחנו להגדיל את קהל היעד של האולם לקהילה שלמה שלא נמנתה בעבר עם לקוחותיו. קהילה בעלת נאמנות עסקית גבוהה, שבה להמלצות חברים ולשיווק "פה-לאוזן" יש משקל אדיר.

זיהוי צרכים של נישה ספציפית ושימוש ברשת חברתית כדי להגיע לקהל יעד ממוקד.  הפקת אירוע ללא שום מטרות רווח וחף מהלך-רוח שיווקי.

פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק

תחרות מעורבות לעידוד מכירות בחנות לרהיטי ילדים במהלך חג הסוכות.
ביקשנו להגביר את המכירות בסניף באמצעות פרסום בפייסבוק של פוסט תחרותי  - פוסט המעניק מתנה למי שעושה לייק לפוסט, כותב בתגובות טיפ לעיצוב הבית וכמובן רוכש מוצר בחנות.
תנאיי התחרות היו ברורים ולא מרוכבים מידי, הקונספט הויזואלי היה נעים לעין, אך בולט. טירגוט ממוקד של קהל קונים פוטנציאלי יצר תוצאות אפקטיביות מאוד. כיוון שהמטרה הייתה לעודד רכישה בחנות, קונספט התחרות היה "כל אחד זוכה" (בתנאי שעומד בכל הקריטריונים) ולא הגרלה.

פרסום בפייסבוק לפוסט זה זכה לחשיפה של עשרות אלפים, מעל 3,000 לייקים ואלפי שיתופים.
הבאז בפייסבוק הביא לגידול של כ- 20% במכירות במהלך אותה התקופה.

ההשקעה של הלקוח בתקציב המדיה והמתנות הניבה תשואה כספית גדולה בעשרות מונים עקב גידול במספר המבקרים בחנות ומספר העסקות שבוצעו. החשיפה הרבה בקרב אוכלוסיה ממוקדת דמוגרפית וגיאוגרפית יצרה שיפור ניכר בנראות של המותג בקרב קהל הלקוחות הפוטנציאליים.

שימוש בטקטיקה נכונה ומותאמת למטרה הסופית של הלקוח.
פילוח מדוייק ואיכותי של קהל היעד והתמקדות בו. כך עושים פרסום בפייסבוק בצורה מנצחת!

פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק

משאל בקרב משתמשי פייסבוק לגבי המשחק המועדף עליהם – כדורגל או כדורסל. פרסום בפייסבוק באמצעות חשיפה למותג חטיפי אנרגיה בקרב קהילת חובבי הספורט בשיטת שיווק מרומזת. הגדלת החשיפה והקטנת עלויות הפרסום על-ידי יצירת תוכן בעל פוטנציאל ויראלי.

הפוסט זכה לחשיפה של עשרות אלפים איש בתקציב פרסום זעיר. החשיפה האורגנית של הפוסט הייתה פי 6 ממספר העוקבים בדף. התקבלו אלפי תוצאות הצבעה (Like/Love).

חשיפה גדולה של המוצר והמותג בעלות פרסומית נמוכה.
הגדלת המודעות למוצר ולמותג בקרב קהל היעד הנכון.

שימוש בתוכן וויזואל נכון, המיועד לעורר תגובה רגשית חזקה, לצורך שיפור אחוזי אינטראקציה וגודל חשיפה. פילוח מתאים של קהל היעד כדי למקסם את התקציב של פרסום בפייסבוק ללקוח זה.

פרסום בפייסבוק

מעוניינים לקדם את העסק באמצעות פרסום בפייסבוק?

צרו קשר עוד היום לתיאום פגישה, וקבלו קמפיין מותאם אישית לפרסום בפייסבוק!

פרסום בפייסבוק בצורה אפקטיבית

איך מגדירים תקציבי פרסום בפייסבוק?

תקציבי הפרסום בפייסבוק נקבעים בהתאם למספר הפניות, הלייקים, ההקלקות וכמות הלידים שתציבו לכם כיעד. רכיבים נוספים שמשפיעים על הקמפיין הם קהלי היעד הרלוונטיים וכן משך הזמן שבו תרצו להריץ את הקמפיין

שיטת העבודה שלנו מאוד גמישה - ניתן לקבוע תקציב יומי ותקציב תקופתי - חודשים, רבעוני, חצי שנתי (תקציב כולל לקמפיין), בהתאם לתוכנית השיווקית ולתקציב הרלוונטי.

שיטת התשלום בקמפיין נגזרת מכמות הקליקים שנעשים על-ידי הגולשים, תשלום עבור חשיפות או אופטימיזציה להשגת יעדים מוגדרים מראש.

מה ההבדל בין קמפיין לייקים לקמפיין BOOST?

מטרת קמפיין מסוג boost הוא להגדיל את תפוצה של פוסט בתשלום. פוסטים ממונים יופיעו בניוזפיד של הגולשים ומטרתם היא להגדיל את החשיפה והעדכונים. לעומתו, קמפיין לייקים מיועד ליצור אהדה ומערבות בקרב הגולשים. קמפיין boost מכוון לקליקים, בעוד קמפיין לייקים שואף להגדיל את מספר הלייקים והשיתופים.

איך אפשר לעקוב אחר התקדמות הקמפיין/פרסום?

אנו מבצעים מעקב וניתוח של קמפיינים שיווקיים, אופטימיזציה ומעקב אחרי תוצאות במערכת הניהול של הפייסבוק וכן במערכת ניהול לידים יעודית (Leader).

אנו ממליצים לכל לקוחותינו לעקוב אחר התקדמות הקמפיין במנהל המודעות של פייסבוק - רמת ביצועים והפעולות שביצעו הגולשים בעקבות העלאת הקמפיין. המערכת מספקת נתונים מפורטים המאפשרים לבצע ניתוח איכות של קמפיין, מודעה או באנר ולבצע שינויים והתאמות - ניתן לראות מייד מה עובד ומה לא, ולבצע שינויים בהתאם.

איך בונים קהילה בפייסבוק?

יצירת קהילה של עוקבים ואוהדים בפייסבוק, מתחילה בבניית עמוד פייסבוק בעל ערך - עם כתבות מעניינות, טיפים, ומבצעים שעשויים לעניין את המבקרים. קהילה נוצרת סביב דף המתוחזק באופן שוטף, מתעדכן ובעל ערך. ניהול התקשורת עם המבקרים והאוהדים בדף, מייצרת דו-שיח רק ערך - בייחוד כאשר הוא מתנהל בגובה העיניים, תוך מתן ערך אמיתי וכבוד למבקרים.

בדרך כלל ניתן להתניע קהילה על-ידי הזמנת כל החברים מהפרופיל האישי שלכם וגם של הלקוח - להזמין להצטרף לדף על מנת להגדיל את מספר האוהדים.

שיתופים של סטטוסים, פוסטים ומבצעים מדף הפייסבוק של הלקוח בציר הזמן של העמוד ובקבוצות של קהל היעד, מוסיפים לעדכניות הקהילה ומגבשים קשר חזק יותר בין העמוד לבין החברים בקהילת האוהדים.

מה זה רימרקטינג בפייסבוק?

רימרקטינג הוא שיטת הפעלה של קמפיין פרסומי, באמצעות יצירת מצב שבו הגולש רואה מודעות בשלל אתרים שבהם הוא מבקר, לאחר ביקור בעמוד הפייסבוק של העסק. רמרקטינג בפייסבוק (שיווק חוזר) נעשה באמצעות השתלת פיקסל (קוד) בעמוד או באתר.

קמפיין רימרקטינג מבצע הצגת מודעות ממומנות בפיד של קהל היעד כדי להישאר בתודעה וליצור חשיפה מחוץ לגבולות הרשת החברתית. כך, המבקר יראה מודעות בהתאם תחומי עניין, מיקום גאוגרפי ועוד. הצלבת נתונים וניתוחם מביא לתוצאות אפקטיביות ביותר באמצעות הרימרקטינג.

איך פותחים עמוד פייסבוק עסקי?

עמוד פייסבוק עסקי הוא חלון הראווה של העסק שלך ברשת החברתית. הקמת העמוד כוללת ביצוע מחקר מקיף אודות סוגי הקהל הרלוונטיים, עיצוב מותאם, והפקת תכנים מעודכנים, המספקים ערך ותועלת למבקרים בדף. לאחר פתיחת הדף, אנחנו מקדמים אותו בפייסבוק, כדי שיצבור כמות לייקים ומבקרים.

מהו טרגוט בפייסבוק וכיצד הוא מבוצע?

פייסבוק מספקת כלים המאפשרים לטרגט את קהל היעד באופן ממוקד, באמצעות יצירת מכלול דיגיטלי, הבנוי ממאפיינים של הקהל הפוטנציאלי לעסק. הפילוח של המבקרים והאוהבדים מתבצע על בסיס מאפיינים דמוגרפים, גיל, מקצוע, תחומי עניין, מיקום גאוגרפי ועוד. באמצעות ביצוע ניתוח מאפיינים והצלבתם, אנו מגיעים למספר רב של לקוחות פוטנציאליים וממקדים את החשיפה בקהלים הרלוונטיים לעסק.

מה כולל ניהול עמוד פייסבוק עסקי?

דף בפייסבוק, עם נראות טובה, עיצוב מעודכן וממשק משתמש נוח וקל לניווט ולהבנה, מייצר מכירות. עמוד פייסבוק עסקי מתחזק ומעמיק את הקשר עם לקוחות קיימים, מגדיל נראות ומרחיב את מעגל האוהדים. ניהול עמוד הפייסבוק כולל - כתיבת תכנים רלוונטיים ממוקדים ובעלי ערך ללקוחות. מטרתם - להגיע לדף הבית של האוהדים, כתיבת כמות מוגדרת של פוסטים וקידומם, שיפור נראות הדף, מענה לפניות הגולשים והגדלת החשיפה למספר העוקבים. כמו כן, ניהול דף פייסבוק עסקי כולל כתיבת פוסטים, העשרתם ברעיונות קריאטיביים, מענה לתגובות של לקוחות וניהול תגובות לא רצויות. ניהול הדף כולל גם מעקב אחר אוכלוסיית היעד והתמקדות בלקוחות פוטנציאליים. אפליקציות ופיצ'רים שמופיעים בלשוניות.

מה כולל ניהול קמפיין בפייסבוק?

ניהול קמפיין בפייסבוק כולל מחקר העסק ואפיונו השיווקי, ניתוח הצרכים והפרופיל ברשת החברתית, הגדרת קהלי היעד וקבוצות המיקוד הרלוונטיות ובניית תוכנית שיווקית לקמפיין - תכנים, עיצוב, מדיה, מודעות, באנרים ועוד. על בסיס הנתונים, התוכנית השיווקית ותקציב המוגדר, מעוצב ונבנה קמפיין פרסומי - תוך ביצוע ניטור שוטף אחרי יעדי הקמפיין, ביצוע שינויים, התאמות ואופטימיזציה ומעקב שוטף לשיפור נתונים והגברת הלידים.

מה ההבדל בין ניהול עמוד לניהול קמפיין?

ניהול עמוד מתרכז בהפקת עמוד עדכני, דינמי ומעניין בפייסבוק, תוך שילוב תכנים רלוונטיים, ניהול קשר עם המבקרים בדף וניהול התגובות לפוסטים השונים. ניהול עמוד הוא חלק מניהול קמפיין בפייסבוק, שבנוסף לניהול עמוד עסקי, כולל גם שיווק אקטיבי בפייסבוק באמצעות באנרים, מדיה ופרסומות. ניהול קמפיין מתבסס על מחקר של קהלי יעד, בחירת תכנים, יצירת נוכחות וניהול תנועת מבקרים, אוהדים ולקוחות.

פרסום בפייסבוק

מעל 3 מיליון ישראלים נמצאים ברשתות חברתיות - מדי יום. הלקוחות שלך נמצאים בפייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, לינקדאין ועוד עשרות רשתות ואתרים. איך נמצא את הקהל שלנו בין המליונים? זהו אתגר אמיתי לאנשי המקצוע של ג'נסיס. פרסום בפייסבוק הוא כלי יעיל, אפקטיבי ומשוכלל - הוא תורם למיתוג, לנראות, לקידום וכמובן, למכירות.

המשך קריאה

לאורך שנות הפעילות שלנו בדיגיטל, פיתחנו בג'נסיס התמחות בניהול מותגים ברשתות החברתיות. השיטה שלנו כוללת ניתוח מעמיק ושיטתי של העסק, הבנת צורכי השיווק, פילוח הלקוחות ובניית הצעת הערך ללקוחות. על בסיס מידע זה ותוצאות הניתוח, אנחנו בונים תוכנית שיווק משולבת שכוללת פניה רלוונטית, הגדרת יעדי מדידה, פוסטים, עיצוב ובניה של דף עסקי וקמפיין פרסומי מכוון ומפולח. בכל יום, צוות הרשתות החברתיות של ג'נסיס מנהל מאות דפים עסקיים ופרופילים בפייסבוק, בשילוב עם מעקב אחרי מאות ואלפי מודעות ובאנרים. מערכת פרסום בפייסבוק של ג'נסיס משלבת הבנה עמוקה באופן העבודה ברשתות חברתיות, מערכת ניהול גמישה ושקופה וניצול כלי הפרסום של פייסבוק, לצורך הגדלת כמות הלידים, מינוף הלייקים והשיתופים ומיצוב העסק שלכם, כמוביל ברשתות החברתיות.

הלקוחות שלכם נמצאים ברשתות חברתיות ואתם צריכים להיות יחד איתם - לשמוע את דעתם, לשתף אותם בחידושי העסק, להציע להם מבצעים ולחבר אותם באופן רציף למותג שלכם.

הצוות של ג'נסיס לפרסום בפייסבוק יהפוך עבורכם את הלייקים ללידים ואת השיתופים למכירות.

פרסום בפייסבוק

בואו לגלות איך יוצרים את המותגים הכי חמים ברשת

הקמת דף פייסבוק עסקי

פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה בעולם וגם בישראל. היא לא רק גדולה מספרית היא גם המקום שישראלים שוהים בו זמן רב. שני פרמטרים אלה הפכו את הרשת החברתית ליעד מספר אחת לעסקים גדולם וקטנים המעוניינים להשתמש בקמפיין פרסום בפייסבוק לטובת העסק. משרד פרסום ג'נסיס בעל מחלקה מיוחדת המקימה ומנהלת דפי פייסבוק של מותגים עסקיים לצד ניהול הפרסום שלהם ומשיגה עבורם את המטרות העסקיות שהציבו לעצמם. עוד על הקמת דף פייסבוק עסקי

ניהול דפי פייסבוק

עסקים ומותגים רבים כבר נמצאים בפייסבוק ומנהלים אותו באופן עצמאי. מגיע שלב בכל חיי עסק שהוא זקוק לניהול מקצועי לצד פינוי זמן לעסק עצמו. ניהול דף פייסבוק דורש זמן ולמנהלים רבים פשוט אין אותו. בשל כך שוכרים רבים את שירותי מחלקת הרשתות החברתיות של ג'נסיס. המחלקה מקימה ומנהלת דפי פייסבוק של מותגים עסקיים, לצד ניהול פרסום בפייסבוק שלהם ומשיגה עבורם את המטרות העסקיות שהציבו לעצמם. עוד על ניהול דפי פייסבוק

אינסטגרם

הרשת החברתית מבוססת התמונות וקטעי הוידאו הקצרים היא אחת מהרשתות הפופולאריות ביותר בעולם. היא מאפשרת היום למותגים שיש להם חומר ויזואלי רב, להציג את המוצרים שלהם בדרך מושכת ויצירתית ואף למכור באמצעותה. מחלקת הרשתות החברתיות של ג'נסיס מתמחה בהקמה, ניהול ופרסום פרופילים עסקיים של מותגים ועסקים באינסטגרם ומשיגה עבורם את המטרות העסקיות שהציבו לעצמם באמצעות פרסום באינסטגרם המותאם אישית הפונה לקהל יעד ממוקד. עוד על אינסטגרם

ניהול רשתות חברתיות

רשתות חברתיות נראות חברתיות והן באמת כאלה אך ניהול פרופיל עסקי וניהול פרופיל אישי הם שני דברים שונים. פרופיל עסקי מצריך תכנון ואסטרטגיה והוא פרסום לכל דברר ועניין. כשם שלא מעצבים מודעה לבדד כך גם לא מנהלים פרופילים עסקיים לבד. מחלקת הרשתות החברתיות של ג'נסיס מתמחה בהקמה של פרסום בפייסבוק וניהול פרופילים עסקיים של מותגים ועסקים תוך בניית אסטרטגיית תוכן מקצועית בהתאם למטרות העסקיות. עוד על ניהול רשתות חברתיות

ניתוח מתחרים

אף אחד לא יגיד את זה באופן גלוי אבל ללמוד מהמתחרים שלך ואף להעתיק מהם זו אחת משיטות העבודה הטובות ביותר. אם למתחרה שלך הצליח למה שלעסק זה לא יצליח? לקראת כל קמפיין או תהליך שיווקי לומדת ג'נסיס ומנתחת את המתחרים של העסק או המוצר ויודעת בדיוק מה לעשות או לא לעשות. הניתוח מגביר באופן משמעותי את התוצאות החיוביות של כל קמפיין של פרסום בפייסבוק. עוד על ניתוח מתחרים

טירגוט קהל יעד

האינטרנט הוא הכלי הפרסומי והשיווקי המדוייק ביותר. באמצעותו ניתן לדעת בזמן אמת מי קהל היעד לפני, במהלך ואף לאחר כל קמפיין. טירגוט קהל יעד או במילים אחרות מציאת קהל היעד המדוייק אליו רוצים לפנות היא מומחיות של הבנה שיווקית, ניסיון מקצועי ותיחקור מעמיק של העסק. בין אם זה פרסום באינטרנט או פרסום בפייסבוק, באמצעותת אופטימיזציה ניתן להגיע בכל יום לקהל יעד מדויק יותר ויותר ולהשיג תוצאות עסקיות פנומנאליות. עוד על טירגוט קהל יעד

בניית מועדון לקוחות

הרשתות החברתיות הן המקום האידאלי לבניית מועדון לקוחות. פרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם ואף פרסום טוויטר מאפשרות לאגד לקוחות סביב מותגים וכך לשמור איתם על קשר. מועדון לקוחות בפרופיל עסקי באחת הרשתות המנוהל נכון יכול להועיל לעסקים בצורה דרמטית. משרד פרסום ג'נסיס מתמחה בבניית מועדוני לקוחות ברשתות חברתיות בהתאם לצרכים העסקים של החברה. עוד על בניית מועדון לקוחות

חנויות פייסבוק

פייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה בעולם וגם בישראל. היא לא רק גדולה מספרית היא גם המקום שישראלים שוהים בו זמן רב. מדובר בקניון הגדול בעולם. זו הסיבה שעסקים רבם בחרו לפתוח שם חנות ולמכור לא רק בישראל אלא גם לכל העולם. משרד פרסום ג'נסיס בעל מחלקה מיוחדת המקימה ומנהלת חנויות פייסבוק של מותגים עסקיים לצד ניהול קמפיין פרסום בפייסבוק וכך משיגה עבורם מכירות יוצאות דופן. עוד על חנויות פייסבוק

עסקים שכבר איתנו

תשאלו אותנו גם על קידום ברשתות חברתיות נוספות

פרסום בפייסבוק

ידע זה כוח

פרסום בפייסבוק

אפליקציית פרסום בפייסבוק לניידים

אפליקציית פרסום בפייסבוק לניידים פרסום בפייסבוק למובייל, גדל הכי הרבה כמו כל שוק הפרסום למובייל. ב-2015 30% מההשקעה בפרסום באינטרנט הייתה במובייל. עד 2018 אומרים

פרסום בפייסבוק

תאוות פרסום בפייסבוק!

תאוות פרסום בפייסבוק! עד כמה חשוב פרסום בפייסבוק אנחנו יודעים וגם יש לנו כמה סיבות טובות למה אתם צריכים לעשו קמפיין כזה אבל ראשית בואו