דף הבית » פרסום בפייסבוק- פתיחת דף מעריצים

פרסום בפייסבוק- פתיחת דף מעריצים

פרסום בפייסבוק

תקראו לזה איך שאתם רוצים אבל דף מעריצים בפייסבוק הוא הזדמנות מצוינת לקדם אתרים בגוגל ולעשות שיווק ומומחים לעניין אומרים שזה אפילו עדיף על פני הקמת קבוצה.

דף מעריצים בפייסבוק מייצג את העסק או החברה שלכם, משתף גולשים בפעילות שלכם, מעדכן אותם בחדשות וידיעות שמעניינות אותם, גורם להם להיות מעורבים ומן הסתם גם יותר מחוברים למותג.

בעבר לא הסכימה פייסבוק שדף פרופיל אישי יהפוך לעסקי, מאז שהפלטפורמה מאפשרת פרסום בפייסבוק, אין ספק כי דף מעריצים הוא הבמה המדברת אל הגולשים.

במילים אחרות דף מעריצים של עסק תחת השם הזה, נועד לחדד את הקשר בין מותג-לקוח ולהגדיר את יחסי הגומלין כך כדי שהלקוח (גם אם לא היה מודע לזה) עם הכניסה שלו לדף הופכת אותו למעריץ.

מה לכלול בדף מעריצים?

דיונים במסגרת הדף שכוללים מילות מפתח ותוכן איכותי, מעשירים את הנוכחות של העסק שלכם וחושפים אתכם לא רק בקידום בפייסבוק אלא גם בתהליך של פרסום בגוגל.

תוצאות החיפוש בפייסבוק נותנים עדיפות עפ"י איכות ויש סיכוי רב שתופיעו גבוה.

כמו שקורה בגוגל לפייסבוק יש מדדים לבדוק אם התוכן איכותי וזה תואם את הפרמטר של גוגל- שהייה ארוכה מעידה על עניין וכפי הנראה גם איכות.

אם יהיה לכם דף מעריצים איכותי, עם הרבה חברים ותוכן מעולה, הוא ימשוך גולשים לאתר שלכם וגוגל רואה את זה ונותנת לזה ציונים ואם כבר מדברים על האתר שלכם. פנייה אל חברת המתמחה בעיצוב וכמובן בניית אתרים תהפוך את שהות הגולש באתר שלכם לארוכה יותר, מצליחה יותר ובכך – מכניסה לידים – הרבה יותר.

כמה דברים חשובים על דף מעריצים!

  • חשוב מאוד שההגדרה של דף המעריצים תאפשר כניסה גם לכאלה שאינם חברים.
  • מכיוון שכתובת הדף נקבעת אוטומטית, אם קיבלתם כתובת של נוסחת מימן, יש אפשרות להחליף אותה לכתובת בעלת שם יפה, קצר וקליט. (עושים את זה דרך שינוי כתובת דף בפייסבוק- כן יש פונקציה כזו).
  • דיונים מעניינים (שכוללים מילות מפתח רלבנטיות בשביל הקידום של גוגל וגם בשביל פייסבוק ) הם בבחינת חובה בדפי מעריצים. גולשים אוהבים להיות דמגוגים כאשר מאפשרים להם להפגין אינטליגנציה או ידע, נצלו את הטאב הזה.
  • נהלו דיאלוג עם אוהדי הדף שלכם. כתבו פוסטים מעניינים, העלו סרטונים עם לינק ורשימה מסודרת. עשו למעריצים שלכם את החיים קלים.
  • שתפו אותם בסוגיות שהתשובות עליהם יכולים לכוון אתכם להבנת הפסיכולוגיה הצרכנית וההעדפה שלהם.
  • הציעו להם תשורות, אנשים אוהבים מתנות וגם זוכרים מי נתן להם אותם והרי כל מה שאתם עושים בדף מעריצים, אתם עושים כדי שיזכרו אתכם.
  • כדי לשווק את דף מעריצים יש לשלוח קישור לכל החברים שלכם ולחברים שלהם. בנוסף ניתן גם להטמיע אותו באתר.

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page