דף הבית » פרסום בפייסבוק ואלה הנתונים!

פרסום בפייסבוק ואלה הנתונים!

פרסום בפייסבוק

פייסבוק שלחו לשותפים שלהם לפרסום את הנתונים הכי מעודכנים על הפרסום והרי הם לפניכם כפי שנתקבלו אצל מומחי הפרסום בפייסבוק של חברת ג'נסיס מדיה.

בכל חודש משתמשים בפייסבוק 1.59 מיליארד אנשים. מיליארד מהם גולשים בפייסבוק בכל יום ויש ברשת 50 מיליון דפי עסקים קטנים. פרסום בפייסבוק פונה לכל אחד ואחד. כל גולש הוא לקוח פוטנציאלי וכל מה שצריך זה להגיע אליו.

  • במסנג'ר של פייסבוק יש 800 מיליון משתמשים, באינסטגרם 400 מיליון ובווסטאפ מיליארד.
  • בישראל יש 4.4 משתמשים בפייסבוק 3.3. מהם משתמשים ברשת מדי יום ורובם מגיעים דרך המובייל.
  • 74% מהגולשים בפייסבוק צופים בסרטוני וידיאו, 72% במסרים, 68% בגלישה או בהתעדכנות מול הרשתות החברתיות.
  • 53% מהמשתמשים בסמארטפונים מעדיפים להשתמש בווטאספ או במסנג'ר ופחות במסרונים, כאשר ווסטאפ היא הפלטפורמה הפופולארית ביותר.

פסיכולוגיית הפרסום בפייסבוק!

הפסיכולוגיה של פרסום בפייסבוק נוקטת באסטרטגיות שונות מכל פרסום משום שבסופו של דבר מדובר ברשת חברתית לכל דבר ועניין שהפכה רק בשנתיים האחרונות לפלטפורמה פרסומית לעסקים.

מתוך מחקר שפייסבוק עשתה עולה כי כ-59% מהגולשים בפייסבוק מצפים שהפרסומות יהיו רלבנטיות עבורם והנתון הזה, מסבירים בחברת ג'נסיס מדיה מתיישב עם העיקרון של רשת חברתית ובגלל זה ישנו צורך לפני כל תהליך פרסום בפייסבוק לתהליך של טירגוט קהל יעד.

כאשר גולשים בוחרים לגלוש ברשת חברתית, הציפיות שלהן מהרשת היא לתקשורת הוגנת. מהי אם כן התקשורת העדיפה בעיניהם? כזו שתכבד את תחומי העניין שלהם, שתציע להם דברים שנוגעים להם, שהם גילו בהם עניין קודם ושלא תנג'ס להם.

אם כניסה של גולשים לרשת חברתית כמו פייסבוק תלווה ב"הפצצות" של פרסומים מסוגים שונים ובני נוער יקבלו קמפיינים של דיור מוגן, יתכן מאוד שזה ידליק להם את הפיוז הקצר כי בסופו של דבר הם נכנסו כדי ליהנות ולקב מידע על עולמם ולא "טעויות של פילוח קהלי יעד" לכן חברות שרוצות להראות את השינוי של תהליך מיתוג כזה או אחר צריכות לטרגט לקהל היעד המתאים ביותר.

פרסום בפייסבוק- מקוריות ותעוזה!

56% מהגולשים בפייסבוק כך עפ"י המחקר מקדישים זמן ותשומת לב למותגים הנתפסים אמינים בעיניהם. שיווק בפייסבוק עובד, ולמה? למותגים ידועים יש יותר סיכוי לזכות בתשומת לב ברשת הפייסבוק ומשום כך מפרסמים חדשים או בעלי חברות ועסקים קטנים ובינוניים צריכים להשקיע הרבה מאוד במקוריות ובתעוזה כדי לעבור את הרף של הגולשים ולזכות בהצצה שלהם למודעות ובגלל זה יש צורך תמידי של הקמת דף פייסבוק עסקי המתאים בדיוק לגולשים המתעניינים במותג.

מהמחקר עלה עוד כי 32% מהגולשים אוהבים את היחס המועדף שנותנים להם מותגי העל. מומחי המיתוג של חברת ג'נסיס אומרים כי קשר עם מותגים בהחלט גורם ללקוחות להרגיש מועדפים בסטטוס אחר וזה בדיוק מה שכל מותג צריך לשאוף אליו. במילים אחרות אם אני בוחר במותג, כנראה שגם אני סוג של מותג…!

בין אם הבחירה היא בפלטפורה של פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק ואף שילוב של שתי הפלטפורמות, כאשר בוחרים חברה שיודעת איך לטפל בתהליך הפרסום הוא יעשה בצורה הטובה ביותר והמדוייקת ביותר!

מאמרים נוספים

מי שמתעפץ שיעמוד!

סרטונים שיעזרו לכם להחזיק מעמד.

פרסום באינטרנט
Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page